Citat:
Ursprungligen postat av
Antialles
Wordwarrior jag känner inte dig men jag utgår ifrån att du, precis som jag, aldrig någonsin skulle besöka en eskort om ens 10% av det som feministerna påstod skulle stämma?
Vad fan tror de om oss, att vi är några jävla sadister som njuter av att plåga utsatta kvinnor?
Herregud alltså varför är svenska kvinnor så jävla rubbade, är det på grund av att den svenske mannen generellt sett är så vek eller vad beror det på egentligen?

1) The dirty secret är att inget av det som feministerna säger är hemskt är en big deal för kvinnor.
2) Till exempel,
a) att ha sex med nån du inte gillar - no big deal.
b) att ha sex med 10 män du inte gillar - no big deal.
c) att bli tvingad att ha sex med en massa män - lol
3) En bra tumregel är att när en kvinna säger att något är hemskt då är det nåt som hon själv tänder på.
a) Till exempel 100% av kvinnorna som tjatar om trafficking tänder på det själva.
b) Samma sak med trenden om "pojkvänner som lurar sina flickvänner till att sälja sex" - ren porr för kvinnor.
4) Så om en kvinna drar upp "sadistiska män som x-y-z" - då vet du vad hon gnuggar bävern till på kvällarna.
a) Ett annat exempel är personen som drog upp killar i träningsbyxor och guldkedjor som spelar Xbox -> det är hennes fantasi.