2019-11-12, 17:38
Medlem
Gustavoss avatar
Vilken BH-storlek har Kajsa ?
Citera
2019-11-12, 18:04
Medlem
killawifes avatar
Det skulle väl vara när samma 40-åriga invandrarman för fjärde gången den månaden kommer in med en retur där fel sak ligger i förpackningen, kvittot är från Jula och han givetvis inte kan säga ett annat svenskt ord än Retur? Då känner man att Hitler inte var helt fel ute faktiskt.
Citera
2019-11-13, 16:09
Bannlyst
När jag åkte båt som unge och för första gången träffade på en zigenarfamilj på tysklandsfärjan. Minstingen kastade bollar på folk och slog tjejer i bollhavet så jag sade till honom att sluta upp. Då spottade han mig i ansiktet. Bara loskade (hade aldrig varit med om något liknande). Jag gick gråtandes till min mor som gick och tog honom i hampan (han försökte dra sig loss, slå henne etc). Senare så kom vakter dragandes med hans äldre bror som stulit pengar från en annan småtjej som spelat på någon maskin. Deras mor hängde med på någon vänster och beskyllde vakten och min mor för att vara rasister om jag minns rätt. Pappan var iväg på vad jag antar var en stöldturné på ett annat däck så honom såg jag aldrig.

Hade av min mor fått höra att utlänningar minsann inte är så olika oss osv (det vanliga). Lite kul att få upp ögonen sådär i tidig ålder. Kan ha varit mellan 4-6. Där och då fattade jag min uppfattning om zigenare och den har knappast förändrats till det bättre sedan dess. Kräk, pack, fyle, patrask, avskräde... Kärt barn har många namn.

Är det "humor" att hela familjen betedde sig som skit och att de, av en händelse, var de enda gojnarna på båten?

^Det blir nära korspostning nu då jag redan tagit upp den här historien på forumet (tror jag?) aber...
Senast redigerad av Megafetkuk 2019-11-13 kl. 16:12.
Citera
2019-11-13, 16:33
Medlem
enlightenmentbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jay.simpson
En nära miljöpartist jag känner som är helt positiv till invandring och att svenskar ska integrera sig i det nya Sverige fick ett Jimmie moment när hans sons skola gått från några få välintegrerade invandrare och adopterade till massor av ensamkommande flyktingbarn. Nu ska sonen byta till en mer "svensk" skola. Farsan skyller på att utbildningen brister

Haha, roligt.
Citera
2019-11-13, 23:58
Avstängd
HobbyHitlers avatar
När jag för första gången på 20 år ska sälja en bil på Blocket. När 25:e kaosblatten på rotvälska lyckas förklara att han vill jag ska köra 8 mil till honom innan han börjar pruta, och dessutom verkar tro vi är kompisar...då längtar jag efter koncentrationsläger, taggtråd, gaskammrar och folkmord.
Citera
2019-11-14, 04:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av killawife
Det skulle väl vara när samma 40-åriga invandrarman för fjärde gången den månaden kommer in med en retur där fel sak ligger i förpackningen, kvittot är från Jula och han givetvis inte kan säga ett annat svenskt ord än Retur? Då känner man att Hitler inte var helt fel ute faktiskt.

Räcker bara slå datorn på morgonen och läsa nyheterna. Araber jävlarna klara inte ens av skjuta ihjäl varandra, utan gäng kriminella överlever ju. Adolf kunde har gjort det mycket bättre.

Eller när man stöter påstridiga tiggarligor på tunnelbana, då mer än någonsin önskar man blåsyrans väg är den enda rätta vägen, att avlusa samhällskroppen med zyklonb duschar kanske inte vara så fel..
Senast redigerad av 31G350125 2019-11-14 kl. 04:54.
Citera
2019-11-14, 14:16
Medlem
killawifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Räcker bara slå datorn på morgonen och läsa nyheterna. Araber jävlarna klara inte ens av skjuta ihjäl varandra, utan gäng kriminella överlever ju. Adolf kunde har gjort det mycket bättre.

Eller när man stöter påstridiga tiggarligor på tunnelbana, då mer än någonsin önskar man blåsyrans väg är den enda rätta vägen, att avlusa samhällskroppen med zyklonb duschar kanske inte vara så fel..

Jag tror att du missade poängen med tråden.
Citera
2019-11-15, 06:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av killawife
Jag tror att du missade poängen med tråden.

Adolf hade en bättre lösning Jimmie
Citera
2019-11-16, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavos
Vilken BH-storlek har Kajsa ?
88?
Citera
2019-11-21, 00:16
Medlem
Gustavoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dowhatisay
88?

88E?
Citera
2019-11-21, 20:08
Medlem
brianmolkos avatar
Jag får det när jag ser tjocka kvinnor på exmpelvis Hemköp och funderar på om det inte det var hon
Citera
2019-11-21, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavos
88E?
88 AH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto