Citat:
Ursprungligen postat av
Fleudhesten
Ja det är mycket riktigt synd om barnen då en vidrig mördare valde att ta hennes liv.
Och att tro på hörsägen från en enda skribent som källa, och nej då menar jag inte sonen eftersom dessa uppgifter verkar vara tredje och fjärdehandsuppgifter som kommer från Schazz.
Själv väljer jag att ta dessa påståenden som ”bullshit” om det inte kan styrkas från fler håll
Schazz har inte bara en gång utan under lång tid rakryggat stått upp för och svarat på frågor och hänvisat till källor om vad han skrivit. Det faller tungt på dig att ifrågasätta hans heder som "bullshit" för att du inbillar dig du ärar en död människa med att hyckla bort dom sidor hos LW du skyr. Inte ens sonen duger som källa
ALLA normalt begåvade läsare VET att det Schazz och MH delgett tråden i stort sett är en sann beskrivning av LWs karaktär. Den karaktär som väckte ursinnet hos mördaren. Du kan inte vara så dum att du inte förstår det?
Dom av sanningen/tråden viktiga visselblåsarna har vittnat om detta:
1. Manliga vänner sov över i moderns säng.
2. Flera intima relationer med andra män parallellt med SD
3. Blivit anmält till polis en gång samt till soc ett flertal ggr av UW och NW
4. Att NW berättat om det med både vänner och vuxna?
5. Att någon av barnen postat hotbrev till sig själv?
6. Att MH många ggr förgäves försökt få UW att prata om hur barnen mår med BBiC?
7. Att det förekommit knivar i skolan, hot om självmord, stölder bakom familjens fasad?
Är allt eller vad av detta är osanning?
Om
någon på ett trovärdigt kan övertyga mig om anledingen till att Schazz och MH fabulerat ihop sina detaljerade vittnesutsagor kommer jag självfallet tro på det.