2019-11-10, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold666
Sköts dom med Pistol lr Kalashnikov?
Pistol
Citera
2019-11-10, 13:16
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av certinaknox
Bild på BO:s

BO 1: Börje(Hamid?)
BO 2: Kurt(Jafar?)

Vem är den avlidne och vem är den som sjukhuset håller igång konstgjort?

EDIT:

BO 1: Lever konstgjort.
BO 2: DÖD.

Förlåt om jag inte hänger med men måste verkligen fråga. Hur i helskotta kan bilden på BO 2 föreställa en 15åring??
Citera
2019-11-10, 13:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av harrekex
Pistol

Duktiga skyttar då?
Citera
2019-11-10, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Förlåt om jag inte hänger med men måste verkligen fråga. Hur i helskotta kan bilden på BO 2 föreställa en 15åring??

Det är inte tonåringen som sköts, fel info där, det är en av Gh*ras vänner på bilden
Citera
2019-11-10, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Bilden på ” jafar” är inte jafar, de e Nour en av gh*ras vänner, har inget med denna skjutningen o göra. Finns bild på jafar tidigare i tråden
Citera
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harrekex
Jag är lite insatt ja, dom vill komma åt andra

Är det droger det handlar om som vanligt eller?
Citera
Medlem
Är det bekräftat att det var en skottsalva? Om det är så så är det väl inte så troligt art båda killarna som var måltavlan utan den andra träffades av en slump?
Citera
2019-11-10, 13:22
Medlem
Zoncas avatar
Malmö skakas av en ny våldsvåg – och ännu har ingen gripits:

- 21-tiden på lördagskvällen kom samtal in till SOS om en misstänkt explosion i stadsdelen Hästhagen. Två bilar och en port till en trappuppgång fick skador.

- Bara sex minuter senare larmades polisen till Möllevångstorget, några kilometer från explosionsplatsen, efter larm om skottlossning på en pizzeria.

- Där påträffas en person med skottskador på golvet inne på pizzerian medan ytterligare en person fördes till sjukhus i en privat bil.

- Senare bekräftade sjukhuset att en pojke i 15-årsåldern dog av sina skador medan en annan tonåring har livshotande skador och vårdas på intensiven.

- Vid 00.45-tiden på söndagsmorgonen inträffade ytterligare en grov våldshandling i Malmöområdet. En man i 20-årsåldern misstänks ha attackerat en kvinna i 25-årsåldern vid en busshållsplats. Kvinnan vårdas nu för livshotande skador.

Polisen har förhört flera vittnen. Det finns övervakningsfilm från området. En cykel hittades på klaragatan i Malmö.

Ännu ingen misstänkt gripits.
Senast redigerad av Zonca 2019-11-10 kl. 13:25.
Citera
2019-11-10, 13:24
Medlem
Danne90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hologram9191
Då hoppas jag innerligt att när du en dag får barn för jag antar att du själv inte har barn om du kan sitta och skriva sånt också får se ditt egna barn död i en skottlossning som inte ens hunnit fylla 18 år! Denna killen var inte någon stor kriminell alls överhuvettaget bara sålt lite gräs här och där och inget utöver det och det är garanterat någon som känt sig förnedrad av någon och sen velat få upp sin status.

Jag har barn själv och blir min son kriminell och utför grova brott för att sen blir själv skjuten så kommer jag INTE att skriva på Facebook vilken ängel min son var.
Citera
2019-11-10, 13:31
Avstängd
Summer24s avatar
Någon som vet vem som höll i pistolen?
Citera
2019-11-10, 13:32
Medlem
Gud vad hemsk att bli ihjälskjuten som 15 åring. Till er jävla idioter som säger själv sanering och andra rasistiska kommentarer. Dra åt helvete.

Oavsett om han gjorde brott som att själa eller sälja droger. Så förtjänar man verkligen inte att dö. Han skulle kunna varit en av dem som en dag mognar och växer ifrån kriminaliteten och droger. Han förtjänade hjälp, en 15 åring som inte ens han ta studenten. Gud vad tråkigt och hoppas på det bästa för hans familj!
Citera
2019-11-10, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gp12
Gud vad hemsk att bli ihjälskjuten som 15 åring. Till er jävla idioter som säger själv sanering och andra rasistiska kommentarer. Dra åt helvete.

Oavsett om han gjorde brott som att själa eller sälja droger. Så förtjänar man verkligen inte att dö. Han skulle kunna varit en av dem som en dag mognar och växer ifrån kriminaliteten och droger. Han förtjänade hjälp, en 15 åring som inte ens han ta studenten. Gud vad tråkigt och hoppas på det bästa för hans familj!

”Han hade kunnat varit en av dem som en dag mognar och växer ifrån kriminaliteten”

Större chans att han skulle bli en av dem som skjuter någon i framtiden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in