Citat:
Ursprungligen postat av
werupmannen
De har varit ihop till och från. Bråk har mina grannar också fört och saker har dunstat i golvet, stol som sattes ner hårt med största sannolikhet.
Tycker du att det är ovanligt att par bråkar från och till? Särskilt i den åldern?
Lite konstigt att vittnesuppgifter kommer först nu från granne.....det är liksom ganska stor grej det här.
Lite konstigt att polisen måste åka dit en gång till till hans lägenhet.
De letar på random platser i Uddevalla nu vad som framgår. Ett lik skulle alltså förflyttats i ett samhälle utan någon märker något? Det är en mindre stad inte en liten tätort.
Ja, han är för tillfället den sista som såg henne.
Tror inte MGM vet så mycket mer. det var kallt den gångna veckan och min mobil slocknar ganska så fort när det är kallt.
Famlar i mörkret i mina ögon.......tyvärr. De har inget specifikt att gå efter. det suger upp som svampar allt som hörs och sägs nu.
För att vara en sådan här tråd på FB så har det inte framkommit något negativt personligt mot MGM. Brukar alltid vara olika som känner till både det ena och andra om folk här. Men det enda är en massa rasistiskt skitsnack som inte leder någonstans...
Min uppfattning.
Inte alls konstigt att polisen gör nya besök i MGM bostad. Man kan ha fått provsvar från forensiska som talar i en viss riktning, då gör man nya undersökningar för att hitta bevis som stödjer en tes.
Det kan finnas behov av att verifiera något med anledning av MGM utsagor i förhör.
För att nämna något.
Jo, MGM har bevisligen varit tyken, svartsjuk, gjort sig oanträffbar, och det har enligt vittnesmål bråkats i lägenheten vid en central tidpunkt.
Negativa omständigheter i kontexten.