Citat:
Ursprungligen postat av
Tintin.i.Kongo
Menade mer ett märke som ligger över statusen på hennes nuvarande sponsorer, vilket det tveklöst gör. Nu är hon väl mest inne på halvbluffprodukter med Ellos som kronan på verket. Skulle aldrig själv handla på Gant.
Sen kan det ju vara så att hon medvetet la märket på en nivå som verkar någorlunda realistisk.
Jag tror att adressen är det viktiga. Bellsan fotograferas gärna på Biblioteksgatan. Det är en av Stockholms exklusivaste shoppingstråk och precis en sådan miljö som Bellsan vill att hennes varumärke förknippas med. Ligger också nära kontorshotellet.
Den här gången står hon framför Gant. Har sett nån bild där hon står utanför Burberry. Hon drömmer säkert om att ha sin egen flagship store för kladdet där.
Citat:
Ursprungligen postat av
Notmyguru
Den här kanske? Vindsetage.
https://www.perjansson.se/objekt/dalagatan-8-6-tr/
Såld 7 november enligt Booli.
Det kan ju vara så att Bellsan tänkt att hennes bolag ska köpa en lägenhet åt henne och att hon på så sätt ska kunna undvika att vara folkbokförd på adressen. En förutsättning är ju att föreningen godkänner juridiska personer.
Om det är genomförbart i praktiken låter jag vara osagt.
Jag såg ingenting om det när det gäller lägenheten du länkade till. Den ser annars ut som ett givet val för Bellsan, om hon har möjlighet att köpa den, nu när hon ska skala ner. Fint och helt tidsenligt renoverad.