Citat:
Ursprungligen postat av
Pankeborg
Ja alltså jag höll med om att det inte verkar ha blivit mer officiellt. Om något då har det blivit MINDRE officiellt, även från hennes sida. Kanske han har tröttnat, eller så har hon fått namedrop-förbud.
Okej, då förstår jag 😊.
Bellsan på ut galakvällens meny och en annan bild från galan. Hon
kan inte föra sig i möblerade rum. Jag blir generad å hennes vägnar.
Om Bellsan fått namedrop-förbud från Daddy är det inte bra. De borde vara förälskade och stolta över varandra, men i stället denna märkliga charad. Tycker att det lutar åt att hon är väldigt angelägen, medan han ser henne som ett tillfälligt sällskap. Om inte annat kan man undra hur han orkar med hennes Drama?!? Daddy borde ha nog med ansträngning med sina företag. Han behöver inte hennes problem också.
Citat:
Ursprungligen postat av
Notmyguru
"Förenklat sett kan man säga att istället för att ge bort fisk ger man bort fiskespön istället"
Det är så uppenbart när hon plockat upp något "smart" någon annan sagt och sedan låtsas att det är hon själv som kommit på det. Någon har helt klart försökt förklara det gamla ordspråket "Ge en man en fisk och han är mätt för en dag..." för vår särbegåvade Bimbo-Bella.
Javisst, det är exakt så Bellsan gör. Hon snappar upp ord och uttryck som hon sedan presenterar som egen "klokskap" eller egna spaningar. Titta t ex på de intervjuer från de senaste åren som finns med henne på Youtube. Hon lajvar affärskvinna och sprutar ur sig tomma fraser. Imponerande, ändå tills man börjar lyssna på vad hon
egentligen säger.
Förmodar att det blir så här bl a för att hon saknar utbildning. Hon har ingen grund att stå på och kan uppenbarligen inte analysera och dra slutsatser av det hon ser och hör. Exemplet med fiskar och fiskespön är på ett barns nivå, mer komplext än så tänker hon inte.