2019-11-20, 14:13
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appleappleappletv
Polis började nyss spärra av inne vid Laxbutiken utanför Ljungskile. Ligger precis vid havet

Då har man nog hittat kroppen?
Citera
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Polis började nyss spärra av inne vid Laxbutiken utanför Ljungskile. Ligger precis vid havet
avspärrningar är alltid intressanta. Bilder?
Citera
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Låter som ett tänkbart scenario. Tror också att han bryter ihop då han inte verkar vara livsstilskriminell eller särskillt van vid att sitta häktad eller pressas i förhör som tex vissa gängkriminella som sitter häktade 6 månader och säger "ingen kommentar" på varenda fråga i varje jävla förhör. Nej om denna grabben är skyldig så knäcker länsman nog honom ganska snabbt, tror inte han klarar mer än ett par dagar

jag tror han ångrar att han inte packade en kabinväska , tog passet och bad fadern att köra honom till
Köpenhamn. hade inte kostat många kronor om dagen att få honom gömd starta ett nytt liv i annat land
Citera
2019-11-20, 14:14
Medlem
monocerotiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliminata
Om MGM är killen jag tror att det är (tror mig känna igen från var han jobbar &#129300 så kör han bil.
Hemtjänsten..
Citera
Medlem
Jag kan tycka det är så konstigt att man inte kollat på Stadsfjället.
Killen är uppväxt på Dalaberg. Precis bakom Dalaberg ligger stadsfjället.

Ljungskile känns så fel.
Citera
Medlem
Citat:
Ser de ut som om de är lite upphetsade? Kommer nån ambulans eller Svarta Maja? Minsta avvikande kan betyda att de hittat henne.
Citera
2019-11-20, 14:15
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyllidyv
Förmodligen sant som du säger, och en betydligt fiffigare lösning du kommer med. Men i huvudsak är det ju idioter som mördar så man kan väl knappast förvänta sig mycket.

I stand corrected. Preskriptionstid för mord är avskaffat sedan 2010.
Citera
Medlem
monocerotiss avatar
Citat:
Där är det långgrunt och lerigt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyllidyv
Jag vet vad jag hade gjort, men jag håller på den planen utifall jag faktiskt skulle mörda någon i framtiden Förutsatt att jag hade sinnesnärvaro till det i stunden. Det där är nog lite olika. Man kan också ha nerver av stål som Billys pizza hade när han fimpade stackars Tova.

Han gjorde ju sig av med kroppen omgående, han hade nog panik i det skeendet också.
Men antar att du menar hans kyla mot polisen o anhöriga. Ja de va ju denna liraren mot hennes pappa också, möjligt att han är de mot polisen också
Citera
Medlem
MenVadVetJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Finns säkert massor av små båtar liggande vid sjöar. Så det är ju ganska logiskt. Och kvinnan såg ljus vid sjön samt hennes hund var orolig och gav skall natten tors-fred. In med likhund som klarar vattensök! (Ja ja, jag är tjatig).

Nu handlade detta om någon som tror att hon är i en cementtunna som mgm ska ha forslat ut i vattnet via en lånad kanot.
Citera
Medlem
Etrades avatar
Citat:
Spärra av själva kåken eller någonstans i naturen bredvid?
Citera
2019-11-20, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schulmann
Kurd=inavlad=heder=död svensk tjej

Men snälla... Det är som att skriva bil=krock=död, svensk=ickeinavlad=rötthusmedvitahusknutar, eller vad du nu tycker är fullkomlig sanning, vilket det inte är. Det är inte en hudfärg eller ett lands medborgare där alla beter sig på samma sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in