2019-11-07, 08:49
Medlem
Jag undrar varför finns det inre chattar längre. brukade vara på everyday chatten och aftonbladet hade en stor chatt!
Citera
2019-11-07, 08:51
Bannlyst
Vad ska man med det till när det finns Facebook?
Citera
2019-11-07, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
Vad ska man med det till när det finns Facebook?

Man kanske vill vara anonym?
Citera
2019-11-07, 09:16
Medlem
Biggedys avatar
För att det rörde sig jävligt skumma typer: pedofiler, gubbar som vill känna på pojkstjärtar på chatten. Kommer ihåg man satt på Funplanet och ville spela spel. Då kommer Gunnar in och frågar om man har en bild på sig.
Citera
2019-11-07, 09:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
För att det rörde sig jävligt skumma typer: pedofiler, gubbar som vill känna på pojkstjärtar på chatten. Kommer ihåg man satt på Funplanet och ville spela spel. Då kommer Gunnar in och frågar om man har en bild på sig.
Jag nickade faktiskt Gunnar en gång på just Funplanet när jag försökte få nakenbilder från småflickor & pojkar
Citera
2019-11-07, 09:43
Medlem
NewsFlashss avatar
Citat:

Idag sitter Gunnar i spel som Star Stable och groomar till sina offer.

Inget har förändrats mer än att de öppna regulära chattarna har försvunnit.
Det är metoden "syns inte, finns inte" som har använts här, precis som inom prostitutionsområdet.
Citera
2019-11-07, 09:50
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
Jag nickade faktiskt Gunnar en gång på just Funplanet när jag försökte få nakenbilder från småflickor & pojkar

Jag vill ha tillbaka mina bilder och min oskuld 😅 skämt å sido, jag tyckte det var rätt spännande när man var i tidiga tonåren. Nu ser jag inte någon funktion med en anonym chatt.
Citera
2019-11-07, 10:14
Medlem
Demetrioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Jag undrar varför finns det inre chattar längre. brukade vara på everyday chatten och aftonbladet hade en stor chatt!
Det var redan en liknande tråd
(FB) Svensk chat?
/Mod kan väl sammanfoga
Citera
2019-11-07, 10:32
Bannlyst
Finns tonvis med Discords bara välja och vraka.
Citera
2019-11-07, 10:35
Medlem
Citat:

Haha beskriver helt mina tankar när jag blickar tillbaka!
Citera
2019-11-07, 18:51
Medlem
Det var roligt med chattar. Träffade en söt kille på en chatt. Han sa vad han hette och nu har jag sökt på hans på facebook och han var verkligen snygg
Citera
2019-11-07, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Det var roligt med chattar. Träffade en söt kille på en chatt. Han sa vad han hette och nu har jag sökt på hans på facebook och han var verkligen snygg
Nej det var han inte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in