2019-11-17, 10:13
Medlem
leeloufiives avatar
Funderar över varför tidningarna ens orkar hålla liv i storyn runt Isabella. Helt meningslösa artiklar, coppade från hennes egen blog rakt upp och ner mer eller mindre. Kör de konstgjord andning på storyn tills ett bokslut kommer för att go all in då kanske. Dagens Expressen: https://www.expressen.se/noje/lowengrip-andrar-utseendet-i-krisen/

Får ju ändå ge Bella att hon lyckas få så mycket press att tom Sune i Sundsvall har igenkänning på namnet Isabella Löwengrip. Play it smart nu så kanske hon lyckas svinga varumärket och ladda om det med positivitet och vips har hon använt krisen till att bygga brandet gratis med tidiningarnas hjälp. Gratis och gratis blev det kanske inte på det privata planet, men ändå...

Never underestimate a blond...
Citera
2019-11-17, 10:31
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leeloufiive
Funderar över varför tidningarna ens orkar hålla liv i storyn runt Isabella. Helt meningslösa artiklar, coppade från hennes egen blog rakt upp och ner mer eller mindre. Kör de konstgjord andning på storyn tills ett bokslut kommer för att go all in då kanske. Dagens Expressen: https://www.expressen.se/noje/lowengrip-andrar-utseendet-i-krisen/

Får ju ändå ge Bella att hon lyckas få så mycket press att tom Sune i Sundsvall har igenkänning på namnet Isabella Löwengrip. Play it smart nu så kanske hon lyckas svinga varumärket och ladda om det med positivitet och vips har hon använt krisen till att bygga brandet gratis med tidiningarnas hjälp. Gratis och gratis blev det kanske inte på det privata planet, men ändå...

Never underestimate a blond...

Det är billigt och enkelt innehåll att fylla upp med för praktikanterna.
Citera
2019-11-17, 11:28
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dashiki
Verkligen inte! Jag är en trogen Bellakritiker och har länge försökt diskutera detta på forum som bloggbevakning. Jag är också starkt kritisk och tar starkt avstånd från CW, LC och andra som ljuger och bedrar.

Jag har länge försökt tro på det det du skriver men har på senare tid haft svårt att ta dig på allvar eftersom du är för vag som många andra skriver. Inget av det du skriver förutom SvD artiklarna är inget som bella själv har lyft- eller som andra på bloggbevakning har skrivit. Så tyvärr, sanningshalten i det du skriver sjunker om inte du faktiskt kommer med något unikt.

De där SvD-artiklarna lär ju ha varit kända på förhand av alla som någon gång haft något att göra med något av Bellas företag (samt alla deras vänner och bekanta).

SvD har ju ringt runt till ett stort antal människor på förhand, berättat för dem att man har artiklar på gång och frågat om vederbörande vill uttala sig. Så samtliga av de personerna, även de som avböjt att uttala sig, kände ju till att artiklarna var på gång. Sen skvallrade de givetvis för sina kompisar och bekanta också.

Lär röra sig om hundratals personer totalt, en ganska öppen hemlighet med andra ord.
Senast redigerad av Tintin.i.Kongo 2019-11-17 kl. 11:30.
Citera
2019-11-17, 15:55
Medlem
Jag fattar inte riktigt den här konspirationsteorin med stiftelse och få ut pengar.

Jag har egna aktiebolag och ifall man för över pengar till någonting, t.ex. en stiftelse för välgörande ändamål, får man bara göra det om bolaget har ekonomi för det. I annat fall är det straffbart enligt aktiebolagslagen.

Hur och när man tar ut vinst, lånar ut pengar etc. - även när man måste upprätta balansräkning som andra varit inne på, är rätt hårt reglerat.

Har svårt att se hur det ska funka och hur man kommer undan med det, känns mycket mer troligt att man skulle köra någon form av avancerad skatteplanering i sådana fall.

Men jag kanske har missat nåt.
Citera
2019-11-17, 17:14
Medlem
GastonLeMans avatar
https://sverigesradio.se/avsnitt/1319464

Denna borde lyssnas på, här tar hon adjö till Sverige!
Citera
2019-11-17, 17:54
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
du är några månader sen på bollen.

Javisst, men rätt aktuellt ändå?
Är hon i USA? Trodde inte Sverige va något för henne?
Det va ju tack och goodbye
Citera
2019-11-17, 18:18
Medlem
Knut-Annes avatar
Visst tillhör jag de som småfnissar glatt åt hennes elände, men ett renodlat hat har jag svårt att förstå.
Finns bra mycket jävligare personer är Blondinbella.
Önskar inte heller fullständig misär, snarare en rejäl näsknäpp.
Citera
2019-11-17, 18:36
Medlem
Bimbobella har gett ett ansikte till ordspråket: "Högmod går före fall" och denna realitysåpa fortsätter säkert ett bra tag till.
Citera
2019-11-17, 20:10
Medlem
Bella i oktober: ”Jag kommer att ha håret fönat och klackar in i det sista. Det är mitt sätt stå stadigt i mig själv"

Bella i november: "Sedan är planen att ha en lättare make up som jag kan lägga själv, klassisk vit skjorta som jag gillar att ha i stoppade i jeansen och enkla klackar. Egentligen är det då jag känner mig som mig själv."

Och samtidigt på instagram: "Please give me your best tips for jeans brand/model - I’m lost!"
För det var ju i jeans som hon är sig själv...? Eller är det i jeans hon är lost? Kappan efter vinden.
Citera
2019-11-17, 20:37
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otagetalias
Bella i oktober: ”Jag kommer att ha håret fönat och klackar in i det sista. Det är mitt sätt stå stadigt i mig själv"

Bella i november: "Sedan är planen att ha en lättare make up som jag kan lägga själv, klassisk vit skjorta som jag gillar att ha i stoppade i jeansen och enkla klackar. Egentligen är det då jag känner mig som mig själv."

Och samtidigt på instagram: "Please give me your best tips for jeans brand/model - I’m lost!"
För det var ju i jeans som hon är sig själv...? Eller är det i jeans hon är lost? Kappan efter vinden.
Du har verkligen fångat Bellsan 😊.
Hon anpassar sig efter den man hon för tillfället är tillsammans med. Titta på hur Erik Selin ser ut. Nu är det är honom hon klär sig för. Påfågelsfjädrarna byts mot mer diskret lyx.
Fungerar det? Kanske. Så vitt jag vet har inte Daddy blivit officiell med henne. Utifrån verkar det som om hon pushar på och han tar för sig.
Kameleontande kanske är ett vinnande koncept i kärlekslivet, men problematiskt för varumärket:
Vad står egentligen "Isabella Löwengrip" för? Luddigt, minst sagt.
Citera
2019-11-17, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Så vitt jag vet har inte Daddy blivit officiell med henne.

Verkar ju snarast tvärtom. Hon har inte nämnt honom på ett tag nog och jag kunde inte se att han var med på galan, trots att han väl är en av stordonatorerna.
Citera
2019-11-17, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Verkar ju snarast tvärtom. Hon har inte nämnt honom på ett tag nog och jag kunde inte se att han var med på galan, trots att han väl är en av stordonatorerna.

Han kan ha blivit lite purken när hon trotsade elitens hederskodex och pladdrade på om Handelsbankens gåsmiddag i bloggen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in