2019-11-13, 20:32
Medlem
RAGEDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Inderal används mycket av pianister vid provspelning osv.
Exakt det namnet jag hade på tungan! Stämmer och tror det är en mer passande medicinering.
Citera
2019-11-14, 17:59
Medlem
Nån som testat att blanda med Lorazepam?
Citera
2019-11-14, 22:08
Medlem
fekknoos avatar
Hade en benzo period från tidig sommar till September iår, det blev en hel del knaprande i slutet och va uppe i höga mängder dagligen. Men slutade rakt av i September utan någon abstinens eller varken AT, tänkte hålla mig till efter nyår då det är lätt att käka för mycket så kommer man på sig själv att dagarna bara flyger förbi.

Vad anser ni borde ja vänta ännu längre eller kommer man känna av det goa på 1-2mg. Kan säga att ja kunde käka 30-40mg på engång men var fortfarande "normal" inte vrål flöddrad och odräglig. Hade tänkt att bara käka då och då men vill inte slänga i mig ~10mg för att känna något, så tror ni toleransen gått ner efter 2-3månader? Mvh.
Citera
2019-11-15, 16:19
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Hallå Alla!
Är riktig nybörjare med piller så har några frågor.
Har ca 4st xanor stavar samt 2st Lorazepam.
Första frågar är väl, kan man mixa detta?
Kommer man få någob slags "bakfylla"?
Hur tar jag dessa bäst?

Trevlig hwelg
Citera
2019-11-15, 17:39
Medlem
Många som ej verkar tycka att alpran är muskelavslappnande men för mig är den det, särskilt första biten efter intag
Citera
2019-11-15, 18:11
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RAGED
Exakt det namnet jag hade på tungan! Stämmer och tror det är en mer passande medicinering.

Får inte ut så mkt av mina xanor, tar dagligen. Men har märkt Xanor och Inderal gör susen.
Inderalen för dom fysiska symptomen som darriga händer, röst och håller hjärtat i schack.
Står dagligen på 40mg inderal o 4mg xanor sen år tillbaks. Har fått livet tillbaka. Vet vänner som inte fått, som skjutit sig/ODat. Känns lustigt att jag får den hjälpen. Ätit benso dagligen dock sen 11år.
Och missbrukat det mesta. Men det är inte värt att sätta den hjälp man får på chans mer.
Har legat på 30ikto2er/dag 20 xanor osv. och massor droger där till. Men man får ta sig i kragen o man upp lite.
Citera
2019-11-16, 14:52
Medlem
Xanor 0,5mg depot

Har ett par xanor depot 0,5mg. Undrar om man skulle kunna krossa dom till fint pulver och sedan hälla i det i koffeinkappslar? Kommer dom kicka som vanliga xanor eller kommer det fortfarande va lite depot kvar?
Citera
2019-11-16, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arremaker
Har ett par xanor depot 0,5mg. Undrar om man skulle kunna krossa dom till fint pulver och sedan hälla i det i koffeinkappslar? Kommer dom kicka som vanliga xanor eller kommer det fortfarande va lite depot kvar?
Xanor kickar väl inget, har du inte ångest problematik bör du välja andra droger som tex gräs?
Citera
2019-11-17, 02:13
Medlem
Flusons avatar
Drack lite alkohol igår och tappade omdömet, impulsivt köpte jag en karta Ksalol 1 mg av en vän för 150 kr, nappade på priset. Lovade mig själv att inte röra habbar då jag inte kan hantera bensodiazpiner och ofta tabbar mig, men trodde jag var stark nog att behärska mig denna gång och hålla mig till endast 2 st och inge mer.

Vaknade upp med tom karta Ksalol, minneslucka och en utspilld Eriksberg 5,3a i soffan..
👌👍😂
Citera
2019-11-17, 11:14
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Drack lite alkohol igår och tappade omdömet, impulsivt köpte jag en karta Ksalol 1 mg av en vän för 150 kr, nappade på priset. Lovade mig själv att inte röra habbar då jag inte kan hantera bensodiazpiner och ofta tabbar mig, men trodde jag var stark nog att behärska mig denna gång och hålla mig till endast 2 st och inge mer.

Vaknade upp med tom karta Ksalol, minneslucka och en utspilld Eriksberg 5,3a i soffan..
👌👍😂
Ja, det är så det går om man är en missbrukare. Tänds elden så slocknar den aldrig, fast du behöver faktiskt inte tända den.
Citera
2019-11-17, 11:20
Medlem
Slöseri dela dom i 4 delar st och ta en om dagen ist, dvs 0,25mg om dagen så kan du må bra i 40 dagar
Citera
2019-11-17, 18:00
Medlem
Tjena! har ätit ungefär 2mg blå om dagen och två dagar åt jag 2-3mg ikto istället i en vecka nu. Om jag fortsätter i en/en halv vecka till kommer jag att få AT eller sjukt jobbig abz?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in