Citat:
Ursprungligen postat av
kornblomst
GM forutså ikke at politiet, og etterhvert også mediene, skulle greie å bevare en total taushet om forsvinningen hele i 10 uker. Slik at absolutt ingenting om kidnapping og løsepengekrav på 9 millioner Euro i kryptovaluta skulle lekke ut og nå frem til aktuelle kriminelle miljøer som ville ha gjort seriøse anstrengelser på å agere falske kidnappere. Til en mulig gevinst på 80 - 90 millioner NOK.
Selv etter offentliggjøringen 9. januar har noen forsøkt seg. Men da var det i grunnen for sent allerede. Det er de første dagene, de første ukene etter forsvinningen, at de falske kravene måtte ha kommet.
Jeg tror at det på klær og personlige eiendeler AEH brukte i teateret, og som ble funnet i boligen i Sloraveien, finnes spor av at hun er blitt drept. Svært avslørende og fellende indisier. Som beviser at TH lyver om hjemkomst fra teateret, og sannsynligvis også om hendelser morgenen etter, før han dro på jobb.
Hva slags motiv han har hatt, hva slags gevinst han har sett for seg ved en fingert kidnapping, det aner jeg ikke. Heller ikke hvor han har gjort av levningene av AEH.
Men jeg er ganske sikker på at TH vil bli dømt for drapet på AEH. Det vil skje, før eller senere.
Nå gjør du jo forferdelig lite annet enn å gjenta det du allerede har påstått, uten å ta ta til deg det jeg har poengtert. Minimum å forvente burde jo være at du klarer å svare på problemstillingene jeg trekker frem, hvis du ikke evner det så er det jo ikke all verdens fornuft i deg og videre diskusjon er meningsløs.
Når det gjelder resten av påstandene dine, hadde politiet funnet såkalt "fellende indisier" på klærne som AEH brukte i teateret så er det svært lite sannsynlig at TH hadde vært en fri mann nå.