2019-11-07, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruCarlsberg
Hvor mye større tidsvindu tenker du på? Nest siste livstegn var tidligere samme morgen.
"– Hva kan dere si om nest siste sikre livstegn fra Anne-Elisabeth Hagen?
– Vi ønsker ikke å kommentere dette noe nærmere enn å bekrefte at dette er tidligere samme morgen 31. oktober i fjor, svarer Brøske."
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/0n0Ln0/ringte-til-anne-elisabeth-hagen-klokken-0948-stusset-over-at-han-ikke-fikk-svar

"– Hvor sikre er dere på at 09.14 er siste sikre livstegn fra henne?
I vår hovedteori forholder vi oss til at telefonsamtalen 09.14 er siste kjente livstegn. Det er imidlertid med dette som med mye annet – frem til hendelsesforløpet er klarlagt, skal vi være varsomme med å være helt bastante i våre konklusjoner, svarer Brøske."

Siste kjente livstegn og ikke siste sikre livstegn.

Nest siste livstegn kan være mye rart, kanskje AEH logget inn med kodebrikke for å sjekke skatteligningen til TH, noe ingen her tør gjøre med AEH.
Citera
2019-11-07, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Nest siste livstegn kan være mye rart, kanskje AEH logget inn med kodebrikke for å sjekke skatteligningen til TH, noe ingen her tør gjøre med AEH.

Hvorfor skal ingen våge det? Hun eier vel fint lite, har det blitt stadfestet. Er vel samme tallene i år som i fjor vil jeg tro?
Citera
2019-11-07, 19:14
Medlem
Villmorells avatar
Jeg regner med at politiet har passet hennes?
Citera
2019-11-07, 19:17
Medlem
Raka blakk:

Inntekt: 272 995
Formue: 171 998
Beregnet skatt: 55 773
Citera
2019-11-07, 19:19
Medlem
Citat:
Raka blakk:

Inntekt: 272 995
Formue: 171 998
Beregnet skatt: 55 773

Dette er sjokkerende. Minstepensjon? Før hun fikk det må hun ha vært uten noe, og var nødt til å spørre om lommepenger fra sin mann kanskje?

Edit:’Noe høyere enn minstepensjon ser jeg.
Senast redigerad av agvvv 2019-11-07 kl. 19:26.
Citera
2019-11-07, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Dette er sjokkerende. Minstepensjon? Før hun fikk det må hun ha vært uten noe, og var nødt til å spørre om lommepenger fra sin mann kanskje?

Edit:’Noe høyere enn minstepensjon ser jeg.

Minstepensjon er 172 711 kroner
Kantinelønn Futurum 100 000 kr
+ rente på innskudd 284 kroner ????
Sum 272 995
Senast redigerad av Gassa 2019-11-07 kl. 19:42.
Citera
2019-11-07, 19:42
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Ja, han hadde ingen skikkelig plan B, han planla å improvisere ut fra hva slags falske krav som ville dukke opp.

Det er flere ting som ikke stemmer i Sloraveien. Etter at teaterbesøket ble kjent, tenker jeg at det er noe med klærne hun hadde på i teateret. Kanskje også klærne han hadde på. Enten mangler noen av klærne, hennes og også hans, de kan være vasket eller de kan bære usynlige spor etter drapet som har blitt avslørt under rettsmedisinske undersøkelser.

Også arrangering og rigging av åsted vil bære spor etter den som plantet sporene.

Og jeg tror ikke at AEH ble drept i hjemmet. Hun ble drept før hun kom hjem. Men, det finnes spor i huset som viser at hun faktisk er blitt drept. Disse sporene har ikke AEH tatt inn i huset selv, det er GM som har stått for den biten, tatt eiendeler eller gjenstander som naturlig hører hjemme i huset, inn i boligen etter at AEH ble drept, og disse eiendelene og gjenstandene bærer usynlige spor fra drapshandlingen.

Edit
Først og fremst klær og personlige eiendeler hun hadde i teateret, og som måtte plasseres inne i huset for å skape illusjonen om at hun kom levende og frisk hjem etter teaterbesøket. Politiets undersøkelser viser at noen av disse personlige eiendelene bærer spor etter drapshandlingen. Svært avslørende.

Hvorfor i alle dager daterer du linkene dine med dagens dato? Du skaper et inntrykk at at Nettavisen har en artikkel i dag, om Hagens besøk hos naboen. Og det stemmer ikke.
I så fall var han tvungen att klä av henne. Eller kan han ha missat det? Inte lätt att göra med en död person. Måste ju ha skett på någon säker plats dessutom. Var? Vännerna på teatern kunde väl svara på vad hon hade på sig.
Du är klippa kornblomst. GW släng dig i väggen.
Citera
2019-11-07, 19:43
Medlem
Citat:
Minstepensjon er 172 711 kroner
Kantinelønn Futurum 100 000 kr
+ rente på innskudd 284 kroner ????
Sum 272 711

Kan formue være eiendommen på Gjøvik?
Citera
2019-11-07, 19:45
Medlem
Citat:
Den er vel verdt null på papiret så det er nok kontanter.
Citera
2019-11-07, 20:37
Medlem
Monsens avatar
Citat:

Summen stemmer med hyttetomt i det området.
Citera
2019-11-07, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Summen stemmer med hyttetomt i det området.
Forutsatt at AE`s areal er regulert til hytteformål.
Citera
2019-11-07, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
GM forutså ikke at politiet, og etterhvert også mediene, skulle greie å bevare en total taushet om forsvinningen hele i 10 uker. Slik at absolutt ingenting om kidnapping og løsepengekrav på 9 millioner Euro i kryptovaluta skulle lekke ut og nå frem til aktuelle kriminelle miljøer som ville ha gjort seriøse anstrengelser på å agere falske kidnappere. Til en mulig gevinst på 80 - 90 millioner NOK.

Selv etter offentliggjøringen 9. januar har noen forsøkt seg. Men da var det i grunnen for sent allerede. Det er de første dagene, de første ukene etter forsvinningen, at de falske kravene måtte ha kommet.

Jeg tror at det på klær og personlige eiendeler AEH brukte i teateret, og som ble funnet i boligen i Sloraveien, finnes spor av at hun er blitt drept. Svært avslørende og fellende indisier. Som beviser at TH lyver om hjemkomst fra teateret, og sannsynligvis også om hendelser morgenen etter, før han dro på jobb.

Hva slags motiv han har hatt, hva slags gevinst han har sett for seg ved en fingert kidnapping, det aner jeg ikke. Heller ikke hvor han har gjort av levningene av AEH.

Men jeg er ganske sikker på at TH vil bli dømt for drapet på AEH. Det vil skje, før eller senere.

Nå gjør du jo forferdelig lite annet enn å gjenta det du allerede har påstått, uten å ta ta til deg det jeg har poengtert. Minimum å forvente burde jo være at du klarer å svare på problemstillingene jeg trekker frem, hvis du ikke evner det så er det jo ikke all verdens fornuft i deg og videre diskusjon er meningsløs.

Når det gjelder resten av påstandene dine, hadde politiet funnet såkalt "fellende indisier" på klærne som AEH brukte i teateret så er det svært lite sannsynlig at TH hadde vært en fri mann nå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in