2019-11-06, 20:35
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nä, men du snurrar till allting så förbannat. Jag har klart och tydligt skrivit vad jag menar och ändå förvränger du det till något helt obegripligt. Orka.

Du har medgivit att du är för ett elitistiskt tankesätt, en elit vet bäst och ska därför ta bort individens rätt att fatta egna beslut. Djupt antidemokratisk syn så i grunden förespråkar du diktatur även om du förmodligen inte har insett det själv än.
Citera
2019-11-06, 20:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Och du påstår att du har statistik som jag fortfarande inte sett.
Jag förstår vad du säger, men faktum är att om man legaliserar prostitution så blir det en annan marknad. Både antalet prostituerade från andra länder ökar, samt efterfrågan. Man behöver ju tänka på vad detta får för konsekvenser sedan. Antalet prostituerade i t.e.x Tyskland har ökat markant sedan det blev helt lagligt. Det har inte varit problemfritt i varesig Tyskland eller Nederländerna och kriminalitet kopplat till prostitution har även den ökat, vill jag minnas att jag läst.

Nu vet jag att aftonbladet är en såsseblaska, men, det finns ingen anledning att skriva en artikel fullt av lögner.
https://www.aftonbladet.se/relationer/a/p69XBj/700-000-saljs-som-sexslavar-i-europa

1) Det beror på att "trafficking" definieras som att kvinnorna åker till ett annat land och säljer sex.

a) Det betyder att en svensk tjej som åker och säljer sex i London också är "offer för trafficking".

2) Det är samma trick som med våldtäkt där feminister sätter etiketten våldtäkt på helt vanligt sex. Då kan man få fram statistik på att 1 miljon kvinnor blir våldtagna i Sverige varje år.

3) Om du frågar kvinnorna själva om de anser att de är offer för "trafficking" eller "våldtäkt" kommer 99% att säga nej och 1 % kommer att säga ja för att de hoppas få betalt.
Senast redigerad av Babianen 2019-11-06 kl. 20:40.
Citera
2019-11-06, 20:42
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det beror på att "trafficking" definieras som att kvinnorna åker till ett annat land och säljer sex. Det betyder att en svensk tjej som åker och säljer sex i London också är "offer för trafficking".

Det är sant att det finns väldigt mycket "fluff" i de internationella definitionerna av trafficking. Det krävs inte tvång överhuvudtaget, det kan räcka med att någon givit henne skjuts över en landgräns, eller köpt en tågbiljett åt henne.

Samma sak gäller ju den svenska kopplerilagen. Hyresvärden anses vara hallick om sexsäljaren sålt sex i sin egen lägenhet, taxichaffisen som tipsar om en gata där det säljs sex anses vara hallick, och så vidare. Det är ju fullständigt SJUKT vilka frihetsbegränsningar som finns på det sexuella området.

Det är t.o.m. kriminellt att ta betalt för att publik ska få se en sexuell show, alltså att göra samma saker som i en porrfilm, men på en scen. "Lagen om sexuell föreställning".

Sverige är en sjuk demokratur som bedriver moralfascism!
Senast redigerad av WordWarrior 2019-11-06 kl. 20:46.
Citera
2019-11-06, 20:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Sydsvenska dagbladet, https://www.svd.se/europas-bordell-kan-stanga

Här är man mer positiv:
https://www.svd.se/europas-bordell-kan-stanga

Citat:
I Tyskland finns det också 62 gånger fler offer för människohandel med prostituerade än i Sverige, trots att Tyskland bara har cirka tio gånger fler invånare än Sverige.

Det beror på att "människohandel" inkluderar kvinnorna som åker och säljer sex frivilligt.
Citera
2019-11-06, 20:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det är sant att det finns väldigt mycket "fluff" i de internationella definitionerna av trafficking. Det krävs inte tvång överhuvudtaget, det kan räcka med att någon givit henne skjuts över en landgräns, eller köpt en tågbiljett åt henne.

1) Och eftersom de omöjligt kan veta vilka tjejer som har fått hjälp att resa eller etablera sig i det nya landet ligger det nära till hands att de har slängt in alla utländska tjejer i statistiken som "offer för trafficking".

2) Feminister har gjort liknande saker med våldtäkt på universitet i USA där de klassade saker som våldtäkt även fast kvinnorna själva inte gjorde det.

3) Ett annat exempel är domestic violence där saker som att mannen höjer rösten eller kallar kvinnan fet nu räknas som domestic violence i statistiken (UK).

a) Då kan man ge folk intrycket att det finns "10 miljoner offer för domestic violence" när det egentligen handlar om män som vägrat ge kvinnan pengar typ.
Senast redigerad av Babianen 2019-11-06 kl. 20:52.
Citera
2019-11-06, 20:52
Avslutad
Citat:

Samma sak gäller ju den svenska kopplerilagen. Hyresvärden anses vara hallick om sexsäljaren sålt sex i sin egen lägenhet, taxichaffisen som tipsar om en gata där det säljs sex anses vara hallick, och så vidare. Det är ju fullständigt SJUKT vilka frihetsbegränsningar som finns på det sexuella området.

Det är t.o.m. kriminellt att ta betalt för att publik ska få se en sexuell show, alltså att göra samma saker som i en porrfilm, men på en scen. "Lagen om sexuell föreställning".

Sverige är en sjuk demokratur som bedriver moralfascism!

Wordwarrior jag känner inte dig men jag utgår ifrån att du, precis som jag, aldrig någonsin skulle besöka en eskort om ens 10% av det som feministerna påstod skulle stämma?

Vad fan tror de om oss, att vi är några jävla sadister som njuter av att plåga utsatta kvinnor?
Herregud alltså varför är svenska kvinnor så jävla rubbade, är det på grund av att den svenske mannen generellt sett är så vek eller vad beror det på egentligen?
Citera
2019-11-06, 20:53
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
2) Feminister har gjort liknande saker med våldtäkt på universitet i USA där de klassade saker som våldtäkt även fast kvinnorna själva inte gjorde det.

Vad är egentligen målet med den här sexuella hysterin, och vad är orsaken bakom det tror du? Som varande man har jag väldigt svårt att förstå den här hysterin och skräckpropagandan kring vanligt heterosexuellt sex. Vad är "the end game", så att säga?
Citera
2019-11-06, 20:55
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Wordwarrior jag känner inte dig men jag utgår ifrån att du, precis som jag, aldrig någonsin skulle besöka en eskort om ens 10% av det som feministerna påstod skulle stämma?

Självklart inte. Men nu kommer de att säga att vi inte kan veta 10 000 % säkert.

Inget i livet är helt säkert. Utom skatterna och döden. Ställde man det kravet på all mänsklig aktivitet så skulle själva livet upphöra. Undrar om feministerna blev nöjda då, för det verkar ju vara slutmålet...
Citera
2019-11-06, 20:56
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Vad fan tror de om oss, att vi är några jävla sadister som njuter av att plåga utsatta kvinnor?

Hade du njutit av att plåga utsatta kvinnor hade du inte behövt köpa sex. Då hade kvinnor flockats kring dig.
Citera
2019-11-06, 20:59
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Hade du njutit av att plåga utsatta kvinnor hade du inte behövt köpa sex. Då hade kvinnor flockats kring dig.

Det värsta är att det du säger är helt sant. Psykopater och grovt kriminella behöver inte betala för sex, och de har inte svårt att få snygga flickvänner precis... Världen är sjuk.
Citera
2019-11-06, 20:59
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Herregud alltså varför är svenska kvinnor så jävla rubbade, är det på grund av att den svenske mannen generellt sett är så vek eller vad beror det på egentligen?

1) The dirty secret är att inget av det som feministerna säger är hemskt är en big deal för kvinnor.

2) Till exempel,

a) att ha sex med nån du inte gillar - no big deal.

b) att ha sex med 10 män du inte gillar - no big deal.

c) att bli tvingad att ha sex med en massa män - lol

3) En bra tumregel är att när en kvinna säger att något är hemskt då är det nåt som hon själv tänder på.

a) Till exempel 100% av kvinnorna som tjatar om trafficking tänder på det själva.

b) Samma sak med trenden om "pojkvänner som lurar sina flickvänner till att sälja sex" - ren porr för kvinnor.

4) Så om en kvinna drar upp "sadistiska män som x-y-z" - då vet du vad hon gnuggar bävern till på kvällarna.

a) Ett annat exempel är personen som drog upp killar i träningsbyxor och guldkedjor som spelar Xbox -> det är hennes fantasi.
Citera
2019-11-06, 21:04
Avslutad
Citat:

Citat:
Självklart inte. Men nu kommer de att säga att vi inte kan veta 10 000 % säkert.

Inget i livet är helt säkert. Utom skatterna och döden. Ställde man det kravet på all mänsklig aktivitet så skulle själva livet upphöra. Undrar om feministerna blev nöjda då, för det verkar ju vara slutmålet...

Nu uppger idioterna sig själva som källa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in