2019-11-06, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Nope. Använd sunt förnuft: tror du att nån kvinna vill nöja sig med Bert Persson efter att ha sett Brad Pitt på film?

Jag är besviken för att kvinnor inte gör tillräckligt för män. Jag bryr mig inte om de gillar dem eller inte.

Not really.

Nope. Min pappa svek min mamma. Jag tycker att hon förtjänade det eftersom hon inte gjorde tillräckligt för sin man.

Jo du ligger på din pappas sida mot din mamma.

Hela ditt liv verkar gå ut på att straffa din mamma ?

Hur kan du göra för att gilla din mamma mer ?
Citera
2019-11-06, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Vad är problemet med det om båda vill ha sex?
Heroinister är inte direkt kända för att vara så där jättesugna på sex
Citera
2019-11-06, 14:20
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nej jag vet inte vad som menas. Vore det ett analt samlag med den prostituerade så kanske man kan jämföra det, annars, vet ej.
Inte jag heller men det görs väl för att på något sätt bevisa för dessa män att det är äckligt att bli penetrerad av en man de inte känner.
Men de belyser samtidigt att feminister, kanske ibland värre än religiösa fundamentalister, i grunden är väldigt inskränkta i sin syn på jämställdhet och sexuell läggning. Trots deras vurmande om frigörelse ifrån sitt kön och allas lika värde.
Lite ondska i det där hyckleriet, tycker jag.
Citat:
Ja kriminalisering gör det värre för dem som är i branschen. MEN, om man legaliserar så blir det en helt annan marknad, det kommer att komma hit fler kvinnor från fattigare länder för att prostituera sig i takt med att kundkretsen ökar. Man får alltså då en industri, en markant ökning av antalet prostituerade samt antalet som köper sex. Är det någonting man är beredd att ta för att legalisera så att de som i nuläget befinner sig i branschen i Sverige ska få det bättre?
Reeperbahn och Red light district i Tyskland resp Holland har så länge jag kan minnas varit kända för den überliberala atmosfär som rått där. Inte bara gällande prostitution utan även för knark och annat som ofta är strikt begränsat i stora delar av världen.
Att du skulle kunna komma åt prostitution i Sverige genom att långsiktigt förbud kan du nog släppa, vissa regioner har haft förbud mot detta i hundratals, ja tusentals år och det förekommer fortfarande där.
Du ser den bara inte, den flyger under din radar.
Men skulle den legaliseras skulle du ju se den och då skulle du givetvis tolka det som att den ökade.
Citat:
Jag spånade lite, på eventuella konsekvenser. Är det någonting att hänga upp sig på?
Jag har vid ETT tillfälle nämnt skilsmässor som en eventuell konsekvens. Fler självmord minns jag överhuvudtaget inte att jag skrivit?
Ökad vålds och sexbrottslighet, var har jag skrivit det?
Psykisk ohälsa tror jag däremot absolut kan öka, båda bland prostituerade och bland männen som besöker dem. Det är dock inget argument i sig för att förbjuda det.
Fast ditt spånande motsägs ju av statistik. Men jag hade fel, du nämnde skilsmässor och ökat supande, inte självmord.

Citat:
Mm ok. Man kan diskutera frågan utifrån denna aspekt.
Vad jag tänker på då är:
Att betala för att ha sex, eller att betala för någons tid som sällskap, ger det en känsla av mindre ensamhet?
Jag inbillar mig motsatsen, men jag kan ha fel såklart.

Gällande lustarna, ja, det är svårt. Hur tungt ska det få väga?
För om man legaliserar prostitition får man effekter på många människor. Antalet prostituerade lär öka, vi får invandrade kvinnor från fattigare länder som tänker att det kan vara en bra inkomst.

Fler män kanske är otrogna, alltså ser bordell som en enkel väg istället för att jobba på sina förhållanden. Och så får frun veta. Så blir det skilsmässa. Så blir båda ensamma. Mannen kanske börjar supa för att lindra ensamheten o.s.v (eller kvinnan, men kvinnor tenderar att ha större nätverk än män).
Kriminella ges en ny spelplan att mygla runt. Drogförsäljning frodas. Polisens belastning ökar o.s.v...
Så löd ditt inlägg.
Men som sagt, Sverige har rätt hög andel skilsmässor och psykisk ohälsa, trots förbud.
Citat:
Nu är det ju inte så att jag i allmänhet hänger upp mig på detta. Jag är inte aktiv i frågan på något sätt och tänker sällan på det. Varför det blir en sådan diskussion här är ju för att det finns så mycket otroligt dumma argument som utgår från en enda sak och det är att det är kåta kukar som sitter bakom skärmarna. Deras eviga hyckleri om horors välbefinnande och fan och hans moster gör mig spyfärdig. De skiter väl i allting annat förutom sin egen rätt att kunna köpa sex. Jag avskyr hänsynslöshet i allmänhet och har väldigt svårt att förstå hur man kan vilja göra det bättre för sig själv på någon annans bekostnad.
Hade vi diskuterat slavar hade jag varit lika "upphängd" på företeelsen. Eller om vi diskuterat gladiatorspel. Det handlar inte om enbart prostitution utan snarare alla områden där människor utnyttjar andra för sitt eget välbefinnande, I VÄLFÄRDSLÄNDER. Finns liksom inget försvar.
Och JA jag vet att du tycker att jag moraliserar, men nu är det så att jag verkligen tror på det lite djupare inom människan, än så länge iallafall. Det finns många bra människor, och det är fan att de ska råka ut för svinhögar.

Det gör du ju, du verkar ju helt besatt av frågan. Vad är det för fel på kåta kukar, förresten? Är de på något sätt värre än kåta fittor?
Kvinnor köper sig sex de med, men eftersom kvinnor tror sig vara lite mer högstående moraliskt än män så försöker de kalla det för något annat. Men många kvinnor kan gå över lik och förråda sina kompisar för att ha sex med en högstatus- eller attraktiv man.
Ibland bara i syfte att förstöra relationen hennes väninna hade.

Vidare upplever jag att många kvinnor utför läpparnas bekännelse, de vill visa sig goda men deras handlingar speglar inte orden de så vackert häver ur sig. Observera nu att detta inte är någon kritik mot kvinnor, vi är som vi är. Båda könen.
Att du finner folk i den här tråden som du tycker är sjuka i huvudet är inget unikt, faktiskt. Du kommer hitta vad du kommer tycka är waste of space i var och varannan tråd på fb.
Och slavar får inget betalt, förresten. En prostituerad får betalt, det är själva betydelsen av begreppet. Slaveri är något helt annat, och bör naturligtvis motarbetas.
Utnyttjande och förtryck skall bekämpas, även inom sexindustrin.

Märkligt nog bryr sig sällan feminister om andra former av modernt slaveri
Senast redigerad av Djupfrys 2019-11-06 kl. 14:28.
Citera
2019-11-06, 14:26
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jo du ligger på din pappas sida mot din mamma.

Självklart. Jag tar alltid mannens sida.

Citat:
Hela ditt liv verkar gå ut på att straffa din mamma ?

Lol min mamma är ful. Det kan inte bli värre.

Citat:
Hur kan du göra för att gilla din mamma mer ?

Det går inte.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Heroinister är inte direkt kända för att vara så där jättesugna på sex

1) De flesta människor är inte sugna på att gå upp på morgonen och gå till jobbet.

2) Men sexet är över på typ 10 minuter. Det gör inte ont, kvinnan mår inte dåligt av det. Hur är det en big deal jämfört med att jobba 8 timmar per dag?
Citera
2019-11-06, 14:45
Avslutad
Det är ett stort nöje att se Babianen sopa mattan med alla dessa bittra och psyksjuka feminister.

Herregud vilka verklighetsfrånvända galningar. Man blir mörkrädd...
Åk ner till kontinenten och prata med sexsäljarna så får ni höra hur många av dem som anser sig vara utnyttjade...
De kommer skratta sig fördärvade åt er hönshjärnor.

Trafficking hit och trafficking dit, det förekommer överhuvudtaget inte i Europa. För precis som Babianen säger varför i helvete tvinga någon när det finns väldigt många som gör detta högst frivilligt?
Det finns väldigt många kvinnor från östra Europa med helt annan syn på sex än svenska galna kvinnor och som mycket hellre ägnar sig åt detta än att jobba som städerska eller kassörska för 35 kr/timme.

Sen har vi den där myten om knarkandet. Självklart finns det prostituerade som knarkar, precis som det finns läkare och advokater som gör det. Det ligger i den sexsäljande kvinnans intresse att se så bra och fräsch ut som möjligt, för vilken kund vill betala pengar för att träffa en tärd kvinna med massa stickhål i armarna?

Alla ni galna feminister, ni kan dra åt helvete.
Till er andra, varför bryr ni er om vad detta dårar tror och tänker? Jag blir alltid lika förvånad när det dyker upp trådar där folk frågar vad feminister tycker om ditten och datten. Vem fan bryr sig om vad dessa dårar tycker?
Citera
2019-11-06, 14:50
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Jag blir alltid lika förvånad när det dyker upp trådar där folk frågar vad feminister tycker om ditten och datten. Vem fan bryr sig om vad dessa dårar tycker?

Tyvärr är det fortfarande dessa dårar som sätter tonen i media och politik. Men tiden håller på att rinna ut för idioterna.
Citera
2019-11-06, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Självklart. Jag tar alltid mannens sida.

Lol min mamma är ful. Det kan inte bli värre.

Det går inte.

1) De flesta människor är inte sugna på att gå upp på morgonen och gå till jobbet.

2) Men sexet är över på typ 10 minuter. Det gör inte ont, kvinnan mår inte dåligt av det. Hur är det en big deal jämfört med att jobba 8 timmar per dag?

Det är klart du ska gilla din mamma:

1. Hon har fött dig

2. Hon har försörjt dig

3 Hon gör att du kan ha en man som du vill.

Ser du inte hur värdefull hon är ?
Citera
2019-11-06, 15:00
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Det är ett stort nöje att se Babianen sopa mattan med alla dessa bittra och psyksjuka feminister.

Herregud vilka verklighetsfrånvända galningar. Man blir mörkrädd...
Åk ner till kontinenten och prata med sexsäljarna så får ni höra hur många av dem som anser sig vara utnyttjade...
De kommer skratta sig fördärvade åt er hönshjärnor.

Trafficking hit och trafficking dit, det förekommer överhuvudtaget inte i Europa. För precis som Babianen säger varför i helvete tvinga någon när det finns väldigt många som gör detta högst frivilligt?
Det finns väldigt många kvinnor från östra Europa med helt annan syn på sex än svenska galna kvinnor och som mycket hellre ägnar sig åt detta än att jobba som städerska eller kassörska för 35 kr/timme.

Sen har vi den där myten om knarkandet. Självklart finns det prostituerade som knarkar, precis som det finns läkare och advokater som gör det. Det ligger i den sexsäljande kvinnans intresse att se så bra och fräsch ut som möjligt, för vilken kund vill betala pengar för att träffa en tärd kvinna med massa stickhål i armarna?

Alla ni galna feminister, ni kan dra åt helvete.
Till er andra, varför bryr ni er om vad detta dårar tror och tänker? Jag blir alltid lika förvånad när det dyker upp trådar där folk frågar vad feminister tycker om ditten och datten. Vem fan bryr sig om vad dessa dårar tycker?

Exakt, dessa saker verkar dock inte gå in hos vissa härinne (som dessutom aldrig besökt en bordell eller ens pratat med en prostituerad). Jag har själv frågat några prostituerade och skrattar åt feministerna är precis vad de gör.

Och precis som du säger, varenda en av rumänskorna kan välja att städa eller jobba i matbutik istället, men de väljer mycket hellre att hora av den enkla anledningen att det är mycket mindre jobb, och mycket mer pengar.

Självklart ska ingen man med självrespekt bry sig om vad feminister eller civila kvinnor säger och tycker. Man ska gå sin egen väg.
Citera
2019-11-06, 15:03
Medlem
Citat:
Det är klart du ska gilla din mamma:

1. Hon har fött dig

2. Hon har försörjt dig

3 Hon gör att du kan ha en man som du vill.

Ser du inte hur värdefull hon är ?
Glöm inte att hon förfarande försörjer hemmafrun, hennes man och ätteläggarna i allt.
Citera
2019-11-06, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Exakt, dessa saker verkar dock inte gå in hos vissa härinne (som dessutom aldrig besökt en bordell eller ens pratat med en prostituerad). Jag har själv frågat några prostituerade och skrattar åt feministerna är precis vad de gör.

Och precis som du säger, varenda en av rumänskorna kan välja att städa eller jobba i matbutik istället, men de väljer mycket hellre att hora av den enkla anledningen att det är mycket mindre jobb, och mycket mer pengar.

Självklart ska ingen man med självrespekt bry sig om vad feminister eller civila kvinnor säger och tycker. Man ska gå sin egen väg.
Du tror att rumänskan på bordellen i Tyskland skulle svara att de hellre jobbade i matbutik hemma i Rumänien än på bordell om sexköpare frågar.
Citera
2019-11-06, 15:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Tyvärr är det fortfarande dessa dårar som sätter tonen i media och politik. Men tiden håller på att rinna ut för idioterna.

Det är sant, skillnaden på dig och mig är att du fortfarande tror att man kan förändra detta land till det bättre medans jag har gett upp. Det är alldeles för många galningar här, främst kvinnor, för att det ska vara möjligt. Låt landet gå under...

Förresten måste jag ta upp lite andra vanföreställningar när det gäller sexköp...

1. "Kvinnan skulle aldrig ha sex med er om ni inte betalde"

Trams. Jag har umgåtts med flera sexsäljare utanför deras arbete och då har de ställt upp utan betalning. And why not? Jag ser både bra ut och är trevlig...

2. "Eskorterna fejkar orgasm"

Vem bryr sig? Jag betalar inte för deras eventuella orgasmer utan för mina egna. Har givetvis inget emot om de också har skönt men det är inte viktigt för mig och jag tror att de flesta sexköpare tänker likadant.

3. "Ingen normal kvinna skulle vilja vara ihop med en sexköpare"

Trams. Möjligtvis galna svenska feminister, men absolut inte utländska kvinnor. Jag har en flickvän nu och hon har inga problem med det. Hon lever nämligen i verkligheten och inte i någon utopi som svenska idiotfeminister gör...

4. "Min man skulle aldrig köpa sex" (Tror feministerna)

Jodå det skulle han, men givetvis skulle han aldrig berätta det för er. Så gott som alla män har köpt sex, det är nämligen helt naturligt. Miljarder män har gjort det genom historien...
Citera
2019-11-06, 15:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du tror att rumänskan på bordellen i Tyskland skulle svara att de hellre jobbade i matbutik hemma i Rumänien än på bordell om sexköpare frågar.

Ja det skulle hon, åk ner och fråga själv istället för att anta en massa dynga...
För i din förvirrade hjärna så har hon väl blivit kidnappad från matbutiken där hon jobbade och tvingats sälja sex?
Alltså ni är ju så galna man bara kan bli.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in