2019-11-16, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus.Andersson
En så stilig gosse.....mumma

Ful som stryk, med den där äckliga mustaschen.
Citera
2019-11-16, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Biljett
Från vilket håll kom cyklisterna innan mordet? Stannade de och pratade innan skotten föll?

Från Claesgatan.
Citera
2019-11-16, 21:33
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Från Claesgatan.
Knappast om du tittar på stenläggningen i filmen. Snarare från bergsgatanhållet. Däremot försvann de via claesgatan.
Citera
2019-11-16, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Knappast om du tittar på stenläggningen i filmen. Snarare från bergsgatanhållet. Däremot försvann de via claesgatan.

Vilken film?

De ska ha kommit fram till Ystadsgatan genom Sofielundsvägen & Claesgatan för att sedan ha tagit sig över Nobelvägen genom Sofielundsvägen där ICAn ligger.
Citera
2019-11-16, 22:14
Medlem
Karmapoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyGW
Riktiga svärmorsdrömmar han följer

https://www.instagram.com/krimminela_register_/
https://www.instagram.com/kffz_/
https://www.instagram.com/tawfik_20k/
https://www.instagram.com/matte_amo/
https://www.instagram.com/s.samuel6/

Detta är ingen duvunge.
Han var förlorad redan innan han blev skjuten.
Han är förstörd och jag hyser ingen större tilltro att det skulle bli bättre om han överlever. För samhälle t är det nog bäst att han inte gör det. Frånvarande föräldrar...det största sveket.
Citera
2019-11-16, 22:14
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullkragen
Detta är terrorister som samhället har skapat genom att interpretera dessa människor utan att ha ett enda vettigt förslag på vad dom skall syssla med.

Nej, samhället har inte skapat dom. Dom har skapat sig själva. Tvärtom har samhället ställt upp på ett mycket behjälpligt sätt med bostad, mat, kläder, skolgång, vård och tandvård, fickpengar mm. Allt helt utan att kräva något som helst tillbaka. Dom hade alla chanser i världen att studera och skaffa ett hederligt jobb. Men den viljan saknades. Och det är där, och bara där, orsakerna finns.
Citera
2019-11-16, 22:25
Medlem
Karmapoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Nej, samhället har inte skapat dom. Dom har skapat sig själva. Tvärtom har samhället ställt upp på ett mycket behjälpligt sätt med bostad, mat, kläder, skolgång, vård och tandvård, fickpengar mm. Allt helt utan att kräva något som helst tillbaka. Dom hade alla chanser i världen att studera och skaffa ett hederligt jobb. Men den viljan saknades. Och det är där, och bara där, orsakerna finns.

Precis! Jag skrev ett liknande inlägg tidigare.
Men offerkoftan verkar vara lättare och bekvämare att ta på sig.
Och även gå ut i media och gnälla om rasism, orättvisor, särbehandling etc (inte bara pappan i det här fallet).

Jag har under veckas gång frågat runt lite bland familj, vänner och bekanta, kollegor och det var bara några få som såg Jaffar som ett oskyldigt offer. De flesta tyckte det var hemskt men ansåg att han rörde sig i kriminella kretsar och själv satt sig i situationen.
Citera
2019-11-17, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kentuckyfry
Han var kriminell din pajas. Det är uppenbart för alla utom er araber. Det låter alltid likadant när nån shunne pangas - åhhh så fin och fredlig han var 😂
Ett. Jag är svensk. Med svenska föräldrar som kan heta lisa och karl. (Ja, jag outar inte mig själv) mer för att info ska komma åt din trånga skalle att jag inte är svenskfödd utan att jag är svensk.
Två. Kom med fakta.
Har du svårt att fatta?
Kom med bevis. Med källa. Med underlag.
Och inte med snack. Har du fortfarande lässvårigheter? & svårt att förstå? Låt bli o svara då.
Tack å hej.
Citera
2019-11-17, 03:23
Medlem
BlueGazellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Ett. Jag är svensk. Med svenska föräldrar som kan heta lisa och karl. (Ja, jag outar inte mig själv) mer för att info ska komma åt din trånga skalle att jag inte är svenskfödd utan att jag är svensk.
Två. Kom med fakta.
Har du svårt att fatta?
Kom med bevis. Med källa. Med underlag.
Och inte med snack. Har du fortfarande lässvårigheter? & svårt att förstå? Låt bli o svara då.
Tack å hej.

Vad tror du det innebär att vara känd av polisen i kriminella sammanhang?
Citera
2019-11-17, 06:04
Medlem
rullkragens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2

Tjenis!

Ja vi är inne på samma linje, jag uttryckte mig lite ironiskt.

Rullkragen
Citera
2019-11-17, 17:39
Medlem
Vet knte om det skrivits längre bak men av det jag hört är att storebrodern till BO2 som gömmer sig var målet, vet inte om GM blandat ihop dem eller om man sköt BO2 för att "lura" fram storebror.
Citera
2019-11-17, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pljeska-vica
Vet knte om det skrivits längre bak men av det jag hört är att storebrodern till BO2 som gömmer sig var målet, vet inte om GM blandat ihop dem eller om man sköt BO2 för att "lura" fram storebror.
Något namn på den storebrodern? Något liknande har nämnts tidigare i tråden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in