2019-11-18, 00:31
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Han borde avgå före nästa val, nästa år vore lämpligt så att efterträdaren hinner bli varm i kläderna.

Löfven ser så trött ut på sitt jobb, han tycks inte ens själv tro på vad han säger längre och då är det läge att hoppa av.

Vi ska inte ha en efterträdare i sosseleden, partiet borde upplösas rätt av.
Citera
2019-11-18, 00:38
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Va sa han egentligen? Så här fem minuter senare kan jag knappt komma ihåg något av substans... bara svammal hela tiden och han aktar sig VÄLDIGT noga från att sägs något konkret som går att följa upp.
Det är inte acceptabelt av en svensk statsminister!

Ha sa att om inte migranterna sköt varandra, sprängde, knivrånade och våldtog: Då skulle svenskar ha gjort det i stället.

Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Total förnekelse.
Holmberg var osedvanligt mjuk, varför? Ställ gubben mot väggen!

Han fick order från sin arbetsgivare: SVT är skattefinansierat nu. Gubben ÄR staten.

Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Du har fanimej helt rätt !
Jag hade inga höga förväntningar, men detta var bland det mest pinsamma jag sett.
Boris (med 4,2 promille) hade varit mindre pinsam.

Boris var i alla fall rolig.
Citera
2019-11-18, 00:44
Bannlyst
Jag måste säga att jag dock e förvånad att invandrinen nämndes?

Brå har ju inte gjort ngn sånn studie sedan en lång tid.

Đessutom allt materisl med afrikaner och araber. Varför visar svt detta? Har det helt enkelt blivit så mycket att det ej går att pixla längre?
Citera
2019-11-18, 00:44
Medlem
johanjosefssons avatar
Kaozfolket röstar ju på Svetsaren, såklart han inte vill få bort dom!

Istället hänvisar man som vanligt till "våldet i allmänhet", "utanförskap", osv. Men alla vet att Sossarna vill ha kvar utanförskapet.
Citera
2019-11-18, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Kanske beror på att ALLA är blattar i Italien, hehe?! Nej, viss skillnad är det såklart men Italien har annan problematik med MENAiterna, annars hade de såklart välkomnat dem, vilket de såklart INTE gör...

De välkomnar de då de gynnas enorm av att betala slavlöner. I sanna kolonial stil exploaterar man MÖNA folket
Citera
2019-11-18, 00:51
Medlem
Haddock93s avatar
Sjukt att Löfvén påstår att om man satt svenskar i samma situation som invandrare dvs fattiga och arbetslösa skulle de begå liknande brott.

Det har under 100 år alltid funnits socioekonomiskt utsatta svenskar och inte fan går de runt och spränger, rånar, våldtar och förnedrar folk. VILKET ALLA VET.
Citera
2019-11-18, 00:54
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
De välkomnar de då de gynnas enorm av att betala slavlöner. I sanna kolonial stil exploaterar man MÖNA folket

Ge dig! Ingen italienare vill ha fler MENAiter till Italien - var har du fått detta ifrån? Varför tror du högerextrema och nationalistiska partier växer? Det är dessutom tvärtom - det är MENAiterna som exploaterar de västerländska trygghetssystemen...
Citera
2019-11-18, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Satans jävla lögnare....

"Dessa satans lögnare" för att vara lite lustig med Palmes citat "Dessa satans mördare".... Hela intervjun var en parodi i nivå med go'dag yxskaft...
Senast redigerad av net4me 2019-11-18 kl. 01:03.
Citera
2019-11-18, 01:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson

Istället hänvisar man som vanligt till "våldet i allmänhet", "utanförskap", osv. Men alla vet att Sossarna vill ha kvar utanförskapet.

Detta är S väldigt medvetna om, för utan alla dessa "invandrarröster" hade S bara varit landets 3:e största parti.
Citera
2019-11-18, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Detta är S väldigt medvetna om, för utan alla dessa "invandrarröster" hade S bara varit landets 3:e största parti.

Pricken över i:et.
Citera
2019-11-18, 01:11
Medlem
Rufoss avatar
Jag noterar att socialdemokratiska Aftonbladet inte skrivit ett enda ord på sin hemsida om Löfvens insats i kvällens Agenda.

Det har inte Expressen heller för den delen.

Man kanske är helt förstummad.
Citera
2019-11-18, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson

Det tror jag inte alls, jag tror snarare att dom som begår brott av den typ som menas här, ger fan i att rösta och skiter fullständig i vårt svenska samhället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in