2019-11-07, 13:34
Medlem
Tycker för övrigt att det kunde vara intressant att diskutera huruvida Youtube och andra aktörer stryper spridandet av filmen i fråga. Veritasgänget menar ju att Twitter håller tillbaka hashtagen kopplad till avslöjandet. Kommentarsfältet under filmer på youtube är fyllt av påståenden som att spridandet hålls nere genom att den hålls borta från "trending", manipulation av interaktioner på Youtube samt att den hålls borta från sökresultat. Är själv inte så insatt i de bakomliggande mekanismerna i denna typ av mjukvara som hanterar flödet av populära filmer, så kan inte ha någon vidare åsikt. Kan bara själv lekmannamässigt konstatera att det verkar märkligt att en video som på några timmar får 2m visningar, helt stagnerar i visningar istället för att exponentiellt växa vidare.
Citera
2019-11-07, 13:56
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poolservice
Ja visst, men hör ju inte till det vanliga att denna typ av info med faktisk substans kommer fram i ljuset.

Ang vem som skyddas verkar det ju finnas många, utöver Clinton och Epstein, med ett intresse av att informationen inte kommer ut.

Precis, det är nog väldigt många högdjur som finns på Epsteins filmer.

Citat:
Ursprungligen postat av poolservice
Tycker för övrigt att det kunde vara intressant att diskutera huruvida Youtube och andra aktörer stryper spridandet av filmen i fråga. Veritasgänget menar ju att Twitter håller tillbaka hashtagen kopplad till avslöjandet. Kommentarsfältet under filmer på youtube är fyllt av påståenden som att spridandet hålls nere genom att den hålls borta från "trending", manipulation av interaktioner på Youtube samt att den hålls borta från sökresultat. Är själv inte så insatt i de bakomliggande mekanismerna i denna typ av mjukvara som hanterar flödet av populära filmer, så kan inte ha någon vidare åsikt. Kan bara själv lekmannamässigt konstatera att det verkar märkligt att en video som på några timmar får 2m visningar, helt stagnerar i visningar istället för att exponentiellt växa vidare.

Då är det ju viktigt att man länkar detta till vänner och bekanta och talar om det med alla man kan tänkas. Se till att ta varje tillfälle i akt att informera så många som möjligt på det här forumet.
Citera
2019-11-07, 16:20
Medlem
AreYouBacks avatar
Medier skrev om Epstein när han häktades och satt i fängelse. Sen tog han självmord, nej han mördades, sen slutade media skriva om det. Helt tyst om Epstein. Nu kommer alltså vitnessmål i en läckt ABC video. Samtidigt som detta total igoneras, samtidigt skrivs det om en fransk skådespelerska som blivit antastad av en fransk regissör i dagens Aftonbladet. Det är helt sjukt. jag vill inte vara konspiratorisk och lämnat de flesta teorier bakom mig men detta är absolut en cover-up utan dess like. Varför skriver inte media om detta? Varför bryr sig ingen att Epstein hade brutna ben i nacken vilket hans "egen hängning" aldrig skulle kunna leda till.
Citera
2019-11-07, 17:26
Avslutad
Jag såg detta på Crowders kanal igår, visste inte vilka Project Veritas är men det är uppenbart att ABC höll peddokräken om ryggen när de fortfarande vägrar att kommentera saken. Precis som Crowder säger finns det ingen orsak att mörka tejpen, nyheten är ju ENORM och borde vara en dröm för varenda seriös journalist på planeten.
Citera
2019-11-07, 19:21
Medlem
Allt det här var väldigt känt även på internet, så att reportrar hade informationen är inte förvånande eller ens nyheter. Kul med videon som gör det så uppebart att de mörkat det däremot.
Citera
2019-11-07, 20:01
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GR82BSTR8
Jag såg detta på Crowders kanal igår, visste inte vilka Project Veritas är men det är uppenbart att ABC höll peddokräken om ryggen när de fortfarande vägrar att kommentera saken. Precis som Crowder säger finns det ingen orsak att mörka tejpen, nyheten är ju ENORM och borde vara en dröm för varenda seriös journalist på planeten.

Chefankare och politisk korrespondent på ABC News är George Stephanopoulos, tidigare politiskt sakkunnig i president Bill Clintons stab
Senast redigerad av Sculley 2019-11-07 kl. 20:15.
Citera
2020-02-14, 21:22
Medlem
dufrianords avatar
Är det här vad ABC gjorde som ersättning? podcast serie om Jeffrey Epstein?

'Truth and Lies: Jeffrey Epstein' podcast,
2h ABC News special on Epstein and women who survived his crimes
https://abcnews.go.com/US/jeffrey-epstein-abc-news-investigation-podcast/story?id=67716998

fy inte klokt att nyhetsbolagen som ska avslöja sådant här är de som döljer det vilken korrupt värld!
Citera
2020-02-15, 08:06
Medlem
Nixters avatar
Biden har en egen ö precis bredvid Epstein's I Västindien.
Det är en gammal ubåtsbas i berget, många högdjur i USA har skaffat sig dessa ubåtsbaser och man pratar om smuggling och annat.

Följ George Webb, kanske den bästa grävande journalisten i USA just nu: https://youtu.be/PXuVuJ5lS1M
Citera
2020-02-15, 11:14
Medlem
De första judiska kolonierna/staterna var väl det som blev bankparadisen i västindien? Många pirater var judar och därför var de i området och kom på att skapa bankparadis för världens alla kriminella och skattesmitare och få makten över dem på det sättet och narcissistiskt berika sig själv på andras bekostnad tex Captain Morgan som idag har en egen Rom var väl jude? - Eller har jag fel? Är jag Flashbacks-tokig? Epstein hade en egen ö med egna lagar. I Lolita Express i luftrummet gäller väl internationella lagar och där är det väl fullt lagligt att knulla minderåriga? Precis som inom Islams lag Sharia. - Men det är även lagligt att smygfilma knullande politiker i Lolita Express. - Eller? Fina filmer Israelerna sitter med idag. "man kan göra vadsomhelst bara det är lagligt" som Aschberg sa. Sovjetunionen höll också med dessa "honeytraps" och EXPO hackar Flashback för att leta efter chefer, journalister, byråkrater och få makten över dem. Taktiken är en gammal kulturell tradition.

Tänk om Hillary Clinton blivit president! - Jesus Christ säger jag bara.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2020-02-15 kl. 11:42.
Citera
2020-02-15, 15:41
Medlem
ArgusOnes avatar
Trots att det läckt fram en hel del skit om Epstein, tycker jag nog att det är märkligt hur pass tyst det varit kring hans förehavanden. Vore man konspiratorisk, så hade man kunnat gissa på en samordnad tystnadskultur.
Citera
2020-02-16, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Trots att det läckt fram en hel del skit om Epstein, tycker jag nog att det är märkligt hur pass tyst det varit kring hans förehavanden. Vore man konspiratorisk, så hade man kunnat gissa på en samordnad tystnadskultur.

Givetvis är det tyst. Vi vet alla varför. - Den intressanta psykologin är att börja förstå vårt eget beteende. Varför har vi formats till mähän och av vem och varför? Dundera på hur kan JAG bli starkare. Om DU mår bra så mår andra omkring dig bra. Om DU mår dåligt mår andra omkring dig dåligt. Därför är din viktigaste uppgft i livet att se till att du själv mår bra. - Alltså. - Gå och träna och städa ditt rum. Bli rak i ryggen. Om du däremot är narcisstist så mår du bra av att andra mår dåligt omkring dig för du får makten ÖVER dem. Du tar deras energi.
Citera
2020-08-01, 16:38
Avslutad
Och alla dom som säger att Peddowood bara är konspirationer, vilket skitsnack! Tror de högsta skådespelarna vet hur det gick till på den där ön och säkert flera platser i och utanför USA.

Som Robin Williams sa i en intervju om hemligmakeriet i peddowood: https://youtu.be/IKM7EciKsyQ

Han talar om hur Mel Gibson försökte säga åt högt uppsatta skådespelare bl.a att dom skulle sluta med allt skit med barn och annat.. Sen blev han plötsligt portad ifrån Hollywood.

Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist

Tänk om Hillary Clinton blivit president! - Jesus Christ säger jag bara.

Du vet väl om att även Trump har besökt ön?
Senast redigerad av Gosif 2020-08-01 kl. 16:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in