2019-11-19, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeepThroat007
5 lit 5w-40 helsyntet motorolja klass A3/B3 är ett fynd för 179 kr.

Finns oljan nu?
Citera
2019-11-19, 15:08
Medlem
Elementarts avatar
Har någon smakat på hamburgerdressingen som finns på Lidl? Förpackningen ser nästan likadan ut som den från Kavli.
Citera
2019-11-19, 15:24
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Har någon smakat på hamburgerdressingen som finns på Lidl? Förpackningen ser nästan likadan ut som den från Kavli.
Den är bra. Smakar exakt som dressingen man får i gatuköket.
Citera
2019-11-19, 16:11
Medlem
DeepThroat007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensam87a
Finns oljan nu?

Fanns kvar igår i den butik jag handlade i igår. Själv köpte jag 20 liter olja så att man klarar sig ett tag.
Citera
2019-11-19, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeepThroat007
Fanns kvar igår i den butik jag handlade i igår. Själv köpte jag 20 liter olja så att man klarar sig ett tag.

Ok, för nog kolla. Förutseende där.
Citera
2019-11-19, 16:39
Medlem
Isnatts avatar
Ser att dom annonserar en hårtrimmer av märket Wahl. Jag snappade själv upp ett tips om den här i tråden för ett par år sedan och har sedan dess i stort sett klippt mig själv med den apparaten.
Den är sladdriven och funkar fint!
Citera
2019-11-19, 19:09
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Ser att dom annonserar en hårtrimmer av märket Wahl. Jag snappade själv upp ett tips om den här i tråden för ett par år sedan och har sedan dess i stort sett klippt mig själv med den apparaten.
149:- för det monstret, var det så lite jag pröjsade?!!

Fantastisk maskin som bara rullar på och verkar ostoppbar. Har haft min i jag vet inte hur många år och den funkar suveränt. Blir till att tjacka en (eller två!) som back up och kanske även som julklapp till någon/några som kan behöva en sån, får fundera lite på det!

Jag använder den till att raka skallen för att förtydliga, till fejset används skäggtrimmer, rakapparat och traditionell hyvel.

Rekommenderas starkt.
Citera
2019-11-19, 20:43
Medlem
tjenare.knugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt

Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
149:- för det monstret, var det så lite jag pröjsade?!!

Fantastisk maskin som bara rullar på och verkar ostoppbar. Har haft min i jag vet inte hur många år och den funkar suveränt. Blir till att tjacka en (eller två!) som back up och kanske även som julklapp till någon/några som kan behöva en sån, får fundera lite på det!

Jag använder den till att raka skallen för att förtydliga, till fejset används skäggtrimmer, rakapparat och traditionell hyvel.

Rekommenderas starkt.

Hur funkar den till att snagga sig? Jag brukar snagga mig ca 2mm, men såg att det lägsta munstycket är 3mm, finns alltså ingenting däremellan?
Citera
2019-11-19, 20:47
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenare.knugen
Hur funkar den till att snagga sig? Jag brukar snagga mig ca 2mm, men såg att det lägsta munstycket är 3mm, finns alltså ingenting däremellan?

Skäret kan justeras 1-3mm, sen kan man sätta på distanser (kammar) om man vill ha längre än 3mm
Citera
2019-11-19, 20:57
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Vette fan vad längden blir utan munstycke, men inte blir det 0mm iaf!
Testa den tunga gedigna bakeliten, du lär inte bli besviken.
Hur mycket växer ett hårstrå per dygn?
Citera
2019-11-19, 21:37
Medlem
tjenare.knugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Skäret kan justeras 1-3mm, sen kan man sätta på distanser (kammar) om man vill ha längre än 3mm

Perfekt, då blir det en sväng förbi imorgon och hoppas dom har den inne.
Citera
2019-11-19, 21:51
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Perfekt, då blir det en sväng förbi imorgon och hoppas dom har den inne.
Torsdag om jag minns rätt, orkar inte kolla nu.
God natt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in