2019-11-05, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Vad grundar du det på?
Salberga satt han på sist.
Har du jobbat MED honom måste du märkt olika tecken om du tänker efter. Du vet han var psykopat o ljög hejvilt?
Det kan tom hända att det kommer mera än Palme.
De samtal, (om jag ens haft några) ligger i så fall under sekretess. Han var väldigt öppen, men något palmemord har han inte berättat om.
Citera
2019-11-05, 23:19
Medlem
Citat:
Vad grundar du det på?
Salberga satt han på sist.
Har du jobbat MED honom måste du märkt olika tecken om du tänker efter. Du vet han var psykopat o ljög hejvilt?
Det kan tom hända att det kommer mera än Palme.

Vad skulle "Svartens" motiv vara till att mörda OP?
Fick han pengar av någon/några?
Agerade han helt ensam?
Varifrån fick han mordvapnet?
Citera
2019-11-05, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacMackay
De samtal, (om jag ens haft några) ligger i så fall under sekretess. Han var väldigt öppen, men något palmemord har han inte berättat om.

Nä det hade ju inte varit så bra för honom om han sagt det till ngn plit. Men han sa kanske att det var CP o att han pratade med PU?
Citera
2019-11-06, 00:06
Medlem
Jag kan tänka mig att det kan presenteras en GM på individnivå. Men då jag tror han har koppling till något större så kan helheten mörkas. Om GM kan ha en koppling till knarkspaning, polisiär-militärövning (typ kuppförsvar eller infiltration), sanktionerad spaning med åsiktsregistrering så är jag säker på att ingen mår bra av hela sanningen. Även om GM bara har en perifer koppling till ovanstående. Det finns sätt att plocka upp skit utan att smutsa ner fingrarna.
Citera
2019-11-06, 09:45
Medlem
Eurypteridas avatar
Vad på brottsplatsen är det som är mest skumt?
Polisbilen uppe på kullen som kör till trappen för att vända.
Vad är näst mest skumt?
-Hallå hur är det där uppe?
-Jävligt kallt
-Statsministern är skjuten

Ofta man ringer någon mitt i natten i februari för att man vill veta om det är kallt ute och dessutom har förstahandsinformation om att statsministern är skjuten?
Varifrån kom polisbilen?

Om man nystar i andra änden och frågar sig hur planeringen gick till uppifrån och ner.
Vem var Ronald Reagans vapendragare?
George W Bush?
Citera
2019-11-06, 15:23
Medlem
Citat:
Nä det hade ju inte varit så bra för honom om han sagt det till ngn plit. Men han sa kanske att det var CP o att han pratade med PU?
Du har en mycket speciell personfixering vid Svarten, men något argument i skuldfrågan har du inte lyckats prestera. Du är också väldigt ensam i ditt olyckliga missionerande. Det måste kännas tröstlöst.
Citera
2019-11-06, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacMackay
Du har en mycket speciell personfixering vid Svarten, men något argument i skuldfrågan har du inte lyckats prestera. Du är också väldigt ensam i ditt olyckliga missionerande. Det måste kännas tröstlöst.

Vad ska jag argumentera om mer än jag gjort?
Jag är inte alls ensam i detta.
Citera
2019-11-06, 18:34
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:

Jag ser gärna din teori i ett inlägg, jag har inte någon klar bild av den. Roligt att se vad andra tycker i helhet.
Citera
2019-11-06, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Jag ser gärna din teori i ett inlägg, jag har inte någon klar bild av den. Roligt att se vad andra tycker i helhet.

.
Senast redigerad av Cianneli 2019-11-06 kl. 19:32.
Citera
2019-11-06, 19:12
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Jag har under åren fått tillräckligt med stryk här o orkar inte skriva ihop nåt nytt längre inlägg men kan svara på frågor.

Vem sköt? På vems uppdrag? Var det en slump eller planlagt? Hur försvann GM?
Citera
2019-11-06, 19:16
Medlem
Citat:
Ett bra första steg kan ju vara att du redovisar bevis och indicier i punktform så att vi har något att värdera.
Citera
2019-11-06, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Vem sköt? På vems uppdrag? Var det en slump eller planlagt? Hur försvann GM?

.
Senast redigerad av Cianneli 2019-11-06 kl. 19:39. Anledning: Orkar inte konfronteras just nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in