2019-11-05, 10:32
Medlem
Kan ni ge mig några enkla sätt att tjäna snabbt med guld på level 60?
Behöver få ihop cirka 300g till epic mount och sitter för tillfället på 22g.

Kör undead warlock med tailoring/enchanting
Citera
2019-11-05, 10:58
Medlem
erwynns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolten85
Kan ni ge mig några enkla sätt att tjäna snabbt med guld på level 60?
Behöver få ihop cirka 300g till epic mount och sitter för tillfället på 22g.

Kör undead warlock med tailoring/enchanting
Lite beroende på gear så är väl att sälja BIS-ringen i Mara eller solo/jump/lasher-runs i DM-East det du bör kolla på. Tar väl några försök att få till men finns massvis med guider.
Citera
2019-11-05, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erwynn
Lite beroende på gear så är väl att sälja BIS-ringen i Mara eller solo/jump/lasher-runs i DM-East det du bör kolla på. Tar väl några försök att få till men finns massvis med guider.
ok, tack!
Citera
2019-11-05, 20:03
Medlem
glorups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Ja men tbc är ju i stort sett lika uppskattat som vanilla, hur många hör man som spelar vanilla för att sedan helt sluta när tbc kommer? Det är de senare expansionerna som sänkte skeppet.
Sen kommer ju folk skrika om mer content oavsett, det görs det ju redan nu I classic efter bara två månader, finns en oerhörd mängd med pengar för blizzard att tjäna på att släppa tbc efter vanilla men det kanske blir någon uppgraderad version utav vanilla med några tillagda zoner worldbossar och någon raid som finns med i världen men just nu utan tillgång, detta vore då classic + som det snackats lite om. Jag vet att jag själv hellre hade sett TBC, tycker inte att flyingmounts förstörde så pass mycket utan det var mer LFG, snarare var det skönt att kunna transportera sig lättare men jag förstår din poäng.

Och om classic + eller vad det nu skulle vara skulle hända, hur stor är risken för att blizzard aka Activision gör det till ren skit? Tar hellre det säkra kortet och spelar TBC som är den bästa expansionen utav alla enligt mig men samtidigt hur mycket tid ska man egentligen lägga av sitt liv på något man för några år sedan redan gjort och gått igenom…? Hade varit kul med något nytt.

bra inlägg, det är bara mitt önsketänkande och längtan efter något annat än tbc som vill ha classic +.
Citera
2019-11-07, 02:16
Medlem
Har 900 stonescale eal. Ser fram emot dagen då priserna är 20-30g stacket.
Citera
2019-11-08, 14:34
Medlem
Vilken server spelar majoriteten av svenskar på ? laddade ner skiten idag

mvh
Citera
2019-11-08, 23:44
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tWistish

mvh
Hade rekommenderat alla att börja på gehennas/firemaw/mograine, förstnämnda är väl störst och har flest svenskar.
Citera
2019-11-09, 06:23
Medlem
Obscuritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tWistish

mvh

Razorgore är trevlig också. Du hittar svenskar överallt oavsett server.
Citera
2019-11-09, 06:29
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolten85
ok, tack!

Ett annat alternativ som en snubbe i mitt guild hållt på med är att köra 2 runs SM arms och 3 cath (eller on det var tvärt om). Han har enchanting med och lyckades få sin epic mount på så sätt. Han är mage men en lock bör väl lyckas med det med.

Anledningen att hab splittra upp det är för att inte bli locked, så han kan hålla på tills han tröttnar.
Citera
2019-11-09, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Ett annat alternativ som en snubbe i mitt guild hållt på med är att köra 2 runs SM arms och 3 cath (eller on det var tvärt om). Han har enchanting med och lyckades få sin epic mount på så sätt. Han är mage men en lock bör väl lyckas med det med.

Anledningen att hab splittra upp det är för att inte bli locked, så han kan hålla på tills han tröttnar.
Är du säker på att detta är korrekt? Jag har uppfattat det som att man bara kan gå in i 5 instancer per timme oavsett vilka det är. Jag har dock inte testat.
Citera
2019-11-09, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petrucci
Är du säker på att detta är korrekt? Jag har uppfattat det som att man bara kan gå in i 5 instancer per timme oavsett vilka det är. Jag har dock inte testat.

Det är ju precis det han skriver.. Antagligen är 5 cath för snabbt så han mixar det för att få ihop 5 runs på en timme.
Citera
2019-11-09, 13:32
Medlem
Obscuritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petrucci

Det är ju lite det som är anledningen till varför hans kompis delar upp det i SM Cath och Armory för. Om han endast hade kört Armory så kanske det hade legat på 40 minuter/5 runs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in