2019-11-07, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Nest siste livstegn kan være mye rart, kanskje AEH logget inn med kodebrikke for å sjekke skatteligningen til TH, noe ingen her tør gjøre med AEH.

Tull, ikke i en sak som dette. Logikken rundt livstegnene er ikke så forferdelig komplisert. Enten så snakker politiet sant, livstegnet 0914 er bankers og derfor har de også tillit til livstegnet tidligere samme morgen, eller så har ikke politiet tillit og det handler bare om måten saken fremstilles på i media, hvis det er sistnevnte så jobber politiet seg bakover i tid for å finne siste sikre livstegn og jobber utifra det.
Citera
2019-11-07, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sosialisten
Tull, ikke i en sak som dette. Logikken rundt livstegnene er ikke så forferdelig komplisert. Enten så snakker politiet sant, livstegnet 0914 er bankers og derfor har de også tillit til livstegnet tidligere samme morgen, eller så har ikke politiet tillit og det handler bare om måten saken fremstilles på i media, hvis det er sistnevnte så jobber politiet seg bakover i tid for å finne siste sikre livstegn og jobber utifra det.

Du vet vel det at ingenting er bankers før bevisene er lagt fram, så hvor er bevisene som har overbevist deg ?
Citera
2019-11-07, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Du vet vel det at ingenting er bankers før bevisene er lagt fram, så hvor er bevisene som har overbevist deg ?

Bevisene for hva da ?
Citera
2019-11-07, 22:58
Medlem
Citat:
Bevisene for hva da ?

Er du nedsnødd ?
Citera
2019-11-07, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
I så fall var han tvungen att klä av henne. Eller kan han ha missat det? Inte lätt att göra med en död person. Måste ju ha skett på någon säker plats dessutom. Var? Vännerna på teatern kunde väl svara på vad hon hade på sig.
Du är klippa kornblomst. GW släng dig i väggen.

Ja, jeg tror det er omtrent slik det har skjedd.

Drapet var planlagt. Men hvor nøyaktig og grundig planene har vært, er vanskelig å si. Jeg vil tro at han må ha forstått at alle klærne hennes og personlige eiendeler hun hadde med seg, måtte bli med hjem igjen. Jeg tror kanskje at han planlegger frem til et visst punkt, og så improviserer han derfra. Og da kan det skje forskjellige uhell.

Men det er vanskelig å begå den perfekte forbrytelse. Jeg tror han har gjort flere feil underveis, og at de vil felle han til slutt.

Citat:
Nå gjør du jo forferdelig lite annet enn å gjenta det du allerede har påstått, uten å ta ta til deg det jeg har poengtert. Minimum å forvente burde jo være at du klarer å svare på problemstillingene jeg trekker frem, hvis du ikke evner det så er det jo ikke all verdens fornuft i deg og videre diskusjon er meningsløs.

Når det gjelder resten av påstandene dine, hadde politiet funnet såkalt "fellende indisier" på klærne som AEH brukte i teateret så er det svært lite sannsynlig at TH hadde vært en fri mann nå.

Jeg har ingen svarplikt overfor deg. Og jeg svarer på det som jeg synes er interessant selv. Akkurat det tror jeg flere med fordel kunne gjøre i denne tråden.

Jeg har hverken tid til, eller interesse av, å forfølge meningsløse digresjoner, eller å forveksle dekkhistorien med virkeligheten.
Senast redigerad av kornblomst 2019-11-07 kl. 23:03. Anledning: skrivefeil
Citera
2019-11-07, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Ja, jeg tror det er omtrent slik det har skjedd.

Drapet var planlagt. Men hvor nøyaktig og grundig planene har vært, er vanskelig å si. Jeg vil tro at han må ha forstått at alle klærne hennes og personlige eiendeler hun hadde med seg, måtte bli med hjem igjen. Jeg tror kanskje at han planlegger frem til et visst punkt, og så improviserer han derfra. Og da kan det skje forskjellige uhell.

Men det er vanskelig å begå den perfekte forbrytelse. Jeg tror han har gjort flere feil underveis, og at de vil felle han til slutt.

Jeg har ingen svarplikt overfor deg. Og jeg svarer på det som jeg synes er interessant selv. Akkurat det tror jeg flere med fordel kunne gjøre i denne tråden.

Jeg har hverken tid til, eller interesse av, å forfølge meningsløse digresjoner, eller å forveksle dekkhistorien med virkeligheten.

Forslaget ditt er fjas, og i all den tid du ikke evner å forsvare det med annet enn en gjentakelse så antar jeg jo at du også forstår det. For å gjøre det interessant så kan vi vedde om en flaske whisky.
Citera
2019-11-08, 00:03
Medlem
Villmorells avatar
Politiet har vel ikke noe drapsbevis like lite som de har noe livsbevis. Alt vi vet er hva politiet sier de tror
Og at Anne Elisabeth er borte
Forsvunnet
Citera
2019-11-08, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det är inte riktigt detsamma. Polisen har AE: s mobiltelefon, och kommer sannolikt att avslöja om det har gjorts.

Hva er DIN agenda her inne? En nordmann som skriver på svensk just for fun og på tross av hundrevis av innlegg ikke har kommet med en eneste troverdig teori. Har du en grunn til å forsvare TH, eller elsker du bare å virvle opp støv?
Citera
2019-11-08, 00:14
Medlem
Det kan ev ha vært mange som var med på denne forbrytelsen og ev noen av de visste ev ikke hva de var med på (hvis f.eks mennene utenfor Futurum hadde fått i oppdrag å spasere i det området og hvis feks føreren av den grå bilen hadde fått i oppdrag å kjøre den strekningen). Og at disse ev oppdragene ev ble gitt kun for å villede etterforskerne.
Den/de GM som overfalt og tok med seg AE, kan ev ha kommet til boligen ca på samme tid som den grå bilen kjørte i området, men den/de kan ev ha kommet fra en annen kant og den/de kan ev ha benyttet et annet transportmiddel (altså ikke den grå bilen som ble sett av et vitne) under bortføringen av AE.

Den parkeringsplassen som er et lite stykke unna der et vitne hadde sett en fisker med telelinse ved Langvannet; er det mye trafikk på morgenen av biler og av folk til fots og på sykkel akkurat der den parkeringsplassen er? Kan overfallet ev ha skjedd der, hvis AE gikk på tur der etter 9:14-samtalen?

Her er bilde av den parkeringsplassen jeg mener. Hvor kommer man om man kjører videre opp den veien (jeg mener videre der veien fortsetter etter den veistumpen som er litt under midten av bildet i høyre kant av bildet)?
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/l1o81y/nytt-vitne-i-loerenskog-saa-mystiske-menn-med-fiskestang-og-telelinse
Senast redigerad av FruCarlsberg 2019-11-08 kl. 00:44.
Citera
2019-11-08, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Hva er DIN agenda her inne? En nordmann som skriver på svensk just for fun og på tross av hundrevis av innlegg ikke har kommet med en eneste troverdig teori. Har du en grunn til å forsvare TH, eller elsker du bare å virvle opp støv?
Hva?! Jeg synes at det er flott at brukeren skriver på svensk. Jeg skulle ønske at jeg kunne skrive på svensk.

Er det ikke typisk, at hvis man går mot strømmen så blir man mistenkt for å ha en agenda?
Citera
2019-11-08, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Interessant..manipulering av lyd. Kan det være slik 9.14 samtalen ble til?

Når det gjelder livsbevis, er det bare å filme AEH med en avis hvor dato er synlig. Datoen bør helst være fra etter forsvinningstidspunktet.

Jeg mente at man ikke kan stole blindt på et ev livsbevis som motparten ev kommer til å sende, i tilfelle dette "beviset" er manipulert fram på en slik måte at det ikke kan avsløres at det er falskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det är inte riktigt detsamma. Polisen har AE: s mobiltelefon, och kommer sannolikt att avslöja om det har gjorts.
Du har rett!
Citera
2019-11-08, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T.Hagen
Kan du være grei å ikke poste alle disse gamle linkene til avisartikler? Dette er jo artikler som vi har lest !!! Du kveler ned siden med masse linker. Når du ikke har noen kommentar til linkene du legger ut, så blir det helt meningsløst og kvelende.
Ok. Tack for tilbakemelding! Jeg misforsto og trodde at det var en ny artikkel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in