Citat:
Ursprungligen postat av
TaxenSixten
I så fall var han tvungen att klä av henne. Eller kan han ha missat det? Inte lätt att göra med en död person. Måste ju ha skett på någon säker plats dessutom. Var? Vännerna på teatern kunde väl svara på vad hon hade på sig.
Du är klippa kornblomst. GW släng dig i väggen.

Ja, jeg tror det er omtrent slik det har skjedd.
Drapet var planlagt. Men hvor nøyaktig og grundig planene har vært, er vanskelig å si. Jeg vil tro at han må ha forstått at alle klærne hennes og personlige eiendeler hun hadde med seg, måtte bli med hjem igjen. Jeg tror kanskje at han planlegger frem til et visst punkt, og så improviserer han derfra. Og da kan det skje forskjellige uhell.
Men det er vanskelig å begå den perfekte forbrytelse. Jeg tror han har gjort flere feil underveis, og at de vil felle han til slutt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sosialisten
Nå gjør du jo forferdelig lite annet enn å gjenta det du allerede har påstått, uten å ta ta til deg det jeg har poengtert. Minimum å forvente burde jo være at du klarer å svare på problemstillingene jeg trekker frem, hvis du ikke evner det så er det jo ikke all verdens fornuft i deg og videre diskusjon er meningsløs.
Når det gjelder resten av påstandene dine, hadde politiet funnet såkalt "fellende indisier" på klærne som AEH brukte i teateret så er det svært lite sannsynlig at TH hadde vært en fri mann nå.
Jeg har ingen svarplikt overfor deg. Og jeg svarer på det som jeg synes er interessant selv. Akkurat det tror jeg flere med fordel kunne gjøre i denne tråden.
Jeg har hverken tid til, eller interesse av, å forfølge meningsløse digresjoner, eller å forveksle dekkhistorien med virkeligheten.