Citat:
Ursprungligen postat av
Marie-Antoinette
Well, om det nu visar sig att K.L. faktiskt är helt oskyldig, så ser jag fram emot en hel del pudlar här i tråden.

Haha! Pudla?
För kännedom anser jag henne som mycket suspekt. För att öht kunna bedöma kapacitet bedöms hon via de allmänna handlingar som finns att tillgå och de är föga smickrande, nåt hon ställt till själv via att
fullständigt tappat kontrollen. Om det så gäller henne själv eller att hon supit bort barnen. I sig väldigt tragiskt. För barnen.
Hon verkar mer än lovligt störd i intervjuerna likaväl.
Däremot överlåter jag åt aktuell Fu att utröna om hon är inblandad och fortsättningsvis rätten om det leder till stämningsansökan.
Hon är fortsatt misstänkt och därav fortsatt på tapeten. Du är på Flashback, misstänkta brukar rannsakas på bas av det som finns att tillgå, gilla läget.
Ditt ständiga drama och gnäll tillför nada.
Citat:
Ursprungligen postat av
Marie-Antoinette
"Rimlig grund",
så som jag kommer ihåg Dag 1, så sa väl HOL själv att det också kunde vara någon ex-klient.
Men det eventuella spåret har slagits ner direkt av somliga här. Och det fortsätts att slå ner det.
Men vem fan har hindrat dig?
Om du arbetade mer på teserna att en fd klient är skyldig och gnällde mindre så skulle du säkert hitta nåt jättebra spår.
Lycka till.