Citat:
Ursprungligen postat av
Benke-50
Följde hela gårdagens ”hearings”, måste säga att jag blev förbluffad över hur dåligt skött detta är, nyckelvittnen som talar i formen av att:
Vad jag har hört
Vad jag har förstått
En slutsats jag gjorde
Vad en kollega eller anställd sa
Har aldrig talat med Trump själva
Sen har man ett brottsoffer, Ukrainas president, som säger att han inte blivit utsatt för nåt brott i offentliga intervjuer
En sk brottsling ”Trump” som nekar till brott
Det här är under all kritik, så dåligt underbyggt att man blir helt ställd, gillade inte Trump förut för allt dumt han vräker ur sig men när jag ser alternativet... Trump känns iaf som mer trovärdig
På ena sidan bordet har vi en satans massa människor som förmedlar (under ed?) vad de vet. Hört, sett, och allt vad det kan vara.
Det finns utskrift av samtalet - kanske kompletta denna gången.
På andra sidan bordet har vi en notorisk lögnare på den nivån att ingenting någonsin som han sagt eller skrivit eller gjort aldrig är sant. Alltid, alltid är det andras fel.
Skulle Trump sätta sig i mittcirkeln på Madison Square och skita i direktsänd TV, skulle det aldrig hänt utan skyllas på att det är lögner från Obama, Dems, Hillary å fan vet vilka mer som skulle blandas in.
Dag ut och dag in ertappas han med enorma mängder lögner. Allt väldokumenterat.
Och nu har du följt en dags förhör och tycker att vittnena inte är bra utan Trump "känns iaf som mer trovärdig"
Vad i hela helvetet är ditt och alla foliehattars problem här ???