2019-11-22, 05:46
Medlem
Det här med att varför inte kvinnan skrek, slåss eller gjorde någon fysiskt motstånd överhuvudtaget. Har ni någonsin varit med om våldsamma situationer? Och då pratar jag inte om våldsamma situationer som sker i en fotbollsmatch eller i sandlådan. Utan i allvarliga våldsamma situationer.

Det är inte vardagsmat och man blir chockad. Man förstår inte alla gånger vad som är frågan om och kombinationen med allt de där frågetecken så blir man otroligt rädd. I jämförelse med kvinnan är mannen väldigt stor. Dessutom har han kanske läskig blick emot henne som skrämmer extra mer kvinnan. Det är väldigt enkelt att tänka att kvinnan kunnat slå mannen mellanbenen, skrika eller slå vart som helst och springa ut. Men det är inte enkelt.

HON säger dessutom själv att hon blev paralyserad.

Det som gör mig dock arg är den kvinnan som står bredvid toaletten när mannen bankar och tränger sig in. Hon reagerar ingenting eller så ignorerar hon hela händelseförloppet. Det är där som jag ifrågasätter. Men brottsoffret skall vi inte attackera eller döma på något vis!!
Citera
2019-11-22, 05:50
Medlem
certinaknoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NollTillHoger
ERA JÄVLA FITTOR SOM SKYLLER PÅ BROTTSOFFRET UNDRAR HUR SKA NI AGERAR OM NÅN TRYCKERR IN PISTOL I ERA MUN?

Utom rimligt tvivel var det en våldtäkt! En äkligt våldtäkt! Våldtäktsman känner INTE till brottsoffret, han spårade henne, smög sig efter henne, sen gick ut snabbt som kriminell.

Varför agerat brottsoffret så här, är det svårt och säga, kanske rädslan eller berusning,eller var hon chockad, eller första gången hon utsatts och visste inte vad ska göras.

Sluta skylla på brottsoffret!

hoppas att hon är trans, är hon eller inte?
Det spelar ingen roll, hon får skylla sig själv den lille HORungen som röstat på detta.
För övrigt undrar jag hur du, som en liten flashback-åklagare, har bevisat för tingsrätten att det UTOM RIMLIGT TVIVEL varit en våldtäkt. Var det en grov våldtäkt? Var det en fullbordad våldtäkt? Fram med bevis nu
Citera
2019-11-22, 05:56
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av certinaknox
Det spelar ingen roll, hon får skylla sig själv den lille HORungen som röstat på detta.
För övrigt undrar jag hur du, som en liten flashback-åklagare, har bevisat för tingsrätten att det UTOM RIMLIGT TVIVEL varit en våldtäkt. Var det en grov våldtäkt? Var det en fullbordad våldtäkt? Fram med bevis nu

Control your bitch brukar neger de säga på tv, denne Negro visade total dominans och kontroll,
hon kunde jo skrikit och slagits, många tjejer idag är väldigt vältränade
Citera
2019-11-22, 06:11
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Hoppas dock inte på en lynchmentalitet, vi har ett rättssystem som ska ta itu med detta. Vi lever i ett demokratiskt land där alla ska ha möjlighet att få en rättvis rättegång.

Så du tycker synd om våldtäktsmannen? Detta är vad som är problemet med Sverige idag, den här vänsterblivenheten där man tycker synd om importerade våldräktsmän. Det är helt absurt.

Sveriges rättssystem är ett skämt, där det sitter likasinnade vänsteraktivister och tycker synd om dessa avskräden. Han kommer förmodligen gå fri, och får i värsta fall betala lite böter till brottsoffret. Blir det ett fängelsestraff (vilket är tveksamt), så kommer det att vara ett extremt lågt fängelsestraff. Han kommer att vara ute i det fria rekordsnabbt med andra ord.
Senast redigerad av Mongoprofeten 2019-11-22 kl. 06:25.
Citera
2019-11-22, 06:11
Medlem
Killen verkar heta J*cfar W*rdi
*=a

Enligt hans instagram profil.
Kan ladda upp bild men vet ej hur, imgur måste man ha ett inlogg till och jag vill ju kunna vara anonym
Senast redigerad av Lilly2001 2019-11-22 kl. 06:18.
Citera
2019-11-22, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.o.a
Det här med att varför inte kvinnan skrek, slåss eller gjorde någon fysiskt motstånd överhuvudtaget. Har ni någonsin varit med om våldsamma situationer? Och då pratar jag inte om våldsamma situationer som sker i en fotbollsmatch eller i sandlådan. Utan i allvarliga våldsamma situationer.

Det är inte vardagsmat och man blir chockad. Man förstår inte alla gånger vad som är frågan om och kombinationen med allt de där frågetecken så blir man otroligt rädd. I jämförelse med kvinnan är mannen väldigt stor. Dessutom har han kanske läskig blick emot henne som skrämmer extra mer kvinnan. Det är väldigt enkelt att tänka att kvinnan kunnat slå mannen mellanbenen, skrika eller slå vart som helst och springa ut. Men det är inte enkelt.

HON säger dessutom själv att hon blev paralyserad.

Det som gör mig dock arg är den kvinnan som står bredvid toaletten när mannen bankar och tränger sig in. Hon reagerar ingenting eller så ignorerar hon hela händelseförloppet. Det är där som jag ifrågasätter. Men brottsoffret skall vi inte attackera eller döma på något vis!!

Alltså, ska vi bara ignorera att hon påstår sig ha blivit paralyserad (hon var inte ens full) på en restaurang fylld med människor? Hade han gett sig på henne en kväll ute i skogen med tillhyggen och hot hade det varit en annan sak! MEN här var en restaurang där bla hennes vänner var närvarande!!! Kom igen, folk...ingen är så dum att man blir lurad av denna brud!! GM till och med vände på henne och körde doggy style och det enda hon frågade honom är: "Vad gör du?" Antagligen var Lynn redan kåt den kvällen och somaliern dök upp och gav henne lite k*k. Hon ångrade sig efteråt, kände sig smutsig (många tjejer brukar känna så) och insåg att hon kunde känna PENGAR och KÄNDISKAP på det här eftersom det förmodligen fanns på film! Fyfan, vilken smart kvinna! Jag ska tipsa alla mina vänner om hur de kan tjäna på en påstådd våldtäkt på kamerabevakade platser! P.S jag är också kvinna och tycker eloge till Linn som lyckas norpa åt sig försäkringspengar samt skattebetalarnas hårt intjänade stålar!
Citera
2019-11-22, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julieanne
Alltså, ska vi bara ignorera att hon påstår sig ha blivit paralyserad (hon var inte ens full) på en restaurang fylld med människor? Hade han gett sig på henne en kväll ute i skogen med tillhyggen och hot hade det varit en annan sak! MEN här var en restaurang där bla hennes vänner var närvarande!!! Kom igen, folk...ingen är så dum att man blir lurad av denna brud!! GM till och med vände på henne och körde doggy style och det enda hon frågade honom är: "Vad gör du?" Antagligen var Lynn redan kåt den kvällen och somaliern dök upp och gav henne lite k*k. Hon ångrade sig efteråt, kände sig smutsig (många tjejer brukar känna så) och insåg att hon kunde känna PENGAR och KÄNDISKAP på det här eftersom det förmodligen fanns på film! Fyfan, vilken smart kvinna! Jag ska tipsa alla mina vänner om hur de kan tjäna på en påstådd våldtäkt på kamerabevakade platser! P.S jag är också kvinna och tycker eloge till Linn som lyckas norpa åt sig försäkringspengar samt skattebetalarnas hårt intjänade stålar!
Det spelar för fan inte någon roll om du är en kvinna eller inte. Du verkar inte förstå att vid sådana där situationer så blir man paralyserad. Man reagerar olika. Vissa kanske kanske reagerar med skrik, gap, slag m.m. Medan andra blir chockade och gör så som de blir tillsagda.

Du behöver inte svara på det här för jag kommer förmodligen inte lyckats att få dig att förstå psykologin bakom det hela.

Det spelar ingen som helst roll om det finns folk runt omkring. Man kan bli paralyserad i alla fall.
Det spelar ingen som helst om det finns folk runt omkring. Man kan bli riktigt rädd i alla fall.

Som sagt, jag tror inte att jag kommer kunna få dig att förstå. Så du behöver inte svara mig.
Senast redigerad av L.o.a 2019-11-22 kl. 06:36.
Citera
2019-11-22, 06:45
Medlem
orengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilly2001
*=a

Kan ladda upp bild men vet ej hur, imgur måste man ha ett inlogg till och jag vill ju kunna vara anonym

Hittade honom på Facebook, han har Burger King i bakgrunden på sin profilbild...
Citera
2019-11-22, 06:46
Medlem
Snitsigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilly2001
*=a

Ser ut som han ja...
Citera
2019-11-22, 06:56
Medlem
Conny63s avatar
All heder åt henne som vågar ställa upp på intervju Klart starkt gjort.
Den skyldiga bakom lås i 2-3 år sedan utvisning direkt.
Citera
2019-11-22, 07:05
Medlem
SirRazors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av certinaknox
Enig.
Alltså, oralsex???? Under våldtäkt???? Detta är bisarrt.
Älskar att hon sminkat upp sig som en jävla porrskådis till aftonbladets intervju också. Vilken jävla idiot.
Hennes trovärdighet är lika med noll tyvärr. Ännu ett rödpiller som ångrat sig och söker bekräftelse.
Att sådant här avskum till niggers finns här är ju ren skam! Skicka tillbaka skiten under stenen han kravlade ut ifrån!
Men jag håller med dig till fullo! Hon ser ut som en billig rysshora och hennes uppträdande i intervjun lämnar ju en del att önska!
Hon gör ju inte direkt motstånd när han kommer in på toaletten och det står ju folk utanför! Och när hon kommer ut och ser en polis i entrén hade det väl varit en enkel match att ropa ”hjälp” och pekat ut niggern!
Nä, nåt lurt är i görningen här!
Citera
2019-11-22, 07:07
Medlem
Ser han inte lite marockansk ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in