2019-11-04, 20:08
Medlem
leeloufiives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smulan666
Kanske bara jag som tycker det känns så oäkta, blir larvigt till slut .

Funkar säkert på finska marknaden.
Citera
2019-11-04, 20:30
Medlem
Bella har tydligen trots sitt löfte att inte tala med svenska journalister gjort en intervju idag.
Kommer imorgon tisdag.
Dock avslöjade hon inte var.
Den som är intresserad får hålla ögonen öppna.
Nu ska vi äntligen få reda på vad denna KRIS består i.
Citera
2019-11-04, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leeloufiive
Och här är reklamfilmen, endast 406 visningar på youtube. Å andra sidan kanske det betalade sig om det genererade en eller två nya kunder, det borde räcka för break even på deras reklaminvestering med IL.
https://youtu.be/ZoztJvrskso
Jag tror knappast beställaren alltså Jetflite hittar sina potentiella kunder på Youtube.
Om man över huvud taget använder den där reklamfilmen måste det vara i andra sammanhang.
Två vändor t o r med ett 12-sitsigt jetplan till Cannes är inte gratis även om charterbolaget räknar självkostnadspris. Bara bränslet går på flera hundratusen kr.
Citera
2019-11-04, 21:00
Medlem
leeloufiives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andylin
Jag tror knappast beställaren alltså Jetflite hittar sina potentiella kunder på Youtube.
Om man över huvud taget använder den där reklamfilmen måste det vara i andra sammanhang.
Två vändor t o r med ett 12-sitsigt jetplan till Cannes är inte gratis även om charterbolaget räknar självkostnadspris. Bara bränslet går på flera hundratusen kr.

Ha, ha, kanske du skulle bli deras marketing director och styra upp det lite. Håller med om att filmen är rekordtöntig, men den typen av reklam brukar fungera i Finland. De verkar i alla fall väldigt nöjda, har den som header på sin fb.
Hyra en normalstor PJ brukar landa på ca en hundring per påbörjad timma. Nu är det ju knappast normala finanskillar, direktörer, adel eller kungligheter som begagnar sig av den här typen av färdmedel, de flyger vanlig reguljära linjer i business med oss vanliga dödliga. PJ-bolagens storkunder är nyrika entrepenörer, DJs, fotbolls/hockey-nissar och annat löst folk med fickorna fulla av stålars, så jag håller inte för omöjligt att den där rullen går hem...i Finland/Baltikum. Och ja, den typen av målgrupp befinner sig på youtube och andra sociala medier. Isabella har dessutom något finskt över sig så valet av modell fungerar nog fint på målgruppen.
Senast redigerad av leeloufiive 2019-11-04 kl. 21:09.
Citera
2019-11-04, 21:02
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
”Den handlar om att kämpa mamma”

Är Bellas barn verkligen i den åldern att de skulle uttrycka sig så? Eller är det ljug som vanligt?
Allt för att skapa drama kring drottningen.

Har barnen bett om att få vara verktyg i mammas skådespel?

Bella, lämna barnen utanför, att blanda in barnen är ett billigt trick! Du riskerar orosanmälan, du kanske inte skall ha barnen medans krisen pågår?

Jag har ofta tänkt att det hon skriver att barnet säger inte låter som om det kommer från små barn utan hon använder sig barnen för att styra narrativet. Som grejer efter skilsmässan och sånt. Visst kan barn vara lillgamla, men nej....

Hon är också ganska gränslös mot barnen när hon involverar dem så i sitt känsloliv.
Citera
2019-11-04, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Jag vet att det är illa, att citera sig själv men.....

Carolas Runar höll ju på med en massa dumheter och speciellt om inte Carola betalade. Betalade för att han skulle sluta med vad han höll på med eller att inte börja hålla på med något som inte var så bra. Hon skulle iallafall betala, det var huvudmålet.

Kanske det här med Göteborg är bara en chimär. Det händer inte och har aldrig hänt. Kanske är det barnens far som ska betala? Hon börjar exponera barnen som en sorts utpressning?

Det dyker hela tiden upp sådana här spekulationer i tråden, om att Blondinbella och Balder Balle är något som bara existerar i hennes fantasi och så vidare. Men rimligen träffas de. Man måste försöka förstå vem hon är, vad hon ljuger om. Dessutom har de ju faktiskt setts på bild, inte sant? Flera gånger dessutom.

Nej, då, det här är så klassiskt det bara kan vara. Här har vi en man som raskt är på väg att bli gammal och har ångest för det, han är en av många miljoner gubbar som söker sexuell bekräftelse och förgången ungdom i en yngre kvinna med stora bröst och villig fitta. Har man dessutom så mycket pengar som just den här mannen så kan man också få det att verka lite mindre sjaskigt än det i själva verket är. Och sånt är ju trevligt.

Klassiskt, som sagt. Han och hans partner har glidit isär men han har inte så mycket stake att han skiljer sig av den orsaken utan knullar runt med vigselringen på fingret. Eftersom den han bankar på råkar vara Blondinbella kommer det fram och så måste han ta ut skilsmässa. En sak är att vara otrogen i lönndom, en helt annan är att det blir offentligt att man gillar att köra in kuken mellan plastiska pattar - det funkar inte om man ska leda ett så stort företag.

Och sen är man ju på spåret, so to speak. Varför skulle han inte fortsätta att knulla henne? Jag har skrivit det förut, jag kan skriva det igen - det här kan mycket väl sluta med ett giftermål. Det betyder inte att det handlar om kärlek, men det betyder att både Blondinbella och Balder Balle kan dra fördelar av knullandet. Så klart att de träffas!
Citera
2019-11-04, 21:09
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leeloufiive
Ha, ha, kanske du skulle bli deras marketing director och styra upp det lite. Håller med om att filmen är rekordtöntig, men den typen av reklam brukar fungera i Finland. De verkar i alla fall väldigt nöjda, har den som header på sin fb.
Hyra en normalstor PJ brukar landa på ca en hundring per påbörjad timma. Nu är det ju knappast normala finanskillar, direktörer, adel eller kungligheter som begagnar sig av den här typen av färdmedel, de flyger vanlig reguljära linjer i business med oss vanliga dödliga. PJ-bolagens storkunder är nyrika entrepenörer, DJs, fotbolls/hockey-nissar och annat löst folk med fickorna fulla av stålars, så jag håller inte för omöjligt att den där rullen går hem...i Finland/Baltikum. Isabella har ju något finskt över sig så valet av modell fungerar nog fint på målgruppen.

Vet någon människa i Finland vem Bella är, utom flygbolaget?
Citera
2019-11-04, 21:23
Medlem
leeloufiives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Vet någon människa i Finland vem Bella är, utom flygbolaget?

Tveksamt. Där har nog införsäljningen skett genom presentationer på Isabella, superentrepenören som lever lyxliv med sina två små barn, och hennes manipulerade räckvidd. Kanske de rentav såg henne som en potentiell kund i förlängningen. Vem vet.
Senast redigerad av leeloufiive 2019-11-04 kl. 21:26.
Citera
2019-11-04, 21:54
Medlem
Charta.12s avatar
Blogginlägg hos Bloggbevakningen angående Isabella
https://bloggbevakning.se/2019/11/04/lowengrip-invests-instagramkonto-ar-raderat/#comments

En av de som har kommenterat inlägget
Dolly / 21:41
Det kommer smälla på REJÄLT kring Bella nu. Tro mig!
Enligt uppgift så ska Dolly tidigare ha varit anställd hos Isabella.

Återstår att se vad som kommer att hända!

Isabella är nere i Göteborg och Pingis befinner sig utomlands enligt hennes instastorry !
Senast redigerad av Charta.12 2019-11-04 kl. 22:00.
Citera
2019-11-04, 21:55
Medlem
Hor-Ullas avatar
Löwengrip invest har tagit bort sitt instagramkonto nu.
Citera
2019-11-04, 22:02
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Löwengrip invest har tagit bort sitt instagramkonto nu.

Ja, jag såg det!

Bloggbevakningen har kommenterat det. https://bloggbevakning.se/2019/11/04...erat/#comments
Citera
2019-11-04, 22:06
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Ja, jag såg det!

Bloggbevakningen har kommenterat det. https://bloggbevakning.se/2019/11/04...erat/#comments

Yes, såg att du hade skrivit ditt inlägg 1 minut innan mitt Det verkar ju vara nått på gång. Först tar dom bort hemsidan och sedan instragramkontot. Håller hon på att avveckla företaget kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in