Citat:
Ursprungligen postat av
johannajack
För det första stod hon vid en upplyst busshållplats på en stor MYCKET trafikerad gata dag som natt ! Långt från svartklubbarna på norra G! Hon gjorde väl inget fel som befann sig sig där? Kanske var och hälsa på en kompis i ngn av bostadsrätterna bakom? Jobbat kväll på pågens, byta buss?!?! Och för det andra : TROR DU HAN VAR PSYKISKT SJUK, FÖR ATT HAN VAR INVANDRARE???
Vad hon gjort eller varit är egentligen oväsentligt och hennes ensak, men det finns bättre och sämre områden att vistas i, precis som mer olämpliga tidpunkter och veckodagar. Det är en stor skillnad att vistas i många områden ex. i närheten av Augustenborg tolv på natten eller mitt på dagen.
Nej, hon gjorde inget fel att vistas ute. Hon var bara på fel plats vid fel tid, men som sagt det är en aningens större sannolikhet att vara på fel plats om man snurrar runt som ensam ung tjej i de trakterna mitt i natten. Det händer en aningens mer i Malmös undre värld då.
Jag har inte sagt att han var psykisk sjuk för att han var invandrare. Det är du själv som säger att jag har sagt det. Jag sade att man ger alldeles för många olämpliga individer svenskt medborgarskap och jag undrar hur fasiken de har missat eller tänkt när dom gav denna person medborgarskap. Nu ska de dessutom istället behöva låsa in honom i många år framöver som kommer att kosta x antal miljoner, där han dessutom har förstört en annan människas liv.