2019-11-10, 23:33
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Men hur vet du att det va 7.62?
Jag är ingen vapenexpert men vad som framkomit i tråden så sköts dom med en pistol.
Finns det ens pistoler med 7.62mm?

Ganska vanlig nere på balkan vad jag hört.

https://aimsurplus.com/romanian-tt-33-tokarev-7-62x25-pistol/
Citera
2019-11-10, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Finns det någon möjlighet att det är samma GM som sköt morsan med barnet i somras? De plockade ju aldrig honom och han är uppenbarligen kapabel till att utföra något sånt här.

NEJ, har inget med detta att göra...
Citera
2019-11-10, 23:34
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elva9tolv
Som sagt det är inte mina påhitt. Det är så dom gör. Hur dumt vi andra än tycker att det låter..

Nej men Malmös gangstrar har väl lite innanför pannbenet och skulder vill man ju ha tillbaka. Aldrig hört talas om att mörda familj motiverar folk till att betala skulder. Men vafan vet jag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prideordie
Var får ni ifrån att det är kompetenta yrkesmördare, de är oftast i samma ålder och påtända och bara gör det av rent hat, ilska utan någon empati.

Citat:
Erfaren yrkesmördare? Nja..

Eftersom det var så kallt utfört. Jag föreställer mig att man måste ha en del erfarenhet för att kunna knäppa två personer efter planering.

Men det är kanske som ni skriver, att några jämnåriga skjutgalningar härjade loss.
Citera
Medlem
Vilken pizzeria var det?
Citera
2019-11-10, 23:35
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Var får ni ifrån att det är kompetenta yrkesmördare, de är oftast i samma ålder och påtända och bara gör det av rent hat, ilska utan någon empati.

Ja. Ju yngre man är desto lättare är det att göra hänsynslösa handlingar. Man har inte riktigt utvecklat förmågan att sätt sig in i andra människors sits än. Det är också lättare som yngling eftersom man inte har samma tänk angående rätt och fel som man oftast stabiliserar med åldern.
Citera
2019-11-10, 23:36
Medlem
Citat:

Vi spekulerar bara. Jag tror inte att GM är ung och påtänd. Det är för kliniskt utfört i mina ögon.
Citera
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Men hur vet du att det va 7.62?
Jag är ingen vapenexpert men vad som framkomit i tråden så sköts dom med en pistol.
Finns det ens pistoler med 7.62mm?
Snabb googling ja det finns det.
Det mer intressanta är hur personen vet vilken kaliber som användes.
Men håller med, inte mycket till hopp om man blir träffad av en. Dock ska ju han som överlevde ha varit skjuten i käken... Men hur han då har kunnat prata med personen som körde ha till sjukhuset? Fel uppgifter och skrivaren om kaliber vet att han var träffad i magen?
Citera
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
NEJ, har inget med detta att göra...

Vet du det med säkerhet? Snubben från i somras lär ju vara jävligt pepp på jobb som ger mycket deg så han kan fly landet.
Citera
2019-11-10, 23:37
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Vilken pizzeria var det?

Möllans Pizzeria
Citera
Medlem
Citat:
Erfaren yrkesmördare? Nja..
Erfaren yrkesmördare drar iväg på en damcykel som "släpper". Knappast, snarare gossar i BO's ålder som fått sin omtalade kyla mha smärtstillande morfin.
Citera
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Nej men Malmös gangstrar har väl lite innanför pannbenet och skulder vill man ju ha tillbaka. Aldrig hört talas om att mörda familj motiverar folk till att betala skulder. Men vafan vet jag.

Jasså inte? Det är ganska vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in