2019-11-22, 00:39
Medlem
Negern ser ut att komma från Eritrea,det går ju av nån anledning en motorväg därifrån och hit. Han måste va fast senast i morgon förmiddag.
Citera
2019-11-22, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greta12345
Linn är INTE trans. Hon är en helt vanlig kvinna. Så nu kan ni sluta diskutera det. Varför det nu ens spelar roll. Men jag vill inte att det börjar komma konstiga rykten som inte är sanna om henne.

Försök komma på vem äcklet är istället.

Det är såklart hon inte är (men det spelar ingen roll).. Ingen ska bli våldtagen...
Finns personer på forumet som säkert kan peka ut person... vet inte om de törs det.
Citera
2019-11-22, 00:43
Medlem
Dela på Facebook och dela på Twitter. Den där ska fasta ESAP och UT,UT UT.
Citera
2019-11-22, 00:44
Medlem
JustZlatans avatar
En neger som våldtar en blond kvinna på Burger King. Otippat.

Det är en riktigt bra bild på negern så lär inte bli svårt för polisen att hitta han.
Citera
2019-11-22, 00:44
Medlem
DaChiefs avatar
Överfallsvåldtäkt, hmm kan man gissa på att gm är mena?

Oj det var han. Konstigt att polisen inte kan hitta rätt gm efter flera veckor trots tydliga bilder.

Vad gör denne afrikan i Sverige egentligen?
Senast redigerad av DaChief 2019-11-22 kl. 00:47.
Citera
2019-11-22, 00:45
Medlem
Istället för att bara snacka om ursprung kan ni ju försöka hitta äcklet, jag har hittat en bild som eventuellt är MGM.
Lika byxor och lika/matchande rock på en annan bild, från gbg.
Citera
2019-11-22, 00:48
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xkirunax
Istället för att bara snacka om ursprung kan ni ju försöka hitta äcklet, jag har hittat en bild som eventuellt är MGM.

Jaha? Var hittade du den bilden?
Citera
2019-11-22, 00:49
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Skulle du kunna vara hygglig och slänga upp bilden? Låter intressant om det skulle gå att spåra apan.
Citera
2019-11-22, 00:51
Medlem
Citat:

Skickade du såklart till polisen direkt hoppas jag...
Finner som du förstår inget trevlig i detta ärende och den som är misstänkt skyldig ( jo man måste vara åtalad först) måste gå till tinget och få sin sak prövad... (det var mest enkelt förklarat)
Senast redigerad av Sine-metu 2019-11-22 kl. 00:53.
Citera
2019-11-22, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sine-metu
Det är såklart hon inte är (men det spelar ingen roll).. Ingen ska bli våldtagen...
Finns personer på forumet som säkert kan peka ut person... vet inte om de törs det.

Tack. Precis.

Nej. Tyvärr är ju det kanske så. Men man kan ju lämna tips anonymt. Det hoppas jag folk vet.
Citera
2019-11-22, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilmayo
Öööö det är just det jag säger haha wtf däremot sa du
Häkta o åtala sen samla bevis hmmm
Så shh.
Du är ju fan helt efterbliven..
Nu tar du och rannsakar ditt värdelösa minne och tänker på kvällarna du såg den sjuke våldtäktsmannen. Något minns du från de kvällarna som gör att du jätteenkelt kan få fram tid och datum!
Tänk att det är din syster eller flickvän som blev fucking våldtagen på toan!!

Vilka var du med? Var var ni? Varför var ni där? Hur kom ni dit? Var sa han "warya kale"?
Ställ de frågorna till dig själv och ringa in ett datum. Polisen kanske pratade med honom efter du gått fram till dem vilket du ska ha eloge för. Kanske de antecknat namn och finns sparat men jag vet att de flesta poliser är som jag och klarar att känna igen ansikten på folk som har ett avvikande beteende. Nu pratar vi om en påstridig neger med ett hat i blicken och även om det finns gott om dessa i Gbg tror jag polisen bör kunna få fast apan till sin rätta bur: skogomeanstalten.
Citera
2019-11-22, 00:56
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greta12345
Tack. Precis.

Nej. Tyvärr är ju det kanske så. Men man kan ju lämna tips anonymt. Det hoppas jag folk vet.

Enda sättet att lämna helt anonyma tips är att skicka ett brev, all digital verksamhet går mer eller mindre att spåra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in