2019-11-10, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fenrika
Kan det vara en samband med mordet på Zaki på Rosengård 20180716?
Finns det något som tyder på de?
Citera
2019-11-10, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Oj, vad ledsen jag blir över att någon som uppenbarligen vill skönmåla kriminella kallar mig för idiot. Jag får passa mig, annars så kanske Annie Lööf tar avstånd från mina åsikter också.

Att kalla den här typen av personer för barn görs givetvis mycket medvetet och med en baktanke. Man vill att människor skall tro att vem som helst kan råka ut för att bli skjuten på en pizzeria.

Möllans Pizzeria. Stans bästa pizza ställe. Ingen alkool dock. Bara bly, blod och hjärnsubstans. Det är otroligt hur nykterister ställer till det i Malmö.
Citera
2019-11-10, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Man är kriminell om man säljer weed. Vad är det Du inte fattar?

Precis! Säljer man olagliga saker /substanser whatever så är man på den kriminella sidan lagen. Med alla de risker å alla möjligheter för att skuldsätta sig samt komma i kontakt med farliga och allmänt nojjiga individer som det innebär.

Finns det någon som kan bekräfta att det var försäljning av olagliga substanser inblandat i detta fall? Vem? Skulder eller bara oenigheter rent allmänt?
Citera
2019-11-10, 22:46
Medlem
Zoologens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Nu tog du väl ändå i lite för mycket?

Inte som jag ser det. Klart att anhöriga känner starkt för sina unga släktingar. Men jag menar bara att det trots allt är kriminellt att sälja weed, som knappast inte säljs för att den är nyttig. Kalla mig tråkig om du vill.
Citera
2019-11-10, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongarfjell
Tv4 lyckades med bedriften att bara intervjua bara svenskar i inslaget

Dom andra i området av utländskbörd vill inte snacka med media eller polis! Svennarna som glider runt i hockeyfrillor och kommunistmunderingar snackar på om utebliven integration, för att sedan gå och fixa ladd och pollen för sina bidragspengar.
Citera
2019-11-10, 22:48
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Och därför är det helt förståeligt att man blir skjuten? De är 15 år, har DU någonsin träffat en 15-åring. Vad är det du inte förstår?

Det var den ena av pojkarna som var målet pga att en i hans släkt har en enorm skuld. Detta var alltså en markering mot denna släkting som borde vara riktigt nödig just nu.
Men om denna släkting ingår i det här gänget som diskuteras i tråden eller inte vet jag inte.
Citera
2019-11-10, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrflink
När jag var 15 så flyttade jag hemifrån. Fixade ett lagligt jobb. Betalade skatt och gjorde rätt för mig. Jag räknade mig som ung vuxen inte ett barn. Det skulle fan vara patetiskt att kallas barn, vid 15års ålder.
Bortskämda ynglingar som bor hemma hos sina föräldrar och langar får ta konsekvenserna av sitt beteende. Langare får räkna med att verkligheten kommer alltid ikapp.
Ni som tjatar om att 15-åringar är kriminella och får skylla sig själva ni är helt sjuka i huvudet!
Citera
2019-11-10, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elva9tolv
Det var den ena av pojkarna som var målet pga att en i hans släkt har en enorm skuld. Detta var alltså en markering mot denna släkting som borde vara riktigt nödig just nu.
Men om denna släkting ingår i det här gänget som diskuteras i tråden eller inte vet jag inte.
Om det du säger stämmer har Malmö blivit riktigt sjukt!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Finns det något som tyder på de?
Det var en Facebook sida i tråden som visade bilder på BO men nu är bilderna raderade på Facebook.På Facebook sidan finns A"" som gillar alla bilder.och hon förekommer i fup mordet på Zaki.Det var bara en tanke.
Citera
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsmulle420
Ingen e dum nog att utföra ett planerat dubbelmord för 4-5 lax. Det gör man kanske i Uganda men inte i Balkan, dom har mer pengar än oss haha

Nej men om du tror det kostar 400 lax att knäppa två snorungar så vet jag inte vad jag ska säga.

Dessutom så flyr man inte på cykel, man har en trimmad 180cc eller liknande. Går tyst ingen uppmärksamhet etc
Citera
2019-11-10, 22:52
Medlem
Mrflinks avatar
Citat:
Ni som tjatar om att 15-åringar är kriminella och får skylla sig själva ni är helt sjuka i huvudet!

Jaha, så du tycker att man ska ha frikort på alla brott man begår om man är 15 år. Snacka om att vara sjuk i huvudet.
Citera
2019-11-10, 22:52
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Tror dig! Inte alls bra det här! Tonåringar som tycker det är bra att tjäna lite extrapengar och alla röker ändå. Tonåringar ska leva livet och ha kul kanske tjafsa lite, inte skjuta ihjäl varandra.

Kanske e så enkelt att nån knulla nånsflickvän, det har vi sett starta mord spiraler förut, GBG tänker jag främst på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in