2019-11-19, 16:23
Medlem
Vad heter pojkvännen? Länk till någon bild? Väldigt svårt att hitta i denna spammade tråd.
Citera
2019-11-19, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Får vibbar från detta Finska fallet där Ramin våldtog och därefter brände Jonna levande.

https://samnytt.se/ramin-valdtog-17-ariga-jonna-och-eldade-sedan-upp-henne-levande/

Låter hemskt men det kanske ingår i kurd männens umgängeshandbok avsnitt; -"Hur du gör när hon är uppkäftig"!
Citera
2019-11-19, 16:28
Medlem
Vad vet vi om den här pojkvännen? Hur var han som person, han måste ju haft närstående som kan berätta om honom.
Citera
2019-11-19, 16:28
Medlem
Är inte från trakten, men terrängen som varit aktuell verkar inte precis vara en plats man umgås på eller?
Kan ju även vara som du säger, att de befunnit sig på platsen (vad fan man nu gör där i regnet?)

Här har det regnat varje dag, vet inte hur vädret var under torsdagen när hon ev blev mördad.
Misstänker att något hänt i lgh.

Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Vi vet ju i dagsläget inte 100% säkert om (det förmodade) mordet begåtts i lägenheten. Kanske befann de sig utomhus? I början av tråden fanns uppgift att hon senast iakttagits i en mörk kappa, och om de skor man har hittat verkligen är hennes så skulle det eventuellt kunna tyda på att brottet begåtts utomhus. I så fall kan han ha dragit kroppen någonstans i terrängen i närområdet.
Citera
2019-11-19, 16:29
Medlem
X-fronts avatar
Vilken jävla vidrig styvmamma som säkert drivit på umgänget med blatten och således delvis ansvarig för Wilmas död.

Farsan då, var han död eller varför lät han det pågå?
Citera
2019-11-19, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Vad heter pojkvännen? Länk till någon bild? Väldigt svårt att hitta i denna spammade tråd.

Uppdatering för er som inte orkar gräva.

(Misstänkt) GM's facebook

https://www.facebook.com/tishkoshabaz
Citera
2019-11-19, 16:31
Medlem
brunnsangs avatar
Jag undrar hur man kan släppa greppet om ett barn i 15 års åldern och låta det flytta hem till en vuxen man. Vad för framtid skulle han kunna erbjuda henne? Låt barnen bo hemma tills dom är 18 och vet hut. Man kan inte förlita sig på deras magkänslor eftersom dom är BARN.

Hade jag (vilket jag aldrig skulle tillåtits) bott hos främmande vuxen partner som barn hade min mamma ringt mig varenda dag, och hade hon inte hört från mig så hade hon forcerat ytterdörren med bilen och sedan dragit hem mig i örat. Eller ringt polisen, och förmodligen SÄPO på samma gång. Här tog det FEM dagar innan man ringer polis. Vilket blåögt vansinne.
Citera
2019-11-19, 16:32
Medlem
Med lite tur kanske man hittar dagbok eller andra bevis att han varit jävlig mot henne. Som i Tova-fallet.
Citera
2019-11-19, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X-front
Vilken jävla vidrig styvmamma som säkert drivit på umgänget med blatten och således delvis ansvarig för Wilmas död.

Farsan då, var han död eller varför lät han det pågå?

En flat typ underordnad och svag.
Citera
2019-11-19, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelblomman
Vad vet vi om den här pojkvännen? Hur var han som person, han måste ju haft närstående som kan berätta om honom.

Enligt anhöriga en väldigt fin människa.
Citera
2019-11-19, 16:35
Medlem
En som skrev nu att hon har hittats mördad.
Citera
2019-11-19, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Jag undrar hur man kan släppa greppet om ett barn i 15 års åldern och låta det flytta hem till en vuxen man. Vad för framtid skulle han kunna erbjuda henne? Låt barnen bo hemma tills dom är 18 och vet hut. Man kan inte förlita sig på deras magkänslor eftersom dom är BARN.

Hade jag (vilket jag aldrig skulle tillåtits) bott hos främmande vuxen partner som barn hade min mamma ringt mig varenda dag, och hade hon inte hört från mig så hade hon forcerat ytterdörren med bilen och sedan dragit hem mig i örat. Eller ringt polisen, och förmodligen SÄPO på samma gång. Här tog det FEM dagar innan man ringer polis. Vilket blåögt vansinne.

En hel hög av små syskon det blev nog får trångt i lägenheten. Någon måste ut, tro den teorin kan styrkas av någon som känner dom grannar etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in