Citat:
Ursprungligen postat av
tempeZZt
Oerhört märkliga synpunkter på deltagarna här.
Bönderna:
Ett jävligt bra urval av normala svenska killar som också ser bra ut. Hårpillande Mattias är väl den som är mest off i sammanhanget.
Brevskrivarna:
Pelle:
Anna solkart sötast och bäst. Fast där vet vi ju tyvärr hur det går.
Oscar:
Cissi klart bäst. Söt, naturlig, lastbilschaffis(!). De andra går tvärbort.
Alex:
Madde. En blyg tjej som ser bättre ut än vad hon vet. Tror Alex får svårt.
Jimmy:
Väljer att inte avslöja något här.
Andre:
Suck. Otroligt, otroligt, otroligt hämmad eller omedveten bög.
Ulf:
Tror han väljer Anna men jag tror att det är fel. Uffe för öppen, Anna för låst. Dansa av 20 kilo från den runda så är hon den bästa.
Dissen av bönderna/Brevskrivarna här tyder på alla som kritiserar dessa själva ser ut som rena tio-poängare. Man kan givetvis tycka olika om utseende och personligen har jag svårare för tjejer som ser ut som den där Sonnelie hos Mattias i KÅA, det är för onaturligt helt enkelt.
I övrigt bra tankar, tråkigt att det varit några i tråden som inte kunde hålla spoilers-regeln (hur svårt kan det vara?) beträffande Pelle som du säger.
Tippar väl i övrigt samma som dig, JImmy tror jag blir utan någon tjej på gården efter resan iaf.
Tror nog allt att Uffes Anna kan öppna sig mer när det blir en riktig relation mellan dom, livet har gått hårt åt hennes kärleksliv innan som hon berättade så hon är väl lite låst där än.
Den runda lär vara den sista han väljer dock.
Oscar lär välja Cissi ja, det känns som ett klockrent par faktiskt.
Alex verkar ju vara på god fot med alla brevskrivarna vilket gör det svårt att sia om det blir något långvarigt men man får hålla tummarna iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av
Egon.Ramasotti
Hehe, den var lite lagom tyken men ändå bra sammanfattande.