2019-11-12, 10:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Örfilar skadar inte en kvinna. Örfilar ger rosiga fina kinder och förbättrar blodcirkulationen. Finnarna slår varandra med björkris i bastun exempelvis. Dessutom gillar kvinnor smisk & pisk. Titta bara på hur populär Hans Scheike var. (gubben lever fortfarande 95 år gammal, vilket visar hur hälsosamt det är att smiska kvinnor)

Anta här nu att en sexuellt frustrerad man vill knulla. Han letar efter en bordell men hittar ingen. Till slut han hittar en kvinna på gatan som ställer upp.

Vi kan nu tänka oss att du ser vad som händer och ringer polisen som kommer med halva poliskåren och avbryter sexköpet. Mannen irrar nu runt ännu mera sexuellt otillfredsställd och hoppar nu på första bästa kvinna och våldtar henne.

Vems fel är det att våldtäkten skedde? Jo, det är ditt fel, din lilla häxa som hindrar män från att köpa sex fredligt och civiliserat.

Nu är en skock galna häxor allihopa här. Den ena feministen efter den andra förespråkar att hugga kniven i folk, slå ihjäl psyksjuka och stå och skratta när kvinnor blir ihjälslagna.

Åk tillbaka till Blåkulla där ni hör hemma.
Jag tror att med hugga kniven i folk åsyftades att hugga ihjäl såna som du, som tycker att det är en bra idé att hoppa på första bästa kvinna och våldta henne.
Citera
2019-11-12, 10:31
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disciplina
Hint: Det finns fler än 100 länder i världen. En lite mer fullständig lista återfinns här.

Nej, enstaka exempel på länder med helt andra förutsättningar än oss där många dessutom menar att lagen bara existerar på papper men inte upprätthålls i praktiken är måttligt intressanta. Mer intressant är att jämföra oss med närområdet.

Ja, du har faktiskt rätt i sak här. Sedan håller jag väl inte med om att lagar som inte har någon praktisk betydelse skulle vara ointressant i sammanhanget.
Jag tror det är i North Carolina man inte får ha sex annat än i missionären, enligt lagen.

Man skall också komma ihåg att de flesta länder med horförbud stiftat dessa av strikt moralreligiösa skäl, inte på grund av någon faktabaserad analys. Man kan väl faktiskt säga att samma sak hänt i Sverige, dock heter ju vår statsreligion feminism.
Citat:
I vanlig ordning är det dock jag som har länkat till vetenskapliga undersökningar som stödjer min ståndpunkt, medan du bara verkar vara inriktad på att raljera lite lösryckt utan att riktigt kommentera sakfrågan överhuvudtaget.

Vad som däremot ytterst sällan är av intresse är när hjärntvättade PK-hjon och feminister ger sig på att försöka tolka statistik. Att cherrypicka siffror lite huller om buller och inbilla sig att vuxna människor skall acceptera dessa sagor är en väldigt märklig egenskap ni har.
Och funkar det inte direkt så skriker ni ännu högre och använder er av alla härskartekniker som existerar. Dessutom är ni fullständigt likgiltiga inför effekterna av era galna idéer.
Ni skiter väl fullständigt i om horor hålls som slavar, om människor skjuts hjäl, eller om folk inte vågar gå utanför dörren.
Det enda ni bryr er om är att få eran egen världsbild bekräftad och att få alla andra att anpassa sig till den. Det här gäller inte bara prostitution, exemplen är hur många som helst där vänsterdårarna står och blundar och håller för öronen när den otäcka verkligheten börja krypa närmare.

En intressant studie bjuder jag på här, förresten. De verkar som dumskallar och politiska fundamentalister skall hålla sig borta ifrån statistik. Vilken politisk inriktning de än må ha.

https://www.forskning.se/2019/02/13/vi-tolkar-fakta-daligt-nar-det-handlar-om-invandring/
Senast redigerad av Djupfrys 2019-11-12 kl. 10:34.
Citera
2019-11-12, 10:36
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jag tror att med hugga kniven i folk åsyftades att hugga ihjäl såna som du, som tycker att det är en bra idé att hoppa på första bästa kvinna och våldta henne.

Det är inte samhällsnyttigt att hugga kniven i sådana som mig. Min lokala glasmästare skulle gå i konkurs om inte jag höll affärerna rullande.

Det är väl bättre kvinnan blir påsatt i skogen och lär sig en läxa att inte hindra män från att köpa sex av horor. Gör hon inte motstånd så blir ingen skadad.

Dessutom är risken stor att dessa idéer sprider sig till andra kvinnor som springer runt med knivar och hugger varenda man som på kvällen kommer närmre kvinnan än 1 meter.

Vill du vara vänlig och sluta bete dig samhällsfarligt, tack.
Citera
2019-11-12, 10:43
Avslutad
Citat:
Det är inte samhällsnyttigt att hugga kniven i sådana som mig. Min lokala glasmästare skulle gå i konkurs om inte jag höll affärerna rullande.

Det är väl bättre kvinnan blir påsatt i skogen och lär sig en läxa att inte hindra män från att köpa sex av horor. Gör hon inte motstånd så blir ingen skadad.

Dessutom är risken stor att dessa idéer sprider sig till andra kvinnor som springer runt med knivar och hugger varenda man som på kvällen kommer närmre kvinnan än 1 meter.

Vill du vara vänlig och sluta bete dig samhällsfarligt, tack.
Det är bara dig det inte är nyttigt för.
Citera
2019-11-12, 10:45
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Det är bara dig det inte är nyttigt för.

Nej
Citera
2019-11-12, 10:52
Medlem
Citat:
Örfilar skadar inte en kvinna. Örfilar ger rosiga fina kinder och förbättrar blodcirkulationen. Finnarna slår varandra med björkris i bastun exempelvis. Dessutom gillar kvinnor smisk & pisk. Titta bara på hur populär Hans Scheike var. (gubben lever fortfarande 95 år gammal, vilket visar hur hälsosamt det är att smiska kvinnor)

Örfilar skulle definitivt skada mig. Och jag vill ha ett samhälle generellt, och en relation i synnerhet, där man är rädd om varandra. Inte ett där det är OK att slå en annan så länge man är starkare än den personen. Vad är det för sjukt synsätt? Ska man inte vara som tryggast hos den som älskar en? Ska man inte vara som tryggast i sitt eget hem?

Jag har, till skillnad från dig, faktiskt badat bastu med ris och allt och att jämföra det med att örfila och sextrakassera kvinnor är en förolämpning mot både finländarna, bastun och björkriset, tamefan.

Citat:
Anta här nu att en sexuellt frustrerad man vill knulla. Han letar efter en bordell men hittar ingen. Till slut han hittar en kvinna på gatan som ställer upp.

Vi kan nu tänka oss att du ser vad som händer och ringer polisen som kommer med halva poliskåren och avbryter sexköpet. Mannen irrar nu runt ännu mera sexuellt otillfredsställd och hoppar nu på första bästa kvinna och våldtar henne.

Som tur är, är inte män på det här viset. I såna fall hade de suttit i bur allihopa sen de blivit könsmogna. Inser du att du utmålar män som fullständiga offer för sina drifter, helt utan förmåga till självkontroll? Är det så du ser på dig själv, verkligen?

Citat:
Vems fel är det att våldtäkten skedde? Jo, det är ditt fel, din lilla häxa som hindrar män från att köpa sex fredligt och civiliserat.

Nu är en skock galna häxor allihopa här. Den ena feministen efter den andra förespråkar att hugga kniven i folk, slå ihjäl psyksjuka och stå och skratta när kvinnor blir ihjälslagna.

Åk tillbaka till Blåkulla där ni hör hemma.

Har du inga armar och/eller händer får du träna upp din fantasi. Det är inte OK att vissa kvinnor ska offras för att du inte kan kontrollera dig själv.
Citera
2019-11-12, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Visade sig att Babianen var en kristen fundamentalist med tanke på det sista länkade för ingen förutom kristna fundamentalister lyssnar på vad FRC säger

Jag kollar sällan på länkar här, vill inte få chockskador på hjärnan/näthinnan som sen blir svåra att få bort. Kristen fundamentalist, OK. Kanske, kanske inte. Jag begriper det inte, i vilket fall.
Citera
2019-11-12, 11:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Örfilar skulle definitivt skada mig. Och jag vill ha ett samhälle generellt, och en relation i synnerhet, där man är rädd om varandra. Inte ett där det är OK att slå en annan så länge man är starkare än den personen. Vad är det för sjukt synsätt? Ska man inte vara som tryggast hos den som älskar en? Ska man inte vara som tryggast i sitt eget hem?

1) Hur rädda är kvinnor om sina män när de är feta och vägrar sex?

2) Hur rädda är kvinnor som förnedrar sina män med städschema och att hämta på dagis?

3) Om de kvinnorna var med en man som gav dem stryk hade de betett sig helt annorlunda.

4) Rädsla och smärta är det enda språk som många kvinnor förstår. Titta på hur de inte har feminism i MENA till exempel.
Citera
2019-11-12, 11:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Ingen man förtjänar att bli knivhuggen bara för att han sticker kuken i en kvinna. Sluta hata män.
Citera
2019-11-12, 11:16
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:

Du har ju inga problem med det, du har röstat fram mer av detta eftersom du verkar gilla det.
Citera
2019-11-12, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Jag kollar sällan på länkar här, vill inte få chockskador på hjärnan/näthinnan som sen blir svåra att få bort. Kristen fundamentalist, OK. Kanske, kanske inte. Jag begriper det inte, i vilket fall.
Den organisationen är en välkänd fundamentalistisk kristen organisation som dessutom räknas till en hatgrupp.
Citera
2019-11-12, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Hur rädda är kvinnor om sina män när de är feta och vägrar sex?

2) Hur rädda är kvinnor som förnedrar sina män med städschema och att hämta på dagis?

3) Om de kvinnorna var med en man som gav dem stryk hade de betett sig helt annorlunda.

4) Rädsla och smärta är det enda språk som många kvinnor förstår. Titta på hur de inte har feminism i MENA till exempel.
Vad vet du om män som hämtar sina barn på förskola dina barn går väl inte på någon förskola eftersom ni inte jobbar dessutom är väl något barn utomlands på privat skola
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in