2019-11-13, 08:09
Medlem
Bevilaquas avatar
Hejsan

Vill börja inlägget med att säga att jag inte är en van trippare. Har tagit LSD 3 gångr och tryfflar 2 gånger. Rökte mycket Spice när det fanns att köpa på nätet men det ruset vill jag verkligen INTE åt!
Sneade ofta på det men det var längesen och jag är har nog starkare psyke idag än vad jag hade då.

Har kollat lite på LSA som beskrivs på shopparna ska likna LSD. Vad folk skriver om den är väldigt splittrat, antingen är det kanon eller så är det rena skiten. Orkar verkligen inte med en snetripp...

Är lite ute efter ett cannabisliknande "high" plus eufori. Något flummigt som man skrattar mycket på. Vill utesluta panik och illamående om det nu är möjligt.

Min bästa tripp var på amsterdamtryfflarna. Käkade en halv låda styck av Mexicana, Atlantis, någon med en drake på och Hawaian (stavning) och jag hade skitkul på allihop.

Finns det liknande att köpa lagligt? Isåfall vad och vilken shop är att rekommendera?
Citera
2019-11-13, 09:49
Medlem
IpswichEdinburghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bevilaqua
Hejsan

Vill börja inlägget med att säga att jag inte är en van trippare. Har tagit LSD 3 gångr och tryfflar 2 gånger. Rökte mycket Spice när det fanns att köpa på nätet men det ruset vill jag verkligen INTE åt!
Sneade ofta på det men det var längesen och jag är har nog starkare psyke idag än vad jag hade då.

Har kollat lite på LSA som beskrivs på shopparna ska likna LSD. Vad folk skriver om den är väldigt splittrat, antingen är det kanon eller så är det rena skiten. Orkar verkligen inte med en snetripp...

Är lite ute efter ett cannabisliknande "high" plus eufori. Något flummigt som man skrattar mycket på. Vill utesluta panik och illamående om det nu är möjligt.

Min bästa tripp var på amsterdamtryfflarna. Käkade en halv låda styck av Mexicana, Atlantis, någon med en drake på och Hawaian (stavning) och jag hade skitkul på allihop.

Finns det liknande att köpa lagligt? Isåfall vad och vilken shop är att rekommendera?

Varför lagligt? Betydligt mycket tryggare och bättre upplevelser om det inte är det.
Citera
2019-11-13, 09:56
Medlem
Bevilaquas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IpswichEdinburgh
Varför lagligt? Betydligt mycket tryggare och bättre upplevelser om det inte är det.

Jag vet, it's a shame... Det enda jag kan få tag i är isf syra. Gillar att veta vad jag får, att köpa syra är lite gambling har jag förstått av min korta karriär. Hade en rysare på 13 timmar sist :/
Citera
2019-11-13, 10:10
Medlem
Bevilaquas avatar
Svamp verkar ju näst in till omöjligt att få tag på här vilket är synd. Den är helt klart på bucketlistan. Men tillbaka OnT, hade vart kul o testa någon bra laglig hc om det finns.

Annars är väl FS 3.0 ett alternativ. Men vet ej hur säkert det är och jag är rätt datasvag tyvärr.
Citera
2019-11-13, 10:46
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Svamp verkar ju näst in till omöjligt att få tag på här vilket är synd. Den är helt klart på bucketlistan. Men tillbaka OnT, hade vart kul o testa någon bra laglig hc om det finns.

Annars är väl FS 3.0 ett alternativ. Men vet ej hur säkert det är och jag är rätt datasvag tyvärr.
Köp ett growkit och odla egen.
Citera
2019-11-13, 11:28
Medlem
freeworldTVs avatar
Plocka i skogen. Toppisar.
Citera
2019-11-14, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeworldTV
Plocka i skogen. Toppisar.
inte lagligt
växer inte i skogen
two wrongs 4 words. thats bad

Amanita muscaria?/HBR frön?
Citera
2019-11-15, 10:43
Medlem
Bevilaquas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Köp ett growkit och odla egen.

Ingen dålig idé. Ska ta sex veckor att odla vilket är ok. Går det att köpa inrikes eller måste det tullas?
Citera
2019-11-15, 11:52
Medlem
Bevilaquas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1.2.7
inte lagligt
växer inte i skogen
two wrongs 4 words. thats bad

Amanita muscaria?/HBR frön?

är det muskonöt? var köper man det?
Citera
2019-11-24, 00:49
Medlem
Citat:
är det muskonöt? var köper man det?

Amnita muscaria är röd fluggsvamp och går att trippa på men tänk på att torka dem först.
HBWR är Elefantvinda som innehåller LSA vilket som du nämde ska vara likt LSD. (jag har ej egna erfarenheter) Men jag har hört att det ska vara svagare. eller mer sedativt?men ta mina ord med en nypa salt.
Finns psykadeliska analoger som man kan köpa lagligt, dock på egen risk gör din hemläxa och läs på
Vad hette den "nya" analogen nu igen 1P-LSD?
Edit: menade 1B-LSD fanns i inrikes shoppar förrut men verkar ej hitta den nu kmr inte ihåg namnet på shoppen.
Senast redigerad av MahicSubst. 2019-11-24 kl. 00:57.
Citera
2019-11-24, 01:15
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
LSA funkar, men har besvärlig stigning och en skoningslös landning enligt min erfarenhet.

Så kanske inte riktigt vad du letar efter. Peaken var fantastisk dock.
Citera
2019-11-24, 03:04
Medlem
Nydalas avatar
1cp-lsd är lagligt I Sverige och det finns hos leverantörer inrikes. Där får du rätt doserade lappar och du vet vad du trycker i dig. Lika starkt som lsd men mindre headspace. Väldigt fin lysergamid.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in