2019-11-03, 20:15
Medlem
Irmschers avatar
634 på dalkurds första match i Uppsala. Sämsta publiksiffran på nya Studenternas. Lägg ner er verksamhet haha.
Citera
2019-11-03, 21:06
Medlem
Brage borta är inte en lätt match för Kalmar. Vet någon hur de presterat på konstgräs under säsongen?
Citera
2019-11-03, 21:23
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ddekadens
Brage borta är inte en lätt match för Kalmar. Vet någon hur de presterat på konstgräs under säsongen?

2 vinster
6 förluster
2 oavgjorda
Citera
2019-11-03, 21:37
Medlem
Citat:
Ett av väldigt få lag som tog poäng mot Hammarby på Tele2 arena.
Citera
2019-11-04, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detroit1
Det ska vara tungt att vara Södrait. Allt annat är mot naturlagarna. (Med undantag för 2015 när plötsligt allt gick som på räls en hel säsong)

Insläppta mål på övertid är ju något som plågat Södra svårt under många år. Att förlora en så viktig match genom ett insläppt mål i matchens sista spark är ju helt i linje med hur det har sett ut alldeles för ofta de senaste åren. Är vi för naiva?
Iofs så hade BP en i undersidan av ribban tidigt i andra halvlek.
Och BP borde lett med 3-0 snarare än 1-0 efter första.
JKPG södra är inte bättre än så här.
Citera
2019-11-04, 08:25
Medlem
Jag tror inte att det händer men jag hoppas att Umeå FC skräller och slår ut Frej. Mitt uppe i all bedrövelse så vore det grymt häftigt med ett Norrlandsderby i Superettan nästa år.
Citera
2019-11-04, 09:54
Medlem
Citat:
3 senaste åren har laget från Allsvenskan som tvingats kvala åkt ur. Kalmar bör vara oroliga
Citera
2019-11-04, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Jag tror inte att det händer men jag hoppas att Umeå FC skräller och slår ut Frej. Mitt uppe i all bedrövelse så vore det grymt häftigt med ett Norrlandsderby i Superettan nästa år.

Tror Umeå har bra chans där, IK Frej är slagpojkar utan fans. Öster som snarare är det svårare kvalmotståndet.
Citera
2019-11-04, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaMarcus
Tror Umeå har bra chans där, IK Frej är slagpojkar utan fans. Öster som snarare är det svårare kvalmotståndet.
Inte för att det spelar mig någon större roll vilka som vinner striden, men går Umeå upp är det hyfsat nära för mig geografiskt. Bara att ta tåget upp till Umeå när det nalkas derby i såna fall nu när det av allt att döma inte blir något norrderby mellan Giffarna och ÖFK.
Citera
2019-11-04, 11:43
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Mitt uppe i all bedrövelse så vore det grymt häftigt med ett Norrlandsderby i Superettan nästa år.

Det är i just Superettan som norrlandsderbyn hör hemma.

Så visst vore det häftigt om Umeå lyckas.
Citera
2019-11-04, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Det är i just Superettan som norrlandsderbyn hör hemma.

Så visst vore det häftigt om Umeå lyckas.
Vad menar du med det förstnämnda? Vad är det för fel med Norrlandsderbyn i Allsvenskan?
Citera
2019-11-04, 11:52
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Vad menar du med det förstnämnda? Vad är det för fel med Norrlandsderbyn i Allsvenskan?

Östersund tillhör väl Norrland?
Så Norrlandsfönstret är fortfarande öppet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in