Citat:
Ursprungligen postat av
Biesen
En ting jeg har tenkt på i det siste er dette som går på aviser. Jeg har sett ett bilde av postkassen til TH og AEH ved ett par tilfeller, og her fremkommer det helt tydelig at de abonnerte på flere aviser. Disse kommer som regel TIDLIG på morningen, og er som oftest noe man henter inn FØR man går på jobb - jeg regner med det også var slik i dette huset. OM det finnes fingeravtrykk fra AEH på avisene fra den aktuelle dagen hvor hun forsvinner - så tyder dette på at hun var i livet frem til denne dag- og har tatt i den dagsferske avisen, om det derimot IKKE fremkommer fingeravtrykk - så har vi en ganske annen case.
På stolen i gangen ser jeg fort for meg at det har ligget ett inculinapparat eller lignende.
Du er genial... Da håper jeg de abonnerer på en hel masse aviser, og at også AEH er ivrig avisleser.
Mangler fingeravtrykkene hennes på morgenavisene, er det et sterkt indisium på at AEH ikke var i live denne morgenen.
Om fingeravtrykkene til AEH mangler på morgenavisene, må det sees i sammenheng med forklaringen til TH. Alternativt kan alle morgenavisene mangle, da har politiet mistet muligheten til å lete etter fingeravtrykk på de. Alternativt kan morgenavisene være kastet, ref at politiet ikke rakk å gå igjennom familien søppeldunk før søppelhenting på torsdag morgen. Alternativt, kan hende TH får avisene levert på kontoret, og tar med avisene hjem etter jobb. Uff så mange muligheter.
Uansett, veldig godt tenkt, Biesen !
Det ville jo være trist om det er slik, at AEH allerede var drept på onsdag morgen, men, sannheten må frem. Det er ingen vei forbi.