Citat:
Nei takk. Spar oss for flere gamle linker.
Vi vet ikke om AEH var ute denne morgenen.
Hun kan ha vært en tur utenfor med valpen uten å ha blitt observert. Boligen er veldig skjermet på Sloraveien siden. Med små valper er det også vanlig at man bare stikker en tur ut i egen hage for at de skal få tisset fra seg på morgenkvisten. Tur kan man ta litt senere. Det virker ikke sannsynlig å gå noen lengre tur med en liten valp før 9 om morgenen.
Vi vet heller ikke noen kom inn stigen.
Men det ville vært lett å se noen klatre opp veggen der fra andre siden av vannet. Og der ligger bl.a. rådhuset og to skoler. Masse folk som har innsyn til husets 2. etasje, og som bruker gangveien langs vannet på morgenen. Et kjellervindu er et mye sikrere kort, eller inngangsdør hvis de ikke pleier å låse uansett.
Vi vet ikke om AEH var ute denne morgenen.
Hun kan ha vært en tur utenfor med valpen uten å ha blitt observert. Boligen er veldig skjermet på Sloraveien siden. Med små valper er det også vanlig at man bare stikker en tur ut i egen hage for at de skal få tisset fra seg på morgenkvisten. Tur kan man ta litt senere. Det virker ikke sannsynlig å gå noen lengre tur med en liten valp før 9 om morgenen.
Vi vet heller ikke noen kom inn stigen.
Men det ville vært lett å se noen klatre opp veggen der fra andre siden av vannet. Og der ligger bl.a. rådhuset og to skoler. Masse folk som har innsyn til husets 2. etasje, og som bruker gangveien langs vannet på morgenen. Et kjellervindu er et mye sikrere kort, eller inngangsdør hvis de ikke pleier å låse uansett.
Ja, og jeg tror ikke at jeg ville ha lagt merke til om noen ev satte opp den stigen og ev klatret opp den stigen hvis jeg så huset fra tur ved Langvannet eller hvis jeg så huset på tur forbi huset, fordi det er en del trær som hindrer innsyn fra noen kanter (bl.a. fra området ved bryggen ved langvannet (bilde i artikkelen)), og fordi det hadde vært arbeidere utvendig på huset i stilas og kanskje også i stige i ukene forut (og at det dermed ikke var noe uvanlig syn å se at noen ev klatret der).
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/l1o81y/nytt-vitne-i-loerenskog-saa-mystiske-menn-med-fiskestang-og-telelinse