Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Jag har en son som "flyttade hemifrån" vid 15, då han gick i gymnasiet för långt bort och som bodde inackorderad mån-fred. Det innebär inte att jag skulle tillåtit varken han eller min dotter att flytta hemifrån till vare sig en arab eller etnisk svensk när hon var 17 år.
Det ar exakt detta som ar sa javla sjukt.
Styvmamman kommenterade aven igar pa hennes facebook att den utlandsfodde pojkvannen Tishko MINSANN INTE ar domd for nagot och hur hemskt det var att en 2 aring kan do imorgon i Afghanistan och skickas in i strid.... ehhhh va.
Styvmamman ar helt stord i huvudet.
Jag vill satta en slant att det ar stvvmamman som ar ansvarig for att Wilma och Tishko stotte pa varandra i forsta borjan och eller att forhallandet har uppmuntrats av denna labila styvmorsa.
Jag undrar hur pappans tankar gar. Han satter pa nagon helt sinnesforvirrad kvinna som sen sitter och delar artiklar om stackars afghaner nar han formodligen ar ute och letar efter sin dotter. Sen nar styvmorsan far kritik over vad hon gor sa utbrister hon att Tishko MINNS INTE AR DOMD AN OCH ATT VI SKA BEHANDLA HONOM MED RESPEKT.
Sverige 2019. Kan nagon droppa en atombomb over Sverige sa att vi kan borja om?
/C