2019-11-11, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tamborino
Vilket svammel Malmöpolisen håller på med i presskonferensen!!!!!
Svenskarna vill se resultat, inte lyssna på ordbajsare.

Precis vad jag tänkte säga. Poliser och politiker som håller presskonferenser är bara teater. De är med rätta oroliga för att allmänheten börjar tappa förtroendet för deras förmåga att bekämpa brottsligheten.

Det krävs handlingskraft nu, inte prat.
Citera
2019-11-11, 10:53
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Samma skitsnack som i alla de senaste presskonferenserna de senaste 20 åren.

"Fler fritidsgårdar"
"Mer resurser"
"Mindre rasism"
"Malmö är en fantastisk stad"
"Invandrarna är missförstådda"

Har man hört en sådan intervju, har man hört alla. Fed Up brukar det heta när man inte orkar ta in mer av samhällets management bulshit.
Citera
2019-11-11, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av defunct
Precis vad jag tänkte säga. Poliser och politiker som håller presskonferenser är bara teater. De är med rätta oroliga för att allmänheten börjar tappa förtroendet för deras förmåga att bekämpa brottsligheten.

Det krävs handlingskraft nu, inte prat.

Citat:
Ursprungligen postat av Tamborino
Vilket svammel Malmöpolisen håller på med i presskonferensen!!!!!
Svenskarna vill se resultat, inte lyssna på ordbajsare.

Presskonferensen var samma sak man sagt de senaste 20 åren.

Polisen har helt tappat kontrollen!
Citera
2019-11-11, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JetsetGunnar
Då har du nog inte läst så noga.
Möllans Pizzeria nämndes på första sidan i femte inlägget mannen.

För mig som inte bor där lät det som att det var Möllans Pizzeria som i "Pizzerian på Möllan".
Stort tack för hjälpen i alla fall ✌️
Citera
2019-11-11, 11:02
Medlem
Ingen vettig människa med barn kan vilja bo kvar frivilligt i Malmö! ”Norden Marseille” för att citera en kollegah.

Btw, bilden på Jaffar. Fadeklippt, Armanitröja och becknarväska säger väl allt.
Citera
2019-11-11, 11:05
Medlem
Nestor Xs avatar
Malmös kommunstyrelseordförande Katrin Stjernfeldt Jammeh avböjer att ställa upp på en intervju säger P1 morgon i dag. Har hon inga floskelresurser kvar?
Citera
2019-11-11, 11:18
Medlem
Tamborinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Presskonferensen var samma sak man sagt de senaste 20 åren.

Polisen har helt tappat kontrollen!

Ja det är ganska deprimerande att lyssna på, och Malmös politiker behöver inte blandas in i pressträffen för alla vet att dom har misslyckats med ALLT.
Citera
2019-11-11, 11:21
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Har man hört en sådan intervju, har man hört alla. Fed Up brukar det heta när man inte orkar ta in mer av samhällets management bulshit.
Håller med. Jag lyssnade med ett halvt öra under några minuter, men ärligt talat så hade det varit mer välinvesterad tid att titta på töntiga klipp föreställande katter eller skrattande bebisar. Jag kan inte låta bli att misstänka att det senare troligtvis är vad de styrande vill att jag skall göra.
Citera
2019-11-11, 11:23
Bannlyst
9:15 idag så hade vi en tyst minut för Jaffar.
Tråkigt att sånt här händer när man bara är 15. Men som sagt, är man med i leken så vet man konsekvenserna.
I Skolan är det iallafall poliser, socialtjänsten osv som går runt.

Om ni undrar något, så kan jag gärna fråga det till polisen. Skriv bara vad ni undrar.
Citera
2019-11-11, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ola0513
Ingen aning, mest sett han i Kafeterian bara.

Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Svt's reporter: kan man ha tagit fel på person?
Snacka om att ha gått på myten- genomsnälla grabbar som var på väg in i MFF's A-lag. Pepprade under en gatlampa från ett par meters avstånd, fel på person?
Citera
2019-11-11, 11:28
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simbavario
Hur många av er här knarkar och köper från såna unga "babbar" ? Samtidigt snackar ni skit om unga pojkar medans ni finansierar kriminalitet direkt. När dom "snälla, smarta, vita" unga svensson sluttar köpa sin kola och hasch kanske kommer ni se minskning i kriminalitet.

Det är många som politiserar för en oundviklig avkriminalisering likt Portugal som medfört endast positiva medgångar.
Citera
2019-11-11, 11:28
Medlem
Hur klarar dessa mördare att bara fortsätta sina liv som om inget har hänt när man tagit livet på en annan helt sjukt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in