2019-11-10, 14:19
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Jag pudlar på uppgiften om fastighetsaffärer. Där måste jag uppfattat fel. Jag trodde att det var med i detta brev men så var inte fallet utan det står endast kopplad till organiserad brottslighet.
https://minfil.com/x3q5lc9bna/BR_Aktbil_18_overklagan_KL_pdf

Det som kan nämnas är väl att brevet inkom 2017-10-30 och där är KL som sagt redan inne på att HOL håller på med organiserad brottslighet. Vilken trovärdighet detta brev har går inte att uttala sig om.
Kan du återge vad KL påstår om HOL i den långdragna, mycket infekterade vårdnads-'och bodelningstvisten.

Hon påstår så mycket nämligen och kontext kan ge vägledning, hon är rätt motsägelsefull likaväl.
Citera
2019-11-10, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Jag pudlar på uppgiften om fastighetsaffärer. Där måste jag uppfattat fel. Jag trodde att det var med i detta brev men så var inte fallet utan det står endast kopplad till organiserad brottslighet.
https://minfil.com/x3q5lc9bna/BR_Aktbil_18_overklagan_KL_pdf

Det som kan nämnas är väl att brevet inkom 2017-10-30 och där är KL som sagt redan inne på att HOL håller på med organiserad brottslighet. Vilken trovärdighet detta brev har går inte att uttala sig om.

Helt lugnt.

Man kan ju fundera annars på hur ofta man drar upp ämnet organiserad brottslighet i en bodelningstvist med en brottmålsadvokat. Eller som KL, förlåt hundvakten, skriver ”en person som till yrket fortfarande får kalla sig advokat”.

Finns säkert fler dokument i tvisten där detta tas upp av KL för den som orkar gräva. Hängt upp sig på organiserad brottslighet har hon då gjort i minst två år ja.
Citera
2019-11-10, 14:33
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Vem är MGM2 i förhållande till a) uppgifter i Dagens juridik om frisläppt person 8/11 (medhjälp till mordförsök) via åklagarmyndigheten och
b) dagboksblad som gäller mordförsök på HOL (misstänkt sekretess D) vars senaste ant. dock är från 7/11?

Ytterligare en från Dagens Juridik:
https://mitti.se/nyheter/polisens-framgangsrika-haktade/?omrade=kungsholmen
Citat:
Det har varit en bra första novembervecka för polisen. En häktad för mordförsöket på toppadvokaten

Mgm 2 lär vara ute på gatan. Ingen annan media har rapporterat om motsatsen.
Citera
2019-11-10, 14:34
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Det är inte omöjligt.

Folk verkar dock tro att det finns fall som ursäktar golning, det är fel.
Som om de vore sekretessen och hedern personifierad..

Jag skriver om att han kan diskutera KL med nån annan om hon uppfattas blåsa nån personligen eller försöker dra en hel organisation i skiten.

Går fint att modifiera begrepp som golning.
Kriminella är skenheliga. Går fint att misshandla kvinnor bortom tjuvhedern bara det gynnar eget syfte.
Citera
2019-11-10, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Den typ av brott BR begår kräver att man är flera personer, Rån kräver det medan jag har väldigt svårt att se att ett beställningsmord på en privatperson behöver inkludera allt från dörrvaktare, chafförer och annat.

Jag tror inte alls BR är någon hitman, har han något med det här att göra finns det andra orsaker och jag tror inte denna Billy är behjälplig i förhören, inte ett dugg.

Vid rånet i Vingåker -95 fanns en tredje person med men Billy och en annan åkte in, den tredje mannen blev inte identifierad. BR golar inte.

Tycker tvärtom att det brukar vara ett halvt fotbollslag inblandat i vissa beställningsmord.

Flera personer döms för inblandning i det uppmärksammade mordet i Guldheden i Göteborg för ett drygt år sedan. Mordet ska ha varit ett beställningsmord och personer i samma gruppering döms också för ett mord på Lidingö förra sommaren. Hela 14 unga män och kvinnor har åtalats, men några frias. En av de morddömda är en tjej på 17 år.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/dom-efter-bestallningsmord-i-guldheden

Förstår att du gör skillnad på gängmord och som du skriver ”privatperson” men ändå så verkar Billy gilla att begå brott i grupp. Man kan väl anta att det finns en viss trygghet i att ha support från såna personer man litar på. I viss mån rör sig väl Billy i gängkretsar.

Billy har varit i eldstrid med polisen. Det har skjutits kors och tvärs när han varit i farten. Ett under att ingen dött.
Kan mycket väl vara så att han har nåt liv på sitt samvete men ja helt klart svårt att avgöra om han är en riktig hitman eller inte.
Senast redigerad av Avel 2019-11-10 kl. 14:45.
Citera
2019-11-10, 14:40
Medlem
develis avatar
Citat:
Nej, möjligen går det för dig att sitta på FB och göra det.
Haha.

Get a grip.
Sensmoralen är att om KL skiter i avtal eller pekar ut nån kan hon ligga pyrt till och det kan bli en öppning via konflikter.
Citera
2019-11-10, 14:42
Medlem
Citat:
Haha.

Get a grip.
Sensmoralen är att om KL skiter i avtal eller pekar ut nån kan hon ligga pyrt till och det kan bli en öppning via konflikter.

Get a grip, coolt sagt!

Givetvis kan det sätta henne i skiten men aldrig att det skulle ursäkta en golning.

Påtryckningar från kriminella, ja.
Citera
2019-11-10, 14:45
Medlem
develis avatar
Citat:
Get a grip, coolt sagt!

Givetvis kan det sätta henne i skiten men aldrig att det skulle ursäkta en golning.

Påtryckningar från kriminella, ja.
Nej, det är en modifierad golning, likt om de ämnar banka kvinnan gul och blå.

Hoppas det blir intriger, det vore inte otippat med KL.
Om hon nu ens är med på tåget.
Citera
2019-11-10, 14:46
Medlem
Citat:
Nej, det är en modifierad golning, likt om de ämnar banka kvinnan gul och blå.

Hoppas det blir intriger, det vore inte otippat med KL.
Om hon nu ens är med på tåget.

VAD är en modifierad golning? Att säga till sina polare att collecta pengarna? Nej, det är det absolut inte.
Citera
2019-11-10, 14:49
Medlem
develis avatar
Citat:
VAD är en modifierad golning? Att säga till sina polare att collecta pengarna? Nej, det är det absolut inte.
Haha.

Håll dig till topic och var inte så reaktionärt primitiv.

Sensmoralen är att KL kan ställa till det på egen hand.
Citera
2019-11-10, 15:44
Medlem
Jag skulle vilja återkomma till det här inlägget. Någon som har dechiffrerat det? Vem är asiaten? Acar? På vilket sätt är det relaterat till B*lly och KL och den här händelsen?

(FB) Brottmålsadvokat Henrik Olsson Lilja skjuten i Stockholm 6/9 -19. Länkar i trådstart.
Citera
2019-11-10, 16:11
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Jag skulle vilja återkomma till det här inlägget. Någon som har dechiffrerat det? Vem är asiaten? Acar? På vilket sätt är det relaterat till B*lly och KL och den här händelsen?

(FB) Brottmålsadvokat Henrik Olsson Lilja skjuten i Stockholm 6/9 -19. Länkar i trådstart.

Det är dechiffrerat.

Kvinnan är den galna polisen som stalkat en polischefs svärdotter. Finns tråd om det. Finns även tråd om polischefens vilda bravader.....

Tror det finns några sidor om det här i tråden.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in