Citat:
Ursprungligen postat av
hanspippi
Jag vet att det är illa, att citera sig själv men.....
Carolas Runar höll ju på med en massa dumheter och speciellt om inte Carola betalade. Betalade för att han skulle sluta med vad han höll på med eller att inte börja hålla på med något som inte var så bra. Hon skulle iallafall betala, det var huvudmålet.
Kanske det här med Göteborg är bara en chimär. Det händer inte och har aldrig hänt. Kanske är det barnens far som ska betala? Hon börjar exponera barnen som en sorts utpressning?
Det dyker hela tiden upp sådana här spekulationer i tråden, om att Blondinbella och Balder Balle är något som bara existerar i hennes fantasi och så vidare. Men rimligen träffas de. Man måste försöka förstå vem hon är,
vad hon ljuger om. Dessutom har de ju faktiskt setts på bild, inte sant? Flera gånger dessutom.
Nej, då, det här är så klassiskt det bara kan vara. Här har vi en man som raskt är på väg att bli gammal och har ångest för det, han är en av många miljoner gubbar som söker sexuell bekräftelse och förgången ungdom i en yngre kvinna med stora bröst och villig fitta. Har man dessutom så mycket pengar som just den här mannen så kan man också få det att verka lite mindre sjaskigt än det i själva verket är. Och sånt är ju trevligt.
Klassiskt, som sagt. Han och hans partner har glidit isär men han har inte så mycket stake att han skiljer sig av den orsaken utan knullar runt med vigselringen på fingret. Eftersom den han bankar på råkar vara Blondinbella kommer det fram och så måste han ta ut skilsmässa. En sak är att vara otrogen i lönndom, en helt annan är att det blir offentligt att man gillar att köra in kuken mellan plastiska pattar - det funkar inte om man ska leda ett så stort företag.
Och sen är man ju på spåret, so to speak. Varför skulle han inte fortsätta att knulla henne? Jag har skrivit det förut, jag kan skriva det igen - det här kan mycket väl sluta med ett giftermål. Det betyder inte att det handlar om kärlek, men det betyder att både Blondinbella och Balder Balle kan dra fördelar av knullandet. Så klart att de träffas!