2019-11-10, 01:29
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror-Cthulhu
Forklar litt nærmere.

Det er sagt at det var planlagt at de skulle reise til hytta på Kvitfjell den onsdagen.

Det er en essenseiell del av planen. Vi vet jo ikke når dette ble avtalt, men det var snakk om et styremøte, og at reisen var planlagt, til onsdag 31. Oktober.

Det skjedde jo som kjent aldri, så det er jo ikke en del av hendelsesforløpet.

Men la oss si at planen var at det skulle skje 31. Oktober, og at frem til dette skulle alt forløpe som normalt og at ingenting var planlagt og måtte være tilfeldig og normalt, frem til denne dagen.

Er det tydeligere?
Citera
2019-11-10, 01:31
Medlem
Farbror-Cthulhus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Det er sagt at det var planlagt at de skulle reise til hytta på Kvitfjell den onsdagen.

Det er en essenseiell del av planen. Vi vet jo ikke når dette ble avtalt, men det var snakk om et styremøte, og at reisen var planlagt, til onsdag 31. Oktober.

Men la oss si at planen var at det skulle skje 31. Oktober, og at frem til dette skulle alt forløpe som normalt og at ingenting var planlagt og måtte være tilfeldig og normalt, frem til denne dagen.

Er det tydeligere?
Ja, nå skjønner jeg.
Det som ikke er en del av plottet kan heller ikke avsløres.
Citera
2019-11-10, 01:31
Medlem
Citat:

Er det tydeligere?

Nei, den kvitfjell turen står ikke i noe media. Det var en som var inne her og satte ut et falskt rykte
Citera
2019-11-10, 01:33
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Nei, den kvitfjell turen står ikke i noe media. Det var en som var inne her og satte ut et falskt rykte

Vi får nå se da, når saken sprekker.

Men siden reisen aldri skjedde er det jo ikke sikkert det fremkommer noe om dette til slutt.
Citera
2019-11-10, 01:33
Medlem
Citat:
Var det med at TH reiste til Kvitfjell kort tid etter å ha snakket med politiet på bensinstasjonen den 31., også kun et rykte?
Citera
2019-11-10, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruCarlsberg
Var det med at TH reiste til Kvitfjell kort tid etter å ha snakket med politiet på bensinstasjonen den 31., også kun et rykte?

HÆÆÆ ?????
Citera
2019-11-10, 01:35
Medlem
Niffys avatar
Citat:

Jeg tror forresten ikke det er her jeg leste/hørte om det først, så det ryktet må ha blitt satt ut flere steder.

De skulle visstnok reise til hytta på Kvitfjell den dagen, i forbindelse med et styremøte, og sønnen skulle være med, og det var i den forbindelse AEH snakket med han 0914.
Citera
2019-11-10, 01:37
Medlem
Citat:
Jeg tror forresten ikke det er her jeg leste/hørte om det først, så det ryktet må ha blitt satt ut flere steder.

De skulle visstnok reise til hytta på Kvitfjell den dagen, i forbindelse med et styremøte, og sønnen skulle være med, og det var i den forbindelse AEH snakket med han 0914.

Ryktet kom fra her ja, det var en som kjente noen som kjente og som visste etc. Bare sludder og pølsevev.
Citera
2019-11-10, 01:38
Avslutad
Citat:
Jeg vet hvem det var, så da er det mange rykter som er falske. Det var forresten åpenbart, da jeg fant kilden. Veldig mye som var motsigende ...
Citera
2019-11-10, 01:38
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror-Cthulhu
Ja, nå skjønner jeg.
Det som ikke er en del av plottet kan heller ikke avsløres.

Ikke en del av det faktiske hendelsesforløpet, men at reisen, som ikke skjedde, var en del av plottet, det er ikke umulig...

Men den skjedde jo ikke. Og den var heller ikke ment å skje.
Citera
2019-11-10, 01:40
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ryktet kom fra her ja, det var en som kjente noen som kjente og som visste etc. Bare sludder og pølsevev.

En grunn til at jeg liker Flashback er at her er det rom for litt sludder og pølsevev, og ikke bare gjengivelse fra media og pressekonferanser.
Citera
2019-11-10, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det er ikke umulig!
Når det gjelder teaterklærne, så har jeg tenkt det samme. Dårlig planlagt hvis AE hadde disse klærne på da hun ble drept.
Jeg tror 09:14-samtalen den 31. okt. er reell.
Enig. Jeg kom til å tenke på at hvis den GM som angrep AE etter at TH dro til jobb den 31., visste hvilke klær AE hadde brukt på teateret kvelden i forveien, kunne ev GM ha sørget for å lage spor etter overfall/vold/drap på teaterklærne for å kaste mistanke på TH. Men det er lite trolig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in