2019-11-09, 17:33
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Inte det översta J, formade, men det under och till höger.
Strax över byggnaderna i bild.
Varför ljuger du?

Du vill att vi inte skall titta på det J-formade ljuset, utan det lilla raka till höger. Varför då?

Fotografen anger själv att det är just det J-formade ljuset som är en helikopter:
That hook in the sky in the police Helicopter. The stripe is a small plane.
Källa: http://www.johnharveyphoto.com/Life/08_2006/HelicopterOverCity.html

Min hjärna säger att fotot från Puget Sound är en missil, vilket stämmer överens med vad Q påstår. Jag litar mer på mig själv än dig.
Citera
2019-11-09, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Ukraina utreds fortfarande och har gått så långt att representanthuset faktiskt har startat en impechment utredning, så ta inte ut något i förskott.

Går ju inte att slå vad här men jag sätter en månadslön på att det blir en nothing burger, den som lever får se
Citera
2019-11-09, 20:09
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Går ju inte att slå vad här men jag sätter en månadslön på att det blir en nothing burger, den som lever får se

Republikanska partiet har ju redan öppet lovat att fria utan o titta på bevismaterialet så vi får se.

Men man kan knappast påstå att Trumpadministration och det republikanska partiet är icke korruption, speciellt nu efter att Trump vart dömd till att betala tillbaka de pengarna som han lurade till sig genom välgörenhetsinsamlikgen 2016.
Citera
2019-11-09, 23:02
Medlem
Det här är extremt icke-whitehattigt av Trump...

https://www.zerohedge.com/geopolitical/pentagon-shoot-any-syrian-official-who-tries-access-syrian-oil

Hur kan usa ens rättfärdiga att dom har kapat oljefält på ett annat lands territorium och hävdar nyttjanderätt över dom och att dom har rätt att agera i nödvärn mot det landets representanter om dom skulle få för sig att vilja åka till sina oljefält.

Framförallt är det absolut inte att demilitarisera MENA att helt sonika stjäla ett annat lands oljefält.
Citera
2019-11-10, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Varför ljuger du?

Du vill att vi inte skall titta på det J-formade ljuset, utan det lilla raka till höger. Varför då?

Fotografen anger själv att det är just det J-formade ljuset som är en helikopter:
That hook in the sky in the police Helicopter. The stripe is a small plane.
Källa: http://www.johnharveyphoto.com/Life/08_2006/HelicopterOverCity.html

Min hjärna säger att fotot från Puget Sound är en missil, vilket stämmer överens med vad Q påstår. Jag litar mer på mig själv än dig.

På grund av att "The Stripe" liknar en missil.

Du ar rätt i
Citat:
Jag litar mer på mig själv än dig.
För jag litar inte alls på dig, angående Q's förehavanden.
Citera
2019-11-10, 11:55
Medlem
Citat:
Varför ljuger du?
Vad ljög jag om?
Citera
2019-11-11, 10:12
Medlem
Det verkar som luften gått ur den s.k 'Impeachment inquiry'. Det är iofs förståeligt eftersom det inte förekom något, quid pro quo, i telefonsamtalet mellan president Trump och Zelensky/Ukraina, 25 juli. Ett sätt att få lite fart på utredningen vore om visselblåsaren sattes i vittnesstolen i representanthusets underrättelsekommitte' den här veckan. Annars blir det fortsatt sömnigt, och en enda lång transportsträcka till dess att utredningen ev. lämnas över till senaten.

Senator Lindsey Graham anser dessutom att visselblåsaren kan vara en aktör för deep state, och därför borde namnet på denne offentliggöras:

Citat:
Graham: Impeachment is invalid until we know whistleblower's identity

https://www.youtube.com/watch?v=WxVTCKxXuE0
Citera
2019-11-11, 10:24
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Senator Lindsey Graham anser dessutom att visselblåsaren kan vara en aktör för deep state, och därför borde namnet på denne offentliggöras:
Namnet är redan offentligt efter att av misstag ha läckts ut i ett protokoll från förhöret av USAs ukranaambassadör Bill Taylor. Namnet på vissleblåsaren skulle ha censurerats men missades av misstag. Protokollet drogs tillbaka men skadan var redan skedd. Namnet är Eric Ciaramella.
Citera
2019-11-11, 10:35
Medlem
Även republikanerna har önskemål om vittnen som borde kallas in till förhör i 'Impeachment hearings' i kongressen. Representant Jim Jordan har listat några som borde höras:

Citat:
@Jim_Jordan, 9 nov

Republicans have requested a list of witnesses for the impeachment hearings (alphabetical order):

-Devon Archer
-Hunter Biden
-Alexandra Chalupa
-David Hale
-Tim Morrison
-Nellie Ohr
-Amb. Volker
-The “Whistleblower” & their sources

Will @RepAdamSchiff permit them to testify?

https://twitter.com/Jim_Jordan/status/1193311587370700803
Citera
2019-11-11, 10:45
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Det verkar som luften gått ur den s.k 'Impeachment inquiry'. Det är iofs förståeligt eftersom det inte förekom något, quid pro quo, i telefonsamtalet mellan president Trump och Zelensky/Ukraina, 25 juli. Ett sätt att få lite fart på utredningen vore om visselblåsaren sattes i vittnesstolen i representanthusets underrättelsekommitte' den här veckan. Annars blir det fortsatt sömnigt, och en enda lång transportsträcka till dess att utredningen ev. lämnas över till senaten.

https://www.youtube.com/watch?v=WxVTCKxXuE0

Gulligt att ni Q följare bokstavligen sväljer allt som presenteras till er.

Visselblåsaren är inte intressant längre just för att denne enbart uppmärksammade potentiella legala problem, att man nu vill luncha visselblåsaren är just för att Trumpadministration vill skrämma bort alla som skulle kunna rapportera olagligt agerande och Deep state ageranden.

Ni Q följare måste seriöst vara lättare att manipulera än de som bokstavligen tror på pizzagate
Citera
2019-11-11, 10:47
Medlem
Citat:
Namnet är Eric Ciaramella.

Han verkar vara tämligen politisk om man går igenom hans historik. Nu kommer det bli smutskastning mellan demokrater och republikaner utan något egentligt fokus på Vita Husets faktiska agerande.
Citera
2019-11-11, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Gulligt att ni Q följare bokstavligen sväljer allt som presenteras till er.

Visselblåsaren är inte intressant längre just för att denne enbart uppmärksammade potentiella legala problem, att man nu vill luncha visselblåsaren är just för att Trumpadministration vill skrämma bort alla som skulle kunna rapportera olagligt agerande och Deep state ageranden.

Ni Q följare måste seriöst vara lättare att manipulera än de som bokstavligen tror på pizzagate

Visselblåsaren är väldigt intressant annars skulle inte Jim Jordan haft med denne över önskade vittnen till förhör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in