Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
Landbandy är en trådskrivare som alla andra... hur vet du att det är en "vän" till LW?
Det undrar jag med. Visserligen kan det mycket väl vara en som kände/kände till LW, men något mer tror jag inte på.
Vad som är tydligt är väl i alla fall att detta INTE är en VÄN till LW, efter allt kränkande som skrivits om henne från den så kallade vännen! Det verkar inte vara någon sorg där. Bara nya kränkningar.
De som är LW´s vänner och samtidigt har insyn, sitter sannolikt inte här och skriver alls, med tanke på att de kanske ska vittna.
Jag tror heller inte riktiga VÄNNER skriver så gärna i en tråd. Jag har varit på FB sen 2006 och det finns en bland annat tråd om en VÄN till mig som mördats och vänner som varit med om brott, samt en olycka.
I de trådarna skriver jag aldrig en rad. Bekanta och/eller gamla vänner skriver säkert. Men jag ser aldrig att någon VÄN skriver i trådarna. Inte ens för att ge "goodwill". Det känns helt enkelt inte naturligt. Och de flesta här vill också fortsätta att vara anonyma.