2019-11-18, 13:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AldoRaine
Stefan säger att detta även hade hänt med endast vita människor i landet. Och du håller med.
Det är en fråga om logik, din jävla ärthjärna. Finns det inga negrer så kan negrerna inte ingå i statistiken. Våld kommer dock alltid att existera. Man ska vara hyfsat efterbliven för att överhuvudtaget lyckas jämföra vikingatidens våld med nutiden, behöver jag ens förklara varför?
Citera
2019-11-18, 13:45
Bannlyst
Handlar om utanförskap. Folk som fastnat på att det är bara är blattar som håller på så måste gå utanför sina kritvita områden. Går en 2 blattar på varje nordisk kriminell och dessa umgås tillsammans och gör deals. Fattigdom är dock helt fel då dessa kan bränna av på en månad vad en arbetare tjänar på ett år i forma av lyxet att kunna ta exotiska droger.
Citera
2019-11-18, 13:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lichtblick
Precis nu börjar du prata om ifall tiggaren inom zigenares organiserad brottslighet (ve säga längst ner i herakin av att tigga pengar till Zigenarbossar) ska börja döda slumpmässiga människor för att dom är rikare än bottenskrapet av organiserat tiggeri.

Tror inte riktigt det går så bra hem ifall dom vill få in dom där slantarna.
Nu börjar du konstruera sådana meningsuppbyggnader att jag inte längre hänger med i vad du försöker säga. Vill du försöka igen?
Citera
2019-11-18, 13:47
Medlem
Lichtblicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KansasCityFagot
Om man betraktar deras beteende så är det självklart att de vill vara bottenskrap i det svenska samhället. Det är också tydligt att de inte trivs i Sverige, vilket leder fram till slutsatsen att de borde få en enkel biljett hem så att de i stället kan vara bottenskrap i ett land de känner sig mer hemma i.

För du menar att Svensk politik har gett dom alla möjligheter i världen för att kunna ta sig upp ifrån bottenskrapet av det svenska samhället? Alla dessa möjligheter att få utbildning, jobb, språkkunskaper?
Citera
2019-11-18, 13:50
Medlem
Lichtblicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GR82BSTR8
Man BEHÖVER ju inte släppa in efterblivet människomaterial i Sverige överhuvudtaget? Bottenskrap vill ingen bli men de sämsta måste vara bottenskrapet. Det finns medicin mot bottenskrap: utbildning. Vill man inte bilda sig ska man nog inte vara här överhuvudtaget.

Vem har sagt att vi ska släppa in dom?

Svårt att utbilda någon som är analfabet, outbildad och inte kan Svenska varav Sveriges integrationspolitik räknade med att det skulle ta 3 år för någon att komma ut i samhället, som ändrades till 6, sen till 12 och nu 2 generationer.

Man kan inte ta bottenskrapet ifrån ett annat land och misann tro att dom inte blir bottenskrapet av bottenskrapet inom vårat samhälle.
Citera
2019-11-18, 13:50
Medlem
Lichtblicks avatar
Citat:
Nu börjar du konstruera sådana meningsuppbyggnader att jag inte längre hänger med i vad du försöker säga. Vill du försöka igen?

Sött, du får nyktra till och försöka igen.
Citera
2019-11-18, 13:51
Medlem
KansasCityFagots avatar
Citat:
För du menar att Svensk politik har gett dom alla möjligheter i världen för att kunna ta sig upp ifrån bottenskrapet av det svenska samhället? Alla dessa möjligheter att få utbildning, jobb, språkkunskaper?
Ja, jag vill med bestämdhet hävda att de har fått bästa tänkbara möjligheter till utbildning, språk och jobb i Sverige.
Citera
2019-11-18, 13:52
Avslutad
Citat:
Ifall den Svenska invandrings"politik"en ÄR DEN bidragande faktorn, varför snackar du då skit i inlägget jag besvarade dig på (se under). Det är Svensk politik som har skapat segregationen och tillåtit blattar att flytta till samma område (Ja, va skulle du själv ha bosatt dig som en migrant? Med dina egna som du har något gemensamt med eller helt okända? Kollar vi USA så blev det segregering direkt när man får välja själv eftersom ingen vill bo med okända)

Men nu så får dom inte välja själva, det kunde dom för utan nu placeras dom på platser och att placera 150-200 st i migrant läger runt omkring i Sverige är att skapa segregering. Tror du vi har tagit tag i problemet att inte segregera dom för att vi tog bort rätten för dom att välja själva vart dom ska bo? Skitsnack! Man köper upp hela områden för att dumpa dom i.

Eller så gör man det man alltid har gjort, man placerar dom i ett område -> Svenskar flyttar ut -> In med flera.
Svarar på det sista. White flight är inget nytt, varför tar man inte hänsyn till detta när man leker samhällsarkitekt med näsan uppe bland molnen? Om det krävs att jag är granne med blattarna för att de inte ska riva samhället i stycken så kanske de ska bo någon annanstans, de impulsstyrda små kräken?
Citera
2019-11-18, 13:52
Medlem
Citat:
Både svartskallar och svenskar lever i extrem fattigdom i Sverige. Det är bara att sticka ut huvudet och se på våra hemlösa om vilka det är och vad dom måste göra om dagarna för överlevnad.

Så, våra MC gäng har aldrig detonerat en bomb eller granat säger du?

Är det de hemlösa svartskallarna som spränger och våldtar, eller vad menar du?
Är medlemmarna i HA och Bandidos också fattiga och hemlösa och är det därför de är farliga?

Jag vill gärna höra en utförlig förklaring om detta samband som du påstår finns mellan fattigdom och våldsam kriminalitet.
Citera
2019-11-18, 13:53
Medlem
AldoRaines avatar
Citat:
Det är en fråga om logik, din jävla ärthjärna. Finns det inga negrer så kan negrerna inte ingå i statistiken. Våld kommer dock alltid att existera. Man ska vara hyfsat efterbliven för att överhuvudtaget lyckas jämföra vikingatidens våld med nutiden, behöver jag ens förklara varför?

Våld kommer alltså alltid att existera, du utesluter därmed inte Stefans resonemang.
Citera
Avslutad
Citat:
Sött, du får nyktra till och försöka igen.
Jag är på jobbet, skriver från mobilen, så om du vill ha relevant respons på dina inlägg kanske du ska försöka kommunicera lite bättre?
Citera
Medlem
Löfven & co. ska knäcka gängen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här