Ja alltså mamman dvs s#ph#a är en väldigt manipulativ och sjuk människa som inte bör få vara ute i allmänheten då hon inte bara utsätter sina egna barn för stor fara utan även andras också med sitt sjuka sätt att manipulera myndigheter och annat folk . Jag själv skulle aldrig gå på hennes bullshit igen och bet hur hon fungerar. Så länge man dansar hennes dans är allting okay men så fort något går emot henne då ska hon minsann visa att hon kan förstöra och gärna för så många som möjligt.
Hon har alltså suttit och gråtigt över det som har hänt och sagt ord som att hon nästan hoppas att hampus aldrig kommer hem för hon är inte värd honom. Att dt är jobbigt att vara med hampus pga att Albin inte finns längre. För att i andra stunden försöka se ner på bio pappan och skuldbelägga honom för hennes egna väl i livet . Ens stunden är bio pappan världens bästa om han gör som hon vill men så fort han ifrågasätter eller inte bill följfölja hennes önskningar om att ljuga för myndigheterna m.m. då är han världens idiot . Ja lite kort om hennes beteende . Hon är självömkande i de hela och ser enbart till sig själv och hennes ej gå behov . Empati avsaknas2helt hos denna så kallade mamman . Synd att sanningen om SVB ska behövs komma i efterhand när det redan skett stor skada. Själv har jag teori om man lägger ihop allt att hon visste precis vad som pågått med misshandeln osv dock ångrade hon väl sig när de blev så illa för Albin

....
Fy faan detta kan jag prata om i all evighet och jag kommer aldrig glömma detta ! Hoppas ingen glömmer detta för Albins minne och hans anhöriga som faktiskt brytt sig om honom på ett sätt som få !