2019-11-11, 14:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Inte alls.

jag skiter i vad människor går igång på sexuellt som individer.
jag prioriterar att människor inte ska ges "rätten" att tvinga, hota etc, eller att människor ska ge sig själva rätten att köpa andra för sex, vilektär en så gott osm garant för att sexet sker mot någons sexuella vilja.

Viss skillnad.

Sexköpslagen gäller enkom köparen, inte säljaren, så ja, vill du sälja sex på den öppna marknaden, för att du tycker de tär sååå sexigt, så det alltså fullt lagligt, bara sätt igång.

1) Din man köper också dig för sex. För en halv hyra i månaden. Vem är det som är sexslav här?

2) Allt civilt sex sker mot kvinnans vilja. Det är ett sorts sexuellt övergrepp som kvinnor står ut med i utbyte mot resurser.

3) Alla kvinnor tycker att det är sexigt att sälja sex. Speciellt kvinnor som är fixerade vid tvång.

4) Sen måste inte allt handla om kvinnor. Vi måste börja prata om mäns rätt till sexuell valfrihet och att kunna bestämma över sitt sexliv på samma sätt som kvinnor har gjort.
Citera
2019-11-11, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Återigen samma halmgubbe som du inte kan styrka.

Nej de mest extrema partierna i flyktingfrågan är MP, V, och C och dessa partier dras kvinnor till som flugor till skit. Svårt att dra någon annan slutsats än att kvinnor vill bli våldtagna.

jag har just styrkt det.

nej 2014 så var det mest män som röstade på C. 55,9%
Mp hade 50,7% kivnnor, alltså en mycket svag övervikt av kvinnor.
V har 53,3 % övervikt av kivnnor, också en rätt svag övervikt, som faktiskt understiger övervikten av män som röstade fram alliansen.

https://data.val.se/val/val2014/alkon/R/rike/alderkon.html

Alltså måste det vara män som ville översvämmas av andra män som ville våldta dem och skjuta dem i skallen, eller hur?

Pilutta dig.
Citera
2019-11-11, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det är bara ursäkter efter påtryckningar från PK maffian. Vilket btw är ett exempel på hur tanter förtrycker unga tjejers sexualitet.

Poängen är att kvinnor inte kan vägra ställa upp på sex för då blir de dumpade eller får ingen man från början.
Ja det rådet ger på-nytt-födda kristna i USA kvinnor ska släppa allt när mannen är i sin sexuella nöd spelar ingen roll om de amnar sin bebis, har gipsad höftled eller blir väckta mitt i natten räcker med 10 minuter och en massa glidmedel ..vi som inte lever efter att när man gift sig genom vigsellöftet ger mannen rätt till sex när han vill väljer en annan väg som inte innebär att vara egendom
Citera
2019-11-11, 14:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Ja det rådet ger på-nytt-födda kristna i USA kvinnor ska släppa allt när mannen är i sin sexuella nöd spelar ingen roll om de amnar sin bebis, har gipsad höftled eller blir väckta mitt i natten räcker med 10 minuter och en massa glidmedel ..vi som inte lever efter att när man gift sig genom vigsellöftet ger mannen rätt till sex när han vill väljer en annan väg som inte innebär att vara egendom

1) Om du var ung idag skulle du också köpa sex. Av män.

2) Är man ful då har man inget annat val än att ställa upp. För ingen man vill ha en ful tjej. Speciellt om man dessutom har fött barn. Då är det kört.

a) Ingen vill ha de här fula tjejerna som egendom precis som ingen man vill köra en rostig SAAB från 1989.

3) Till exempel om din man får chans på en smal 25 åring vad ska du göra då? Vem vill ha en feminist tant?
Citera
2019-11-11, 14:39
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
jag har just styrkt det.

nej 2014 så var det mest män som röstade på C. 55,9%
Mp hade 50,7% kivnnor, alltså en mycket svag övervikt av kvinnor.
V har 53,3 % övervikt av kivnnor, också en rätt svag övervikt, som faktiskt understiger övervikten av män som röstade fram alliansen.

https://data.val.se/val/val2014/alkon/R/rike/alderkon.html

Alltså måste det vara män som ville översvämmas av andra män som ville våldta dem och skjuta dem i skallen, eller hur?

Pilutta dig.

Det som du inte styrker är att jag skulle ha påstått att endast kvinnor är skyldiga till detta som du upprepar. Det är bara en halmgubbe du kör med stumpan.

Visa att du är vuxen nu att axla ansvaret som en man, nej just ja, uttrycket är så eftersom kvinnor tenderar till att skylla ifrån sig istället för att ta ansvar för det de ställt till med.

https://www.svd.se/okad-polarisering-bland-unga--kvinnorna-gar-till-v
Citera
2019-11-11, 14:45
Medlem
Citat:
Det som du inte styrker är att jag skulle ha påstått att endast kvinnor är skyldiga till detta som du upprepar. Det är bara en halmgubbe du kör med stumpan.

Visa att du är vuxen nu att axla ansvaret som en man, nej just ja, uttrycket är så eftersom kvinnor tenderar till att skylla ifrån sig istället för att ta ansvar för det de ställt till med.

https://www.svd.se/okad-polarisering-bland-unga--kvinnorna-gar-till-v

Och jag har citerat dig där du just påstår detta.
Måste jag göra det igen?

Och den som skyller ifrån sig här är du, som tillhörande gruppen man, som alltså var i majoritet av dem som röstade fram svensk asylpolitk 2014.

Det är också män i enorm majoritet som både ägnar sig åt våldtäkter samt att köpa sex av ex. trafrfickinoffer eller incest, eller pedofili eller allsköns jävla skitbeteende när det kommer till sex, och inte kvinnor.

kanske dags du som man tar ditt ansvar för detta, och slutar som man och misogyn antifeminist skylla dessa beteenden på kvinnor?
Citera
2019-11-11, 14:46
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Och jag har citerat dig där du just påstår detta.
Måste jag göra det igen?

Det räcker om du gör det en gång, ska du försöka?
Citera
2019-11-11, 14:48
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Och den som skyller ifrån sig här är du, som tillhörande gruppen man, som alltså var i majoritet av dem som röstade fram svensk asylpolitk 2014.

Det är också män i enorm majoritet som både ägnar sig åt våldtäkter samt att köpa sex av ex. trafrfickinoffer eller incest, eller pedofili eller allsköns jävla skitbeteende när det kommer till sex, och inte kvinnor.

kanske dags du som man tar ditt ansvar för detta, och slutar som man och misogyn antifeminist skylla dessa beteenden på kvinnor?

Jag tar ansvar för det jag gör, du borde lära dig av det och inte skylla ifrån dig på andra hela tiden. Jag tar förstås inte ansvar för det flyktingkillar gör när det är du som har röstat hit dem.
Citera
2019-11-11, 14:54
Medlem
Citat:
1) Om du var ung idag skulle du också köpa sex. Av män.

2) Är man ful då har man inget annat val än att ställa upp. För ingen man vill ha en ful tjej. Speciellt om man dessutom har fött barn. Då är det kört.

a) Ingen vill ha de här fula tjejerna som egendom precis som ingen man vill köra en rostig SAAB från 1989.

3) Till exempel om din man får chans på en smal 25 åring vad ska du göra då? Vem vill ha en feminist tant?

Någon som vill ha kÄäÄäRlEk!
Citera
2019-11-11, 14:57
Medlem
Citat:
1) Din man köper också dig för sex. För en halv hyra i månaden. Vem är det som är sexslav här?

2) Allt civilt sex sker mot kvinnans vilja. Det är ett sorts sexuellt övergrepp som kvinnor står ut med i utbyte mot resurser.

3) Alla kvinnor tycker att det är sexigt att sälja sex. Speciellt kvinnor som är fixerade vid tvång.

4) Sen måste inte allt handla om kvinnor. Vi måste börja prata om mäns rätt till sexuell valfrihet och att kunna bestämma över sitt sexliv på samma sätt som kvinnor har gjort.
Den ensamme mannen betalar en hel hyra för sin bostad det lönar sig alltså att var i relation eftersom man bara betalar en halv hyra.
Ensamhushåll betalar hel avgift till netflix, el, hemförsäkring, internet ...sambos får allt för halva priset
Citera
2019-11-11, 14:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Någon som vill ha kÄäÄäRlEk!

Kärlek är för snygga kvinnor. Som ful tjej är det bästa du kan hoppas på att få bli bangmaid åt en man med låg social status.
Citera
2019-11-11, 14:59
Medlem
Citat:
Jag tar ansvar för det jag gör, du borde lära dig av det och inte skylla ifrån dig på andra hela tiden. Jag tar förstås inte ansvar för det flyktingkillar gör när det är du som har röstat hit dem.

Fast "rösta hit" någon är fan så mycket mindre "skyldigt" än att vara för en ideologi som startat och står för beteendet från början.

Att män ger sig själva rätten att syssla med sexuellt våld och utnyttjande mot kvinnor som ex. sexköp är ett uttryck för är de patriarkala och antifeminisitska ideologiernas ansvar i världen, och INTE feminism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in