Citat:
Ursprungligen postat av
Disciplina
Hint: Det finns fler än 100 länder i världen. En lite mer fullständig lista
återfinns här.
Nej, enstaka exempel på länder med helt andra förutsättningar än oss där många dessutom menar att lagen bara existerar på papper men inte upprätthålls i praktiken är måttligt intressanta. Mer intressant är att
jämföra oss med närområdet.
Ja, du har faktiskt rätt i sak här. Sedan håller jag väl inte med om att lagar som inte har någon praktisk betydelse skulle vara ointressant i sammanhanget.
Jag tror det är i North Carolina man inte får ha sex annat än i missionären, enligt lagen.
Man skall också komma ihåg att de flesta länder med horförbud stiftat dessa av strikt moralreligiösa skäl, inte på grund av någon faktabaserad analys. Man kan väl faktiskt säga att samma sak hänt i Sverige, dock heter ju vår statsreligion feminism.
Citat:
I vanlig ordning är det dock jag som har länkat till vetenskapliga undersökningar som stödjer min ståndpunkt, medan du bara verkar vara inriktad på att raljera lite lösryckt utan att riktigt kommentera sakfrågan överhuvudtaget.
Vad som däremot ytterst sällan är av intresse är när hjärntvättade PK-hjon och feminister ger sig på att försöka tolka statistik. Att cherrypicka siffror lite huller om buller och inbilla sig att vuxna människor skall acceptera dessa sagor är en väldigt märklig egenskap ni har.
Och funkar det inte direkt så skriker ni ännu högre och använder er av alla härskartekniker som existerar. Dessutom är ni fullständigt likgiltiga inför effekterna av era galna idéer.
Ni skiter väl fullständigt i om horor hålls som slavar, om människor skjuts hjäl, eller om folk inte vågar gå utanför dörren.
Det enda ni bryr er om är att få eran egen världsbild bekräftad och att få alla andra att anpassa sig till den. Det här gäller inte bara prostitution, exemplen är hur många som helst där vänsterdårarna står och blundar och håller för öronen när den otäcka verkligheten börja krypa närmare.
En intressant studie bjuder jag på här, förresten. De verkar som dumskallar och politiska fundamentalister skall hålla sig borta ifrån statistik. Vilken politisk inriktning de än må ha.
https://www.forskning.se/2019/02/13/vi-tolkar-fakta-daligt-nar-det-handlar-om-invandring/