Citat:
Ursprungligen postat av
Brewingmob
Jag undrar fortfarande vilket brott hon kunde fällas för om hon samarbetat med Trump? För det är ju just det eventuella brottet som kan vara hennes enda skäl till att uppsägningen möjligtvis var inkorrekt.
Så, låt oss höra?
En irrelevant fråga för impeachment, då någon annan fick göra brottet.
Ingen bryr sig om brott som aldrig är gjorda av henne, där tar den diskussionen ALLTID slut!
Och eftersom man ingen klander har på hennes yrkesliv, det gör hennes vittnesmål till MYCKET trovärdigt.
Och sen tar vi detta till nästa nivå, och lägger ihop vad andra vittnesmål säger.
Och de indikationer vi har, så är de samstämmiga.(Vilket vi får se efterhand mod et stämmer, men om det gör....se under)
Vilket gör att även eventuell klander blir irrelevant för hennes vittnesmål, men nu finns ju det inte ens.
Så då återgår vi till verkligheten igen, och där är svaret ALLTID MYCKET trovärdigt.
Dock kan man verkligen undra varför du trycker på nått du inte ens kan påvisa.
Då det får dig se korkad ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
StopAtNothing666
Nice...
Å sen kommer Trump få avgå med skam i december.
Är det så du tänkt dig detta?
Jag har inte tänkt mig nått, först ska vi se vad bevisen är, och efter detta vittnesmål.
Ja, då ser vi genast att detta kommer inte se bra ut för trumpen.
Men nej, jag tror inte fascisterna avsätter trumpen även om man bevisar sak, för det skulle ju vara att dom säger "ja, vi hade fel om trumpen.".
Men resten av oss får se parodin och se hur kriminell och korrupt som vi hela tiden sagt han var.
Och sen har vi ju Muellers rapport och se också, och den var inte så vacker den heller.
Men när det kommer till impeachment-hearings upp tills nu, så ser det inte roligt ut för trumpen.
Och jag kan inte se nått du säger som ens rubbar detta det allra minsta, mer tvärtom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Brewingmob
Då fanns det inget brott hon riskerade om hon samarbetat med sin arbetsgivare då. Då begick hon alltså avtalsbrott i sin anställning och Trump tappade därmed förtroende för henne. Trump hade därmed all rätt att avskeda henne.
Bra då har vi rett ut det.
Så du lägger orden i mun på mig två ggr i rad, och sen tror nått jag säger ändrar sig?
Konsekvensen av hon vägrade utföra nått som hon ansåg var ett brott, var att trumpen sparkade henne.
Vilket betyder någon annan fick göra brottet, och det är därför du sitter är idag och diskuterar just detta brott och att man har impeachment hearings.
Ska du gå för en tredje gången och lägga orden i mun på mig, eller ska du acceptera snart att du inget säger genom semantiska övningar om nått som inte existerar.