I mina ögon borde hon inte få möjlighet till varken utbildning eller arbete, hon har förbrukat alla sina demokratiska rättigheter genom att i egen regi ta makten över ett flygplan, varför hon även borde ha dömts enligt terrorlagen.
I mina ögon borde hon inte få möjlighet till varken utbildning eller arbete, hon har förbrukat alla sina demokratiska rättigheter genom att i egen regi ta makten över ett flygplan, varför hon även borde ha dömts enligt terrorlagen.
Hahaha vilken utomordentligt jävla larvig människa.
Bor garanterat i hyresrätt/kollektiv.
Cyklar, eller åker kommunalt (och det är ju absolut inte på grund utav att hon inte har råd med bil/körkort, nejdå det är såklart för att det är miljövänligt, nobelt och godhjärtat)
Dricker billigt rödvin sent in på nätterna med sina vänsterpatrask-gelikar, och diskuterar hur ond den vita mannen är, och hur viktigt det är att respektera alla 350+ "kön" som numera finns. Och dessutom hur utomordentligt fina och härliga människor alla muslimer är.
Har aldrig jobbat en dag i sitt värdelösa liv, och om hon mot förmodan gjort det, är det som timanställd på ett lågkvalificerat jobb utan krav på kunskap/utbildning.
En skräpmänniska helt enkelt.
Det är alltid lätt att vara solidarisk, och godhjärtad när någon annan ska betala för det.
Såg en propagandafilm på engelska där nån organisation försökte lansera henne utomlands. Nästan alla i planet ställde sig upp för henne utom en vit man som klagade. Men i verkligheten var det ju bara ett fåtal som stödde henne. Samt inte ett ord om sadisten hon räddade och det var kanske det som gjorde att de plockade ner den.
Jag har för övrigt fått henne som träff på Tinder. Jag swajpa höger
Senast redigerad av WhereIsRussia 2019-11-03 kl. 22:43.
Hon studerar (föga förvånade) på Socionomprogrammet på Göteborgs universitet där hon efter flygkapningen fick ryggdunkar av sina kursare och sedermera hjältestatus.
Hon studerar (föga förvånade) på Socionomprogrammet på Göteborgs universitet där hon efter flygkapningen fick ryggdunkar av sina kursare och sedermera hjältestatus.
Detta är horribelt. Det här ska, i min värld, kriminaliseras så hårt det bara går. Att hylla, så som ett hjältedåd, när någon begått ett brott. Usch!
En slump var det ju dock inte att hon läste på Socionomprogrammet. Det är väl det enda programmet hon vågar sig in på. Att välja någon linje där folk faktiskt har en egen åsikt och kan tänka själva är nog ganska jobbigt i hennes situation. Kan se det framför mig hur hon illa kvickt blivit utfryst.
Men vi fortsätter på spåret, vet du vilken termin hon läser? Klarar hon kurserna?
I min värld hade hon stängts av från studier i två år (som en konsekvens), samt fått indragen möjlighet till CSN-lån (ej bidrag) under fem år. TVI! Det ska svida att begå brott i samhället.
Hon planerar och genomför en en kupp vilket får ett fullsatt flygplan från att lyfta från marken - får 3000 i dagsböter.
Full snubbe med minnesluckor nyper en tjej i rumpan en lördagkväll på ett uteställe - får dagsböter på 16000 + måste betala 5000 i skadestånd.
Det här landet är fan helt tappat.
Får jag låna detta?
Jag är helt enig i din bedömning för övrigt. Det är så efterblivet att man, om man inte kände till Sverige sedan tidigare, aldrig hade trott att det var sant.
Alltså skojar du, fick hon bara 3000kr i böter???! Det här landet e fan så jävla sinnessjukt, visserligen visste man ju att det inte skulle bli nåt hårt straff men 3000kr endast?????? Va där inte nån svenne som rökte på ett flygplan och fick betala typ över 100k?
Hon är ung, hon gråter, hon har fitta. Tingsrätten består av vänster center och miljöpartister. Luftfartssabotage är mycket mindre allvarligt än att nypa någon i stjärten på fyllan, anser domstolarna.