2019-11-14, 07:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Så din man ställer upp och leker familj varför valde du att skaffa en massa barn med en man som du betalar för att leka familj, varför valde du inte en man som önskade sig barn

För att jag tycker om honom?
Citera
2019-11-14, 07:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Du är LOL. Här skulle det vara tvärtom, det kan jag tala om för dig. Jag är the housewive och min karl skulle arbeta. Riktiga karlar gör det

1) Varför är det inte riktiga kvinnor som jobbar medan deras män är hemma? Är du inte stark och självständig? Kan du inte ta hand om din man?

2) Vilken man vill vara tillsammans med en kvinna som inte kan ta hand om honom?
Citera
2019-11-14, 07:43
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Javisst gör hon det, om mannen uppför sig ordentligt tillbaka.
D.v.s. förstår vad det innebär att vara en man, att anstränga sig, vara lojal och bruka allvar.
Det finns ju ingen anledning att "ställa upp" på sex och vara tillmötesgående om mannen spenderar tid på bordeller eller ligger på sofflocket och spelar tv-spel, likt Babianens man.

Vad är det för fel med att en man går på bordell och spelar Xbox? Det är som att säga "det finns ingen anledning att ställa upp för en kvinna som sminkar sig och reser".
Citera
2019-11-14, 07:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ja då har de valt fel kvinna då. Jag förstår inte varför man inte skulle ha sex med sin man?
Även om man nu inte är jättesugen vid en viss tidpunkt så kan man ha sex ändå av omtanke för sin partner. Dessutom blir man oftast sugen när man sätter igång.
Tror de flesta kvinnor (och män) håller med mig.

Då kan du tänka dig att ha sex med andra män också så att din man kan få ligga med andra kvinnor right?
Citera
2019-11-14, 08:34
Medlem
En fråga som kommer upp:

Ska kvinnor och män i en relation vara vänner ?

Svaret är Ja ,eftersom de spenderar ungefär 50% av tiden tillsammans.

Är de vänner har de mycket lättare att må bra och de fungerar som en healer till varandra.

Är de fiender eller lite mindre vänner kommer de känna mer stress och relationen kommer inte ha en läkande effekt.

Ta t.ex denna kvinna som säger att hon hatar män och samtidigt är gift , varken mannen eller hon själv kan bli speciellt lyckliga. Om hon sa att en del män är skit och förstör för kvinnor , skulle mannen kunna förstå henne och hålla med att det är sant ,relationen skulle bli bättre.

Om nu mannen går bakom ryggen och engagerar andra kvinnor för sex kommer vänskapen bli lidande eftersom han visar med sin handling att han inte är hennes vän.

Vill makarna ha maximal vänskap med varandra bör de ha inställningen att det bara är de som ska ha en sexuell relation med varandra.

I varje ögonblick av tiden ,kan man alltså skapa en starkare vänskap med sin man/fru , och vänjer man sig med det så är det inte speciellt svårt.
Citera
2019-11-14, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
"Sexuell vilja" är ett moralistiskt hittepå-begrepp som du konstruerat. Det har ingenting med juridik att göra. Det enda intressanta är ur den synvinkeln är begreppet "samtycke".

Massvis med människor har sex i samtycke fast de inte har lust för tillfället. Det är inte kriminellt att ha sex med en person som samtycker fast hon egentligen inte har lust.

Fast när det gäller sexarbetare så trivs två tredjedelar på jobbet (fler än i vården alltså), och lika många ser det som en del av sin egen sexualitet (1). Själv har jag ibland inte lust att undersöka folks analöppningar eller fistlar, men det kan ingå i mitt jobb. Liksom horan så har jag ganska bra betalt för detta. Därför kan jag bita ihop och få jobbet gjort ändå.

(1) Källa: danska SFI-rapporten.

PS. Varför måste sex vara en "intim upplevelse"? Ska du bestämma åt andra vad de gillar i sängen?

Det är rätt gulligt att du envisas med att försöka måla upp att du skulle jobba som läkare. Sorry men tror du seriöst att någon går på det?

Vore du läkare så ger det allvarliga frågetecken kring svenskt utbildningssystem.

Människor med dina åsikter grava misogynism, borde inte jobba med kivnnor ex. överhuvudtaget eller barn.

ja visst många har sex med en partner ex. för att de tycker det är ok.

Det betyder inte att samma människor har sex med främlingar för de tycker det skulle vara ok.
Eller att vi alla ska gå runt och inbilla oss att andra nog "tycker det är ok".....

Allright?

Sexköp kommer så gott som med en garanti att den du köper faktiskt inte är med på noterna, utan gör detta av helt andra skäl än sexuella.
Ska man då ha laglig "rätt" utnyttja andra sexuellt?

Nä just det. Förväntningarna på människor, ja även kåta män, ska vara att de jobbar hårt på att respektera andra sexuellt. Inte att de ska ha en moralisk eller laglig "rätt" att utnyttja människor bara de "kan" eller "kommer åt" eller som nått jävla "straff" för att de anser att kvinnor inte betedde sig rätt ex.

Den typen av manligt sexuellt beteende och tänk, är vad vi ska få väck från samhället. För vi har fått nog av skiten.
Och den sportens åsikt ska fan inte jobba på några sjukhus.

Vilket du iof inte gör. Gudskelov.

Se till att den du har sex med, faktiskt har sex för att den VILL ha sex och inget annat.
Senast redigerad av Merapi 2019-11-14 kl. 10:01.
Citera
2019-11-14, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Varför är det inte riktiga kvinnor som jobbar medan deras män är hemma? Är du inte stark och självständig? Kan du inte ta hand om din man?

2) Vilken man vill vara tillsammans med en kvinna som inte kan ta hand om honom?
Du erkänner alltså att du inte är en riktig kvinna eftersom du inte jobbar dessutom behöver inte vuxna människor tas om hand om de inte har något funktionshinder
Citera
2019-11-14, 10:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Vill makarna ha maximal vänskap med varandra bör de ha inställningen att det bara är de som ska ha en sexuell relation med varandra.

Det kan du glömma. Varken män eller kvinnor idag vill hålla sig till samma partner hela livet.
Citera
2019-11-14, 10:54
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Sexköp kommer så gott som med en garanti att den du köper faktiskt inte är med på noterna, utan gör detta av helt andra skäl än sexuella.
Ska man då ha laglig "rätt" utnyttja andra sexuellt?

Nä just det. Förväntningarna på människor, ja även kåta män, ska vara att de jobbar hårt på att respektera andra sexuellt. Inte att de ska ha en moralisk eller laglig "rätt" att utnyttja människor bara de "kan" eller "kommer åt" eller som nått jävla "straff" för att de anser att kvinnor inte betedde sig rätt ex.

1) Du menar på samma sätt som civila kvinnor ställer upp på oänskat sex med sina män?

2) En hora är 100 gånger mer villig än en civil kvinna för att horan behöver inte knulla samma torsk hela tiden.

3) Det är irrelevant om kvinnor vill eller inte för att sexlusten (för de flesta kvinnor) kommer efter att kvinnan blivit påsatt ett tag.

4) Kvinnor tänder inte på män som respekterar dem sexuellt, kvinnor tänder på män som tar för sig sexuellt.
Citera
2019-11-14, 10:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du erkänner alltså att du inte är en riktig kvinna eftersom du inte jobbar dessutom behöver inte vuxna människor tas om hand om de inte har något funktionshinder

1) Jag jobbar mycket hårdare än vanliga kvinnor eftersom jag både uppfostrar flera barn, sköter ett hem, och har en bra kropp.

2) En man behöver service för att ha ett bekvämt liv. Att jobba, städa, tvätta, och laga mat är obekvämt för män.
Citera
2019-11-14, 11:37
Medlem
Citat:
1) Jag jobbar mycket hårdare än vanliga kvinnor eftersom jag både uppfostrar flera barn, sköter ett hem, och har en bra kropp.

2) En man behöver service för att ha ett bekvämt liv. Att jobba, städa, tvätta, och laga mat är obekvämt för män.
Män vill inte fortsätta att vara ett barn i vuxen ålder med en fru som agerar mamma och ger honom mat och lägger fram rena kläder.
Att du valde en man som fortfarande fungerar som ett barn innebär inte att andra män skulle trivas med att inte kunna klara sig utan personlig assistent .

Alla kvinnor som har barn lär ju uppfostra dessa och kan dessutom även jobba och sköta ett hem.
Citera
2019-11-14, 11:41
Medlem
Citat:
Det kan du glömma. Varken män eller kvinnor idag vill hålla sig till samma partner hela livet.

Man kan inte säga att det är så generellt , märker att det finns en del kvinnor som verkar vara intresserade av att gifta sig med en man och leva med honom hela livet.

Hur många fler män vill du ha sex med för att det ska kännas bra för dig ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in