2019-11-08, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Ja, han hadde ingen skikkelig plan B, han planla å improvisere ut fra hva slags falske krav som ville dukke opp.

Det er flere ting som ikke stemmer i Sloraveien. Etter at teaterbesøket ble kjent, tenker jeg at det er noe med klærne hun hadde på i teateret. Kanskje også klærne han hadde på. Enten mangler noen av klærne, hennes og også hans, de kan være vasket eller de kan bære usynlige spor etter drapet som har blitt avslørt under rettsmedisinske undersøkelser.

Også arrangering og rigging av åsted vil bære spor etter den som plantet sporene.

Og jeg tror ikke at AEH ble drept i hjemmet. Hun ble drept før hun kom hjem. Men, det finnes spor i huset som viser at hun faktisk er blitt drept. Disse sporene har ikke AEH tatt inn i huset selv, det er GM som har stått for den biten, tatt eiendeler eller gjenstander som naturlig hører hjemme i huset, inn i boligen etter at AEH ble drept, og disse eiendelene og gjenstandene bærer usynlige spor fra drapshandlingen.

Edit
Først og fremst klær og personlige eiendeler hun hadde i teateret, og som måtte plasseres inne i huset for å skape illusjonen om at hun kom levende og frisk hjem etter teaterbesøket. Politiets undersøkelser viser at noen av disse personlige eiendelene bærer spor etter drapshandlingen. Svært avslørende.

Hvorfor i alle dager daterer du linkene dine med dagens dato? Du skaper et inntrykk at at Nettavisen har en artikkel i dag, om Hagens besøk hos naboen. Og det stemmer ikke.
Tack for korrigering! Jeg trodde at det var en ny artikkel.
Citera
2019-11-08, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villmorell
Jeg regner med at politiet har passet hennes?
Det har jeg ikke lest noe om. Tenker du ev på en ev mulighet for at AE hadde passet sitt med seg og at hun levende reiste til et annet land (enten alene eller sammen med noen (frivillig) eller som gissel)?
Citera
2019-11-08, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruCarlsberg
Hva?! Jeg synes at det er flott at brukeren skriver på svensk. Jeg skulle ønske at jeg kunne skrive på svensk.

Er det ikke typisk, at hvis man går mot strømmen så blir man mistenkt for å ha en agenda?

Jøss, FruCarlsberg viser muskler! Den var ny
Citera
2019-11-08, 00:43
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa

Citera
2019-11-08, 00:45
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Niffy

Oj, oj oj! Snart kommer noen og blir vred over smilefjesene. Uffda!

Når blir neste nyhet publisert tror dere? På nyttårsaften?

Jeg skal bli nesten usynlig igjen en stund. Det trengs pause fra meg, for dere.

Är det godkänt att publicera på google-translate-svenska här på Flashback?

Jag kanske kommer tillbaka när det finns några nya detaljer att diskutera.

Jeg tager en lille øl til medicinsk brug.
Senast redigerad av FruCarlsberg 2019-11-08 kl. 01:05.
Citera
2019-11-08, 01:04
Medlem
Villmorells avatar
Citat:
Det har jeg ikke lest noe om. Tenker du ev på en ev mulighet for at AE hadde passet sitt med seg og at hun levende reiste til et annet land (enten alene eller sammen med noen (frivillig) eller som gissel)?

Jeg sier ikke at jeg tror det er sånn
Men om vi parkerer alle ryktene har vi ikke stort
Vi vet i grunnen ikke annet enn hva politiet tror kan ha
hendt og at hun er sporløst forsvunnet
Hun KAN selvfølgelig ha blitt hentet av noen og fraktet til Gardermoen. Hun ble aldri etterlyst. Politiet holdt jo forsvinningen hemmelig i ti uker. Og ingen ville vel sett henne på f eks Gardermoen. Eller sett etter henne. Hun var jo kidnappet.
Hvis hun hadde bedt om skilsmisse og han reagerte på en måte som gjorde henne redd. F eks.

Hun kan vel ha planlagt å stikke og plutselig fikk bråhast

Alt han muligens har rigget, kan vel hun ha rigget?
Ja alene eller sammen med noen.
Det er vel ingen umulighet at hun er smart?
Citera
2019-11-08, 01:17
Medlem
Citat:
Hun KAN selvfølgelig ha blitt hentet av noen og fraktet til Gardermoen. Hun ble aldri etterlyst. Politiet holdt jo forsvinningen hemmelig i ti uker. Og ingen ville vel sett henne på f eks Gardermoen. Eller sett etter henne. Hun var jo kidnappet.
Hvis hun hadde bedt om skilsmisse og han reagerte på en måte som gjorde henne redd. F eks.

Du har rett i at det finnes en ev mulighet for at det kan ha vært slik som du skriver. Jeg synes at det er interessant med nye teorier som bl.a. det du skriver.

Jeg kjenner ikke detaljene i det første varselet som det fortelles om her:
"21. mai 2019. Klokken 16.06 sendte Øst politidistrikt ut et distriktsvarsel via politiets alarm- og varslingssystem. Bakgrunnen for varslet var «Kidnapping Fjellhamar»."
https://www.aftenposten.no/norge/i/Jo74Qb/samme-dag-som-anne-elisabeth-hagen-ble-meldt-savnet-tok-politiet-seg-inn-i-boligen

Her står det mer om det:
"Etterforskningsledelsen i Øst politidistrikt har tidligere uttalt at grenseovergangene ikke ble varslet da Anne-Elisabeth Hagen ble meldt savnet, men dokumenter Aftenposten har fått innsyn i, viser at alarmen gikk i store deler av Sør- og Østlandet onsdag 31. oktober klokken 16.06."
https://www.aftenposten.no/norge/i/1klXEe/forsvinningssaken-kl-1606-gikk-alarmen-da-ble-grensene-varslet-om-kidnapping-fjellhamar
Citera
2019-11-08, 01:24
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:

Och sunda språkpreferenser...

Att AE ev. dödats i sina teaterbesökskläder är en kritisk punkt, Blåklint har rätt i det också.
Citera
2019-11-08, 01:30
Medlem
kugutts avatar
Citat:

Så du tror hun er på Gardermoen fortsatt? Eller at hun dro avsted med solbriller og falskt pass liksom? Denne tråden begynner å bli helt surrealistisk.
Citera
2019-11-08, 01:32
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Du har rett i at det finnes en ev mulighet for at det kan ha vært slik som du skriver. Jeg synes at det er interessant med nye teorier som bl.a. det du skriver.

Jeg kjenner ikke detaljene i det første varselet som det fortelles om her:
"21. mai 2019. Klokken 16.06 sendte Øst politidistrikt ut et distriktsvarsel via politiets alarm- og varslingssystem. Bakgrunnen for varslet var «Kidnapping Fjellhamar»."
https://www.aftenposten.no/norge/i/Jo74Qb/samme-dag-som-anne-elisabeth-hagen-ble-meldt-savnet-tok-politiet-seg-inn-i-boligen

Her står det mer om det:
"Etterforskningsledelsen i Øst politidistrikt har tidligere uttalt at grenseovergangene ikke ble varslet da Anne-Elisabeth Hagen ble meldt savnet, men dokumenter Aftenposten har fått innsyn i, viser at alarmen gikk i store deler av Sør- og Østlandet onsdag 31. oktober klokken 16.06."
https://www.aftenposten.no/norge/i/1klXEe/forsvinningssaken-kl-1606-gikk-alarmen-da-ble-grensene-varslet-om-kidnapping-fjellhamar

Så pass så hade väl till o med Karl Xii hunnit slinka igenom. Levande.

Gamm*l Dansk är för medicinskt bruk. Öl är för trevnaden.

Det är så tyst. När ska den stora bocken brøske vakna?
Citera
2019-11-08, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Så pass så hade väl till o med Karl Xii hunnit slinka igenom. Levande.

Gamm*l Dansk är för medicinskt bruk. Öl är för trevnaden.

Det är så tyst. När ska den stora bocken brøske vakna?

Tack för korrigering av medicinsk användning av drycker! :-) Jag är rädd att det blir tyst från Brøske tills det lossnar på nyårsafton.
https://www.youtube.com/watch?v=wHZ3n1wWZHo

"31.10.19. Politiet satser på å løse saken før nyttårsrakettene sendes opp"
https://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/i/OpXQ6A/politiet-satser-paa-aa-loese-saken-foer-nyttaarsrakettene-sendes-opp-det-er-et-haarete-maal-inge-d-h anssen
Senast redigerad av FruCarlsberg 2019-11-08 kl. 01:56.
Citera
2019-11-08, 01:53
Medlem
Villmorells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Så du tror hun er på Gardermoen fortsatt? Eller at hun dro avsted med solbriller og falskt pass liksom? Denne tråden begynner å bli helt surrealistisk.

Hvorfor skulle jeg tro at hun er på Gardermoen?
Denne saken ER SURREALISTISK fra begynnelsen av
Hvor har jeg sagt at hun hadde solbriller og falsk pass?
Det er du som dikter her
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in