2019-11-08, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Din DNA analys och ekonomiska analys var bada helt fel

DNA-analys? Du har ju inte ens förstått vad det handlar om.

Och ekonomin? Nu upprepar jag det för jag tror tredje gången:

Det enda utomstående personer (och det är rimligen alla här) kan veta om Blondinbellas ekonomi är hur de siffror som hittills blivit offentliga sett ut. Är du inte läskunnig?
Citera
2019-11-08, 14:43
Medlem
Vad har hänt med hennes Lidingövilla bor det någon där eller står den tom?
Citera
2019-11-08, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Säg till om jag kan bistå med fler fakta kring utredning och diagnostik.

För att du ska få något att fundera på kan jag väl kosta på mig att skriva följande:

Nej, du kan inte "bistå" med det och det beror på att jag är den jag är. Och så får du väl sitta där och försöka lista ut vad det kan betyda.
Citera
2019-11-08, 14:48
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smallshoes
Om du har bibliotekskort och din personliga kod så kan du logga in på appen "pressreader", finns en liten ikon nere till höger (bredvid typ googleinloggning) som skall symbolisera det kortet. Där finns alla tidningar att läsa utan att behöva betala för betalväggen, plus en hel del magasin.

Tack.
Citera
2019-11-08, 14:51
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Vad har hänt med hennes Lidingövilla bor det någon där eller står den tom?

Hon skulle väl "flytta ut till jul"?
Citera
2019-11-08, 14:58
Medlem
Il.Malizias avatar
Intressant reportage i SvD Näringsliv idag. Extra intressant att Isabella bekräftar det som sägs.
https://www.svd.se/var-anstalld-av-lowengrip-varsta-tiden-i-mitt-liv
Citera
2019-11-08, 15:01
Medlem
submariners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Ni har fel när ni påstår att Isabella är slut. Media kan inte krossa henne. Hon kan inte frysas ut av kändisar eller affärsvärlden. Med Erik som sin partner så kommer folk fortsätta med henne. Han är värd över 22 miljarder. Mängder bor i hans fastigheter, bor i lägenheter och hyr lokaler och bor på hans hotell. Många har avbetalningar hos Collector osv. Hon är som Eriks partner okrossbar. Hon kan slänga folk under bussen. Hon bryr sig inte om vad SvD skriver.

Hej,

Tror du missar en liten detalj... Isabella jobbar i en bransch som är 100% beroende av förtroende kopplat till sin person. Och är det något grävande journalister kan åstadkomma så är det att påverka personliga varumärken.

Isabella har inga produkter som är unika, de är mycket beroende av ett starkt varumärke. Och hennes personliga varumärke kan hamna i källaren illa kvickt.
Vem hon sedan suger av och vad han är god för spelar mindre roll

Dagens Analys och Artikel från SvD Näringsliv
Senast redigerad av submariner 2019-11-08 kl. 15:17.
Citera
2019-11-08, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
Hej,

Tror du missar en liten detalj... Isabella jobbar i en bransch som är 100% beroende av förtroende kopplat till sin person. Och är det något grävande journalister kan åstadkomma så är det att påverka personliga varumärken.

Isabella har inga produkter som är unika, de är mycket beroende av ett starkt varumärke. Och henner personliga varumärke kan hamna i källaren illa kvickt. Vem hon sedan suger av och vad han är god för spelar mindre roll

Dagens Artikel och Analys från SvD Näringsliv

Tack! Äntligen någon som kan tänka.
Citera
2019-11-08, 15:09
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Il.Malizia
Intressant reportage i SvD Näringsliv idag. Extra intressant att Isabella bekräftar det som sägs.
https://www.svd.se/var-anstalld-av-lowengrip-varsta-tiden-i-mitt-liv

Inte för att vara den, men vi har ju diskuterat just den där artikeln sen igår kväll
Citera
2019-11-08, 15:14
Medlem
Il.Malizias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Inte för att vara den, men vi har ju diskuterat just den där artikeln sen igår kväll
Nu är du den.
Citera
2019-11-08, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Hon skulle väl "flytta ut till jul"?

Kan man verkligen lita på vad hon säger..?

Bor hon inte hos någon snubbe i Göteborg just nu och då måste villan rimligtvis stå tom.
Citera
2019-11-08, 15:36
Medlem
KuReLuBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
Hej,

Isabella har inga produkter som är unika, de är mycket beroende av ett starkt varumärke. Och hennes personliga varumärke kan hamna i källaren illa kvickt.
Vem hon sedan suger av och vad han är god för spelar mindre roll

Dagens Analys och Artikel från SvD Näringsliv

Vad är det som säger att hon måste fortsätta med sitt kladd eller sitt varumärke? Är väl superenkelt att ge henne ett trofé jobb på något av Balles kontor. I förlängningen en utåt sett chefsroll med där hon är under uppsyn och kan fortsätta lajva framgångsrik affärskvinna.

Är väl självklart att det har med Balle att göra. Med honom är möjligheterna oändliga. Kladdet och bloggandet är i sammanhanget trams som hon lätt kan stänga ner. Nej Bella kommer garanterat landa på fötterna OM hon får till det med Balle. Annars är det slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in